eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańOgłoszenie o przetargu na ochronę mienia na targowisku Dolna Wilda w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-31

Poznań: Ogłoszenie o przetargu na ochronę mienia na targowisku Dolna Wilda w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 67277 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57322 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Targowiska Sp. z o.o., ul. Żmigrodzka 41/49, 60-171 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8520492, faks 61 8520492 w. 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ogłoszenie o przetargu na ochronę mienia na targowisku Dolna Wilda w Poznaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług ochrony mienia targowiska Dolna Wilda w Poznaniu, znajdującego się w dyspozycji zamawiającego. 1. Do obowiązków pracowników ochrony należeć będą czynności ochronne obiektu tj. całego placu targowiskowego o powierzchni 8708 tysięcy m2 na którym znajduje się hala targowa o powierzchni ok . 6 tysięcy m2 z zadaszeniem namiotowym, biuro obsługi inkasenckiej targowiska, kontenery z płyty obornickiej, zasilanie energetyczne, ujęcie wody oraz dozór kontenerów na śmieci - zakaz wyrzucania śmieci przez osoby postronne. 2. Do zadań pracowników należeć będzie w szczególności: a) dozorowanie obiektu przez pracowników ochrony b) podejmowania działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku patrolem interwencyjnym c) ochrona obiektu przed rabunkiem, kradzieżą, zniszczeniem, pożarem i innymi zdarzeniami losowymi oraz przeciwdziałanie tym zamiarom; d) obserwacja osób, których zachowanie może wskazywać na dokonanie przestępstwa ( uszkodzenie, kradzież instalacji, wzniecenie ognia, dewastacja nawierzchni, konstrukcji namiotowych, stołów, pocięcie plandek, zniszczenie elewacji i inne szkody w mieniu chronionego obiektu ) oraz podejmowanie czynności przeciwdziałającym . 3. Ochrona obiektu będzie zapewniona: a) od 01 kwietnia 2014r godz. 00:00 do 31 marca 2015r. godz. 24:00, w dni robocze, soboty i niedziele 11 godzin (od godz. 19oo do godz. 6oo rano dnia następnego), b) w święta i inne dni wolne od handlu przez 24 godziny na dobę - z możliwością odstąpienia od czynności ochrony w określonych godzinach na żądanie Zamawiającego, 21 kwietnia 1,3 maja 19 czerwca 15 sierpnia 1,11 listopada 25,26 grudnia, 1,6 stycznia c) jeden pracownik w systemie całej zmiany; d) patrol wspierający pracowników w razie potrzeby interwencji. 4.Wymagania szczegółowe dotyczące pracowników ochrony: a) pracownicy wykonujący usługę ochrony zatrudnieni u wykonawcy w ramach umowy o pracę, b) pracownicy wyposażeni w niezbędny sprzęt i wyposażenie indywidualne, w tym: środki przymusu bezpośredniego i środki łączności bezprzewodowej, c) pracownicy niekarani - potwierdzone aktualną informacją z rejestru karnego; d) umundurowani w sposób schludny, jednolity, wyposażeni w imienne identyfikatory.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Lion Sp. z o.o. Sp. k., Brzechwy 43, 63-100 Śrem, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31185,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38306,41

  • Oferta z najniższą ceną: 30584,00 / Oferta z najwyższą ceną: 87065,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.