To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-11
Chełm: Bieżące utrzymanie wiat na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Chełm
Numer ogłoszenia: 67394 - 2010; data zamieszczenia: 11.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24934 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Chełmońskiego 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5633228, faks 082 5633839.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie wiat na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Chełm.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie wiat na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Chełm. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) Demontaż uszkodzonych elementów wiat oraz uzupełnienie elementów brakujących (szyb, listew mocujących i uszczelek, elementów dachowych, ławek, tabliczek z rozkładem jazdy, słupków i znaków: przystanek komunikacji miejskiej); 2) Bieżące utrzymanie wszystkich elementów wiat przystankowych w czystości poprzez mycie ścian, dachu i ławek, usuwanie napisów (graffiti) i naklejonych ogłoszeń; 3) Wymianę lub naprawę uszkodzonych lub zużytych elementów wiaty (ścianki boczne, ścianka tylna, dach, ławki, tabliczki z rozkładem jazdy) - w zależności od potrzeb; 4) Malowanie elementów metalowych i drewnianych wiat (ławki, słupki) - w zależności od potrzeb; 5) Zabezpieczenie pozostałości wiat i przystanków po elementach zdewastowanych lub zniszczonych w wyniku kolizji drogowych - w zależności od potrzeb; 6) Przeniesienie wiaty przystankowej i organizacja przystanku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; 3. Szczegółowy zakres rzeczowy robót opisanych w pkt 1 i 2 określa przedmiar robót (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 10 do SIWZ). 4. Do obowiązków Wykonawcy należy : 1) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, kosztorysem ofertowym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) wykonywanie napraw i remontów wiat zgodnie z technologią przewidzianą przez producenta wiat, 3) stosowanie elementów producenta wiat przy wymianie elementów konstrukcyjnych (ściany, dach, ławki z tworzywa), 4) codzienny przegląd stanu technicznego i estetyki wiat i przystanków, 5) sporządzanie comiesięcznych raportów o stanie technicznym wiat i czynnościach wykonanych (raporty łącznie z protokołami odbioru stanowić będą podstawę do wystawienia faktury za wykonane roboty), 6) uczestnictwo w organizowanych przez Zamawiającego przeglądach stanu technicznego i estetyki wiat i przystanków, 7) właściwe oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych robót, 8) sporządzenie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 9) uporządkowanie terenu i przywrócenie go do stanu pierwotnego, 10) ubezpieczenia przedmiotowych robót, przy czym ubezpieczeniu podlegać będzie w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy i jego pracowników w trakcie prowadzenia robót oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.33.15 - Roboty budowlane w zakresie wiat na przystankach autobusowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CHEŁMSKIE LINIE AUTOBUSOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CHEŁMSKIE LINIE AUTOBUSOWE SP. Z O.O.
- Chełmskie Linie Autobusowe Spółka z o.o., ul. Okszowska 41, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69640,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 84497,08
Oferta z najniższą ceną: 84497,08 / Oferta z najwyższą ceną: 84497,08
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Sprzęt komputerowy: laptopy z oprogramowaniem, monitory interaktywne, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki oraz inny sprzęt elektroniczny/elektryczny i akcesoria
- Świadczenie usług sprzątania
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE"
- "Monitoring i oświetlenie kompleksu boisk na os. Słonecznym" inwestycja realizowana w ramach Budżetu Obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie usługi planowania przestrzennego związane z realizacją celów statutowych Miasta Chełm - opracowania dokumentów planistycznych
- "Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku głównym DPG Terespol"
więcej: przetargi w Chełmie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.