eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninDostawa reagentów i materiałów odniesienia oraz dzierżawę 1 analizatora immunochemicznego do oznaczania parametrów laboratoryjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-18

Konin: Dostawa reagentów i materiałów odniesienia oraz dzierżawę 1 analizatora immunochemicznego do oznaczania parametrów laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 67254 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2404133, faks 063 2404134.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa reagentów i materiałów odniesienia oraz dzierżawę 1 analizatora immunochemicznego do oznaczania parametrów laboratoryjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa reagentów i materiałów odniesienia oraz dzierżawę 1 analizatora immunochemicznego do oznaczania parametrów laboratoryjnych Lp. Rodzaj badania Ilość badań -1 rok 1.Prokalcytonina ;2.400. 2.Białko S - 100 ;300. 3.HBeAg ;200. 4.Anty - HBe ;200. 5.Parathormon ;720. Zestawienie parametrów dla analizatora immunochemicznego Lp.Parametry graniczne 1.Analizator fabrycznie nowy rok prod.2008 lub 2009 2.Zasada metody badania: chemiluminescencja 3.Analizator o wymiarach umożliwiających instalację i pracę na stole laboratoryjnym 4.Minimalna wydajność aparatu 80 oznaczeń na godzinę 5.Szybkość wykonania pojedynczego oznaczenia do 20 minut 6.Aparat posiada jednorazowe końcówki do pipetowania materiału biologicznego 7.Możliwość pobierania materiału z próbek pierwotnych i wtórnych 8. Analizator wyposażony w detektor wykrywania skrzepów i mikroskrzepów w materiale badanym 9.Automatyczne rozcieńczanie próbek przez analizator 10.Analizator z programem kontroli jakości z możliwością graficznej prezentacji wykresu Levey - Jeningsa 11.automatyczne monitorowanie stanu odczynników i materiałów zużywalnych 12.Trwałość odczynników po otwarciu powyżej 4 tygodni 13.Analizator pracujący w systemie random access 14.Identyfikacja przez analizator kalibratorów, materiałów kontrolnych, reagentów poprzez kody paskowe 15.Analizator dodatkowo wyposażony w drukarkę KYOCERA ECOSYS FS-2000D lub równoważną. UWAGA: Niespełnienie wymaganych parametrów spowoduje odrzucenie oferty. Do zadań Wykonawcy należy: -dostarczenie reagentów do wykonywania badań w w/w zakresie wraz z koniecznymi materiałami kalibracyjnymi, kontrolnymi i innymi materiałami zużywalnymi niezbędnymi do wykonywania tych badań, -wydzierżawienie sprzętu do wykonywania w/w badań o specyfikacji technicznej opisanej powyżej, -instalacja dzierżawionego sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i przekazanie do eksploatacji , podłączenie do laboratoryjnego systemu informatycznego MODULAB oraz demontaż sprzętu po upływie terminu umowy, -szkolenie w zakresie obsługi sprzętu oraz doradztwo aplikacyjne, -zapewnienie bezpłatnego serwisu gwarancyjnego przez okres trwania umowy dzierżawy dla sprzętu oddanego w dzierżawę. Oferowany do dzierżawy analizator oraz reagenty muszą pochodzić od tego samego Dostawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00 - Analizatory 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie zastosowano

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity, Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie oceny spełnia/ nie spełnia w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity, Dz. U. z 2007 r., Nr 223 , poz. 1655 z późn. zm. ) i zgodnie z §9 i §10 SIWZ nr 20/09. 2)Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia -( jeżeli dotyczy). 3)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 4)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek ,potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy ,wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9)Ulotki informacyjne dotyczące oferowanych odczynników. 10)Materiały informacyjne uwiarygodniające podane informacje techniczne ( katalogi,opisy /ulotki, prospekty, itp.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSZ w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria WSZ w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, pokój 3/13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.