eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołękamodernizacja istniejącego rowu opaskowego wokół składowiska odpadów komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2005-12-21

POZYCJA 67266

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ostrołęka: modernizacja istniejącego rowu opaskowego wokół składowiska odpadów komunalnych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ostrołęckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o., do kontaktów: Jerzy Przestrzelski, ul. Berka Joselewicza 1, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7642259, fax 029 7645568, e-mail: otbs@merinosoft.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja istniejącego rowu opaskowego wokół składowiska odpadów komunalnych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 1). Modernizacja rowu - długość 1800 m - wykonanie wycinki drzew, oczyszczenie rowu z systemu korzeniowego, odpompowanie i wywiezienie zgromadzonej wody, wyprofilowanie dna i skarp z obsianiem trawą. 2). Budowa zbiornika bezodpływowego - długość 60 m, szerokość 20 m, głębokość 3 m, w wykopie uszczelnionym folią i geowłókniną, obsianie skarp trawą, ogrodzenie zbiornika siatką stalową na słupkach stalowych zabetonowanych w gruncie z cokołem betonowym. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Ostrołęka, ul. Turskiego. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 44.11.12.40 - 44.11.12.40 Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 621762 zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.06.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 15000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) Wykazanie średniego rocznego przychodu netto ze sprzedaży towarów i produktów oraz operacji finansowych za trzy ostatnie pełne lata obrachunkowe w wysokości, co najmniej 3 000 000,00 złotych - sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią rewidenta o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2) Posiadanie środków finansowych w wysokości min. 200 000,00 złotych lub zdolności kredytowej zapewniającej płynność finansową w trakcie realizacji zamówienia - informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia min. 200.000,00 złotych - ważna ( opłacona składka potwierdzona dowodem opłaty) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4) Wykaz wykonanych robót potwierdzających wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat (2001 - 2005) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie (rozpoczęcie i zakończenie) nie mniej niż trzech zadań odpowiadających swoim rodzajem robotom będącym przedmiotem zamówienia o wartości powyżej 500 000,00 zł każde z załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 02.02.2006, cena - 25. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.02.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.02.2006, godzina 12:15, siedziba zamawiającego, pokój nr 4.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 14.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.