Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-08
Lubliniec: Wykonanie robót związanych z przebudową nawierzchni dróg gminnych ul. 11 Listopada, Sobieskiego i 74 G.P.P. w Lublińcu
Numer ogłoszenia: 6734 - 2010; data zamieszczenia: 08.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta , ul. Paderewskiego 5, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034/3530100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót związanych z przebudową nawierzchni dróg gminnych ul. 11 Listopada, Sobieskiego i 74 G.P.P. w Lublińcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pasa drogowego ulicy 11 Listopada, Sobieskiego i 74 GPP na odcinku o łącznej długości 1846 m w zakresie m.in : -wycinka istniejącego drzewostanu - 165 szt. -wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej z rur PVC śr. 315 mm dł. 150 m wraz z przykanalikami z rur PVC śr. 200 m dł. 285,6m -zabudowa studni rewizyjnych śr. 1000 mm z kręgów bet. - 10 szt. -zabudowa wpustów ulicznych - 36 szt. -wykonanie konstrukcji ulic ( nawierzchnia bitumiczna na podbudowie z kamienia łamanego ) - 12532 m2 -wykonanie konstrukcji chodników, parkingów i ścieżek pieszo - rowerowych z kostki betonowej - 7186,50 m2 -zabudowa oznakowania pionowego - 55 szt. -wykonanie oznakowania poziomego - 530 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: -spełniają warunki udziału w postępowaniu; -dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej i wpisaną na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, a w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 14.02.1995 r. również wpisaną do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej, -dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia co najmniej następującego sprzętu: a) rozkładarka mas bitumicznych o szerokości min. 6 m - 1 szt. b) walec drogowy statyczny samojezdny 10t. - 1 szt. c) koparka o poj. łyżki 0,6 m3 - 1 szt. d) samochód samowyładowczy 5t - 2 szt. e) równiarka - 1 szt. f) frezarka do nawierzchni drogowych - 1 szt. -w okresie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z budową lub remontem nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o wartości nie mniejszej, niż 1.500.000,- zł (łącznie z podatkiem VAT), lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia - co najmniej 1 osoby kierującej robotą związaną z budową lub remontem nawierzchni drogowej o wartości nie niższej niż 1.500.000 zł..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty: -oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; -oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zagranicą, powinien on przedstawić dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; -wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia jakim dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem; -pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku gdy wykazany sprzęt będzie oddany do dyspozycji wykonawcy; -wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Do wykazu należy dołączyć zaświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, a w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 14.02.1995 r. również decyzję o wpisaniu do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane. W przypadku gdy wykonawca korzysta z zasobów innego podmiotu, zobowiązany jest do przedstawienia pisemnego zobowiązania tego podmiotu do oddania wymienionych osób do dyspozycji wykonawcy.; -oświadczenie, iż osoba, która będzie kierowała robotami posiada wymagane uprawnienia budowlane w specjalności drogowej; -wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych związanych z budową lub remontem nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, o wartości nie mniejszej, niż 1.500.000,- zł każda (łącznie z podatkiem VAT) z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. -oświadczenie podmiotu, który zobowiązał się do oddania do dyspozycji wykonawcy osób i/lub sprzętu i/lub doświadczenia niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.pl/siwz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 42-700 Lubliniec
ul.Paderewskiego 7a, I piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski, pok. nr 14 ul.Paderewskiego 5 42-700 Lubliniec.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "DOM KOMBATANTA" IM. ŚW. RAFAŁA KALINOWSKIEGO W LUBLIŃCU
- Usługa cateringowa dla pacjentów SPZOZ w Lublińcu
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lublinieckiego w gminach: Boronów, Ciasna, Herby, Kochanowice, Koszęcin, Lubliniec i Pawonków.
- Utrzymanie czystości ulic, chodników i placów na terenie miasta Lublińca
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa ul. Św. Łukasza oraz ul. Dolnej w Białymstoku wraz z budową infrastruktury technicznej"
- Przebudowa i rozbudowa ulicy Źródlanej w Koszycach Małych
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Odwodnienie ul. Wierzbie w Żuradzie - odcinek 1.
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3270L Łabuńki - Barchaczów - Antoniówka - Zubowice od km15+016,94 do km 17+385,36
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.