eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągDostawa materiałów eksploatacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-27

Elbląg: Dostawa materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 67267 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Saperów 24, 82-300 Elbląg.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:// bip.elblag.up.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Elblągu oraz Filii PUP w Pasłęku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków - wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - formularz wykonawcy - oświadczenie wykonawcy - gwarancja wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://www.ppp.pwpw.pl

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: http:// bip.elblag.up.gov.pl

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Wykonawcy dopuszczeni przez Zamawiającego do udziału w licytacji elektronicznej, otrzymają od Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A. drogą elektroniczną, na podany przez adres e-mail bezpłatną instrukcję obsługi sytemu aukcyjnego oraz login i hasło dostępu do sytemu aukcyjnego. PWPW S.A. udzieli informacji technicznych związanych z organizacją licytacji elektronicznej pod numerem tel. (022) 464 79 79, e-mail: ppp@pwpw.pl. Udział w licytacji elektronicznej wymaga dysponowania (posiadania) następującymi urządzeniami informatycznymi: - komputer klasy PC; - system operacyjny Windows 2000 lub wyższy; - zegar 300 MHZ, 64 MB RAM; - stałe łącze internetowe; - przeglądarka Internet Explorer 5.5 bądź wyższa; - aplet Java pobrany jednorazowo przy pierwszym połączeniu ze stroną; - wyłączona autoryzacja na serwerze Proxy;.

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. System umożliwia składanie wyłącznie ofert o cenie niższej niż oferta wiodąca w danym momencie. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. W trakcie licytacji elektronicznej system aukcyjny na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w każdym z etapów licytacji elektronicznej, oraz cenach złożonych przez nich ofert. Minimalny krok postąpienia - 500,00.

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • etap nrczas trwania etapu
    7Licytacja elektroniczna składa się z czasu podstawowego - 20 minut i 6 kolejnych, opcjonalnych, uzależnionych od złożenia oferty przez któregokolwiek z Wykonawców przedłużeń Maksymalny czas trwania licytacji: 50 minut.

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? tak.

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 06.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Saperów 24 82-300 Elbląg sekretariat pokój nr 102.

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Licytacja elektroniczna rozpocznie się 12.05.2009 o godz. 11:00.

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: 12.05.2009.

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Zamknięcie licytacji elektronicznej następuje w chwili upływu czasu trwania licytacji elektronicznej, zgodnie z pkt.5 niniejszego ogłoszenia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.