Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-03
Łańcut: ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI (SZP/380/12/08)
Numer ogłoszenia: 67276 - 2008; data zamieszczenia: 03.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240100, 2240231, fax 017 2252302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-lancut.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI (SZP/380/12/08).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej 206 000 euro, przedmiot zamówienia podzielono na 5 Pakiety.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.67.33.00 - Miotły i szczotki do sprzątania w gospodarstwie domowym Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym Oryginalny kod CPV: 18.14.10.00 - Rękawice robocze Kod CPV wg słownika 2008: 18.14.10.00 - Rękawice robocze Oryginalny kod CPV: 36.67.11.10 - Naczynia Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.11.10 - Naczynia Oryginalny kod CPV: 24.52.19.00 - Preparaty do golenia Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.18.00 - Preparaty do golenia Oryginalny kod CPV: 25.24.33.20 - Kosze na śmieci z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci Oryginalny kod CPV: 36.67.30.00 - Różnego rodzaju miotły i szczotki Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. od 1) do 4) Ustawy - prawo zamówień publicznych oraz Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1 od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) Ustawy - Prawo zamówień publicznych ZAMAWIAJĄCY będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych przez WYKONAWCÓW w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia; nie spełnia (DRUK - ZP - 17).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów (oświadczeń, zaświadczeń, informacji): 1. Oświadczenia, że WYKONAWCA spełnia wszystkie wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. od 1) do 4) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ust. 1 pkt. od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 4 do oferty. 2. Oświadczenie WYKONAWCY, o spełnianiu warunków zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 5 do oferty. 3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - Załącznik Nr 6 do oferty. Dokument ten WYKONAWCA powinien dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i powinien być podpisany przez osobę;y uprawnioną;e lub upoważnioną;e do reprezentowania WYKONAWCY. B. W celu potwierdzenia , że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: ZAMAWIAJĄCY wymaga dostarczenia wraz z ofertą próbek towaru następującej ilości: Pakiet II - poz. 1 - 2 sztuki, Pakiet II - poz. 2 - 2 sztuki, Pakiet V - poz. 1 - 2 sztuki, Pakiet V - poz. 2 - 2 sztuki, Pakiet V - poz. 3 - 2 sztuki, Pakiet V - poz. 4 - 2 sztuki - Załącznik Nr 7 do oferty. Wykonawca sporządza podwójną listę załączonych próbek. Jedna lista znajdzie się w ofercie przetargowej (Załącznik Nr 8 do oferty), a druga lista wraz z próbkami. Zamawiający w przypadku wyboru oferty; zachowa próbki jako wzornik do kontroli dostaw asortymentu do Magazynu. Niezgodność próbek z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w (formularzu cenowym - Pakiet nr II i nr V Załącznik nr 2.1 i 2.4 do oferty) - spowoduje odrzucenie oferty. WYKAZ INNYCH WYMAGANYCH DOKUMENTÓW: 1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - Załącznik Nr 1 do oferty. 2. Wypełniony FORMULARZ CENOWY - PAKIET Nr - Załączniki Nr: 2, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 do oferty. 3. Wykaz osób reprezentujących prawnie WYKONAWCĘ do zawarcia Umowy - Załącznik Nr 9 do oferty. 4. Zaakceptowany wzór Umowy Sprzedaży - Załącznik Nr 10 do oferty. Wymagane dokumenty załączone w formie kserokopii muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem. Poświadczenia winna/y dokonać osoba;y uprawniona;e do reprezentowania WYKONAWCY (tj. osoba;osoby wymieniona;e w odpisie z właściwego rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) lub osoba/y upoważniona;e do reprezentowania WYKONAWCY na podstawie odrębnego pełnomocnictwa, które powinno być dołączone do oferty w formie oryginału.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres Niezmienności Cen - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-lancut.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Łańcucie, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut - dział zamówień publicznych pokój nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariacie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łańcucie, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut (pokój nr 13).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - SPRZĘT DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druciaki, gąbki, rękawice robocze, szczotki, ścierki, wiadra plastikowe, pochłaniacze papierowe Wielkość poniżej 14 000 euro, ilość pozycji 28.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.67.33.00-2, 36.67.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. OKRES NIEZMIENNOŚCI CEN - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II - MASZYNKI JEDNORAZOWE DO GOLENIA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maszynki typu: Gillette, i BIG Wielkość poniżej 14 000 euro, ilość pozycji 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.52.19.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. OKRES NIEZMIENNOŚCI CEN - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III - KOSZE NA ŚMIECI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kosze plastikowy z pedałem + wiaderko o pojemności: 25 L i 15 L Wielkość poniżej 14 000 euro, ilość pozycji 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.33.20-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. OKRES NIEZMIENNOŚCI CEN - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV - NACZYNIA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I SZTUĆCE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kubki plastikowe o pojemności: 200 ml i 80 ml, talerz zwykły plastikowy, miska na zupę plastikowa, łyżka i widelec plastikowy Wielkość poniżej 14 000 euro, ilość pozycji 7.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.67.11.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. OKRES NIEZMIENNOŚCI CEN - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V - MOPY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mopy płaskie - kieszeniowe o długości: 40 cm i 50 cm, Mopy typu (Henkel), i Mopy płaskie 40 cm (Fliper) Wielkość poniżej 14 000 euro, ilość pozycji 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.67.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. OKRES NIEZMIENNOŚCI CEN - 10
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- "Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych".
- Przebudowa pracowni dydaktycznej i warsztatów szkoleniowych w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego im. F. Dzierżanowskiego w Łańcucie
- DOSTAWA ODZCZYNNIKÓW ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO OZNACZANIA RÓWNOWAGI KWASOWO - ZASADOWEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA DO OZNACZANIA RÓWNOWAGI KWASOWO - ZASADOWEJ
- Wykonanie robót wykończeniowych wraz z dostosowaniem budynku tzw. Rządcówki przy Zespole Szkół Technicznych w Łańcucie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- "DOSTAWA ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH ORAZ WSADU DO POSIADANYCH DOZOWNIKÓW DLA "CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE" SP. Z O. O."
- Wykonanie dokumentacji projektowo - budowlanej dla zadania pn. Zabezpieczenie osuwiska nr ewid. 18-10-042-152847 w celu zabezpieczenia drogi powiatowej nr 1 547R Albigowa - Handzlówka w m. Handzlówka.
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup niezbędnego wyposażenia BCU w projekcie pn. ,,Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) w dziedzinie opieki medycznej w ZJEWM w Krakowie"
- TPm-23/25 sukcesywna dostawa środków czystości, worków oraz worków na odpady medyczne na potrzeby UMP z podziałem na 3 części
- Dostawa wyposażenia mebli na potrzeby utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności
- Dostawa środków czystości, akcesoriów i urządzeń do sprzątania w latach 2025-2026
- Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego rękawic roboczych oraz obuwia roboczego dla pracowników MPO Sp. z o.o. w Krakowie
- Zakup mebli i wyposażenia do 10 Lokalnych Klubów Rodzinnych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
więcej: Rękawice robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.