Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-26
Olsztyn: Dostawa części zamiennych, filtrów, akcesoriów, ogumienia i akumulatorów do pojazdów samochodowych
Numer ogłoszenia: 67340 - 2015; data zamieszczenia: 26.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3674 , ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 261 32 28 15, 261 32 23 66, faks 261 32 28 15, 261 32 34 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.22wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa- Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych, filtrów, akcesoriów, ogumienia i akumulatorów do pojazdów samochodowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych, filtrów, akcesoriów, ogumienia i akumulatorów do pojazdów samochodowych (m.in. do pojazdów HONKER 2000 LUBLIN IVECO EUROCARGO ML160E25 BRDM-2; BRDM-2M96iK QUAD HONDA TRX300, ARCTIC CAT 400IA, CAN AM OUTLANDER BOMBARDIER 650, ujętych w tabelach, w ilościach i o parametrach zgodnych z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji. W ramach opcji Zamawiający wskaże ilości które zamierza zakupić dodatkowo, a Wykonawca dostarczy je we wskazanych ilościach i cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym, w terminie realizacji umowy. Zamawiający na pewno zakupi przedmiot umowy w ilościach podstawowych, a pozostałe ilości określone jako opcja w ilościach zależności od ceny oferty najkorzystniejszej w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych. 3. Oferowane części zamienne, ogumienie i akumulatory do pojazdów powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i wolne od wad, nie mogą to być przedmioty po naprawie lub regeneracji. 4. Dostawa części zamiennych, filtrów, akcesoriów, ogumienia i akumulatorów do pojazdów odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy, do magazynów Zamawiającego, które znajdują się na terenie: Jednostki Wojskowej 3674 w Olsztynie ul. Saperska 1- część nr 2,3,6,8,9; Jednostki Wojskowej 2039 w Lidzbarku Warmińskim, ul. Ornecka 1 - część nr 1,4,5,7. 5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia (Podstawa prawna art. 29 ust. 3 Pzp). W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny był identyczny funkcjonalnie i możliwie najbardziej zbliżony pod względem konstrukcji, składu, materiału z jakich jest wykonany, rozmiarów, itp. jak te podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów muszą być fabrycznie nowe. 6. Części zamienne powinny być zakonserwowane metodą zapewniającą ich przechowywanie w warunkach magazynowych. 7. Na przedmiot zamówienia wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji liczonej od daty podpisania protokółu przyjęcia-przekazania przez przedstawicieli Zamawiającego. 8. Akumulatory do pojazdów samochodowych powinny posiadać cechę świadczącą o jej produkcji w roku 2015. 9. Opony do pojazdów samochodowych powinny posiadać cechę świadczącą o ich produkcji w roku 2015 lub w II półroczu roku 2014. 10. Wykonawca wystawi karty gwarancyjne na wyroby identyfikowalne (numery, inne cechy identyfikowalności). Na wyroby nieposiadające takich cech wykonawca dostarczy zbiorcze świadectwo jakości. 11. Wszystkie części zamienne muszą być oznaczone w sposób umożliwiający ich identyfikację (np. oznaczenie trwałe lub metka przymocowana do zasadniczego elementu części z cechą zakładu, nr katalogowym). 12.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dokonując podziału zamówienia na 9 części. części nr 1 - części zamienne do pojazdów marki HONKER 2000 części nr 2 - części zamienne do pojazdów marki LUBLIN 3322 3324 części nr 3 - części zamienne do pojazdów marki IVECO EUROCARGO ML160 części nr 4 - części zamienne do pojazdów specjalnych: BRDM-2, BRDM-2M96iK części nr 5 - części zamienne do pojazdów czterokołowych typu QUAD części nr 6 - filtry do pojazdów samochodowych części nr 7 - ogumienie do pojazdów samochodowych części nr 8 - akumulatory rozruchowe do pojazdów samochodowych części nr 9 - akcesoria do pojazdów samochodowych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 34.35.11.00-3, 31.40.00.00-0, 42.91.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - gwarancja na przedmiot zamówienia - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, nie dłużej niż 30 dni od terminu określonego w § 3 umowy, w przypadku, gdy dostarczane części są zamawiane z państw spoza unii europejskiej i opóźnienie nie jest zależne od Wykonawcy- dotyczy części nr 4: części zamienne do pojazdów specjalnych: BRDM-2, BRDM-2M96iK
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.22wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW 3674 Olsztyn, 10-073 Olsztyn ul. Saperska 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2015 godzina 09:00, miejsce: JW 3674 Olsztyn, ul. Saperska 1, w kancelarii jawnej, bud. nr 1, pok. 18, w dni robocze od. 7.30-14.30. Nie dopuszcza się składania ofert na biurze przepustek lub u oficera dyżurnego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Części zamienne do pojazdów marki HONKER 2000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów marki HONKER 2000 ujętych w tabelach, w ilościach i o parametrach zgodnych z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.Oferowane części zamienne do pojazdów powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i wolne od wad, nie mogą to być przedmioty po naprawie lub regeneracji. 3.Dostawa części zamiennych do pojazdów odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy, do magazynów Zamawiającego, który znajduje się na terenie Jednostki Wojskowej 2039 w Lidzbarku Warmińskim, ul. Ornecka 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. gwarancja na przedmiot zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Części zamienne do pojazdów marki LUBLIN.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów marki LUBLIN ujętych w tabelach, w ilościach i o parametrach zgodnych z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.Oferowane części zamienne do pojazdów powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i wolne od wad, nie mogą to być przedmioty po naprawie lub regeneracji. 3.Dostawa części zamiennych do pojazdów odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy, do magazynów Zamawiającego, który znajduje się na terenie Jednostki Wojskowej 3674 w Olsztynie ul. Saperska 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. gwarancja na przedmiot zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Części zamienne do pojazdów marki IVECO EUROCARGO ML160.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: : 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów marki IVECO EUROCARGO ujętych w tabelach, w ilościach i o parametrach zgodnych z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.Oferowane części zamienne do pojazdów powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i wolne od wad, nie mogą to być przedmioty po naprawie lub regeneracji. 3.Dostawa części zamiennych do pojazdów odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy, do magazynów Zamawiającego, który znajduje się na terenie Jednostki Wojskowej 3674 w Olsztynie ul. Saperska 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. gwarancja na przedmiot zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Części zamienne do pojazdów specjalnych: BRDM-2, BRDM-2M96iK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów pojazdów specjalnych: BRDM-2, BRDM-2M96iK ujętych w tabelach, w ilościach i o parametrach zgodnych z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.2.Oferowane części zamienne do pojazdów powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i wolne od wad, nie mogą to być przedmioty po naprawie lub regeneracji. 3.Dostawa części zamiennych do pojazdów odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy, do magazynów Zamawiającego, który znajduje się na terenie Jednostki Wojskowej 2039 w Lidzbarku Warmińskim, ul. Ornecka 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. gwarancja na przedmiot zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Części zamienne do pojazdów czterokołowych typu QUAD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów czterokołowych typu QUAD ujętych w tabelach, w ilościach i o parametrach zgodnych z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.2.Oferowane części zamienne do pojazdów powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i wolne od wad, nie mogą to być przedmioty po naprawie lub regeneracji. 3.Dostawa części zamiennych odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy, do magazynów Zamawiającego, który znajduje się na terenie Jednostki Wojskowej 2039 w Lidzbarku Warmińskim, ul. Ornecka 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. gwarancja na przedmiot zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Filtry do pojazdów samochodowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa filtrów do pojazdów samochodowych ujętych w tabelach, w ilościach i o parametrach zgodnych z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ. 2 Dostawa filtrów do pojazdów odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy, do magazynów Zamawiającego, który znajduje się na terenie Jednostki Wojskowej 3674 w Olsztynie ul. Saperska 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. g - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Ogumienie do pojazdów samochodowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ogumienia do pojazdów samochodowych ujętych w tabelach, w ilościach i o parametrach zgodnych z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.Oferowane ogumienie do pojazdów powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i wolne od wad, nie mogą to być przedmioty po naprawie lub regeneracji. 3.Opony do pojazdów samochodowych powinny posiadać cechę świadczącą o ich produkcji w roku 2015 lub w II półroczu roku 2014. 4.Dostawa części ogumienia do pojazdów odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy, do magazynów Zamawiającego, który znajduje się na terenie Jednostki Wojskowej 2039 w Lidzbarku Warmińskim, ul. Ornecka 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. gwarancja na przedmiot zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Akumulatory rozruchowe do pojazdów samochodowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa akumulatorów rozruchowych do pojazdów samochodowych ujętych w tabelach, w ilościach i o parametrach zgodnych z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.Oferowane akumulatory do pojazdów powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i wolne od wad, nie mogą to być przedmioty po naprawie lub regeneracji. 3.Akumulatory do pojazdów samochodowych powinny posiadać cechę świadczącą o jej produkcji w roku 2015. 4.Dostawa akumulatorów do pojazdów odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy, do magazynów Zamawiającego, który znajduje się na terenie Jednostki Wojskowej 3674 w Olsztynie ul. Saperska 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. gwarancja na przedmiot zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Akcesoria do pojazdów samochodowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do pojazdów samochodowych ujętych w tabelach, w ilościach i o parametrach zgodnych z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. 2.Dostawa odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy, do magazynów Zamawiającego, który znajduje się na terenie Jednostki Wojskowej 3674 w Olsztynie ul. Saperska 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. gwarancja na przedmiot zamówienia - 5
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych superwizji realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 32 w Olsztynie na 2025 r.
- Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych z siedziby Zamawiającego
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 12 w Olsztynie w roku 2025
- SZP.221-23.2024 Zapewnienie bazy noclegowo- szkoleniowej wraz z wyżywieniem na terenie miasta Olsztyn celem organizacji XIX Mistrzostw Warmii i Mazur w Ratownictwie Medycznym
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup paliw płynnych w 2025 r.
- Dostawa 6 sztuk opon zimowych o rozmiarze 195/75 R 16 C do lekkiego pojazdu ratowniczo- gaśniczego
- Sukcesywna dostawa części zamiennych do autobusów i pojazdów ciężarowych.
- Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 5 części
- Dostawa nowego samochodu osobowego o napędzie elektrycznym
- Usługi w zakresie przeglądów, napraw i konserwacji ambulansów sanitarnych oraz innych pojazdów Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
więcej: Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.