Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-27
Purda: Budowa chodników, zatok postojowych, parkingów, elementów małej architektury i zieleni w centrum wsi Purda.
Numer ogłoszenia: 67351 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Purdzie , 19, 11-030 Purda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5122223, faks 089 5122280.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.purda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodników, zatok postojowych, parkingów, elementów małej architektury i zieleni w centrum wsi Purda..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace będą polegały na budowie nowych ciągów pieszych, remoncie istniejących chodników, budowie zatok postojowych i parkingów wraz z elementami odwodnienia, budowie czterech punktów oświetlenia parkowego oraz ławek parkowych, a także wykonanie prac nasadzeń roślinnością wieloletnią. Ilość opraw oświetleniowych - 4 sztuki, ilość nasadzeń - 422 sztuki, chodniki i parkingi z kostki betonowej ok. 1600 m2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium - najpóźniej w terminie do dnia składania ofert, tj. 20 maja 2009 r. do godz. 1000. 2. Wysokość wadium ustala się w kwocie 5000 zł słownie: pięć tysięcy złotych. 3. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu - wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Purdzie - Bank Spółdzielczy w Szczytnie Nr 29 8838 0005 2016 0800 2001 0001w z adnotacją -Wadium na przetarg nieograniczony - Budowę chodników, zatok postojowych, parkingów, elementów małej architektury i zieleni w centrum wsi Purda. Datą wniesienia wadium jest data wskazanego rachunku bankowego b) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm./.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. : 1) udokumentują wykonanie co najmniej dwóch robót drogowych ( budowa chodników i zatok postojowych lub parkingów), wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat o wartości wykonanych prac nie mniejszych niż 300.000 zł w danym roku potwierdzonych referencjami o należytym ich wykonaniu zgodnie z zał. nr 3, 2) udokumentują dysponowanie osobami z uprawnieniami niezbędnymi do wykonania zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 4, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1) wykażą, że posiadają środki własne lub mają zdolność kredytową w wysokości minimum 200.000 zł, potwierdzoną stosowną opinią banku, lub posiadają otwarty rachunek kredytowy z hurtowni budowlanej (składu budowlanego ,sklepu). 2) wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ma kwotę min. 200 000 złotych. 4. Udzielą gwarancji: na roboty ogólnobudowlane w ilości 3 lat a na urządzenia zgodnie z gwarancją producenta. 5. Wnieśli wadium. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przepisu art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz -Oferta- stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającemu zamówieniu, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. Dotyczy spółek cywilnych oraz podmiotów, które złożą ofertę wspólną (tzw. konsorcjów), d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat robót podobnych do przedmiotu zamówienia lub o podobnym charakterze, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz nazwy, adresu i telefonu inwestora (zał. nr 3 do SIZW) - oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. f) wykaz osób z uprawnieniami wymaganymi przepisami prawa budowlanego (zał. nr 4 do SIWZ) - do którego należy dołączyć kserokopie, potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi zamówienia oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert, g) oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy - wg załączonego wzoru (zał. nr 2 do SIWZ), h) oświadczenie wykonawcy, że dokonał wizji w terenie i zapoznał się z przedmiotem zamówienia, i) oświadczenie wykonawcy, dotyczące części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, j) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. k) informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , lub posiadają otwarty rachunek kredytowy z hurtowni budowlanej (składu budowlanego ,sklepu) - na kwotę 200 000 złotych. l) kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną, na podstawie załączonego przedmiaru robót, dokumentacji technicznej i wizji w terenie. W kosztorysie ofertowym należy zachować kolejność pozycji zgodną z kolejnością pozycji w załączonym do specyfikacji przedmiarze robót. ł) dowód wniesienia wadium,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.purda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 11-030 Purda 19 pok. 11a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Purdzie - sekretariat, 11-030 Purda 19.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI PURDA
więcej: przetargi PURDA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta - pielęgnacja nasadzeń roślinnych
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Golina ul. Polna, Kąkolowa i ul. Świerkowa, gm. Golina - etap I
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
- Bieżące utrzymanie i konserwację terenów zieleni oraz utrzymanie terenów niezabudowanych położonych w Gminie Namysłów
- Nasadzenia drzew i krzewów, ich utrzymanie oraz wycinka na gruntach stanowiących własność Gminy Miasta Dębica.
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.