Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-12
Środa Śląska: Rozbudowa oświetlenia drogowego w miejscowościach: Środa Śląska ul. Orla, ul. Kolejowa, ul. Fiołkowa, łącznik do ul. Żurawiej, Ciechów ul. Słoneczna, ul. Osiedlowa, Wrocisławice, Bukówek
Numer ogłoszenia: 67423 - 2015; data zamieszczenia: 12.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Środa Śląska , Plac Wolności 5, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 71 3960724, faks 71 3173405.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.srodaslaska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa oświetlenia drogowego w miejscowościach: Środa Śląska ul. Orla, ul. Kolejowa, ul. Fiołkowa, łącznik do ul. Żurawiej, Ciechów ul. Słoneczna, ul. Osiedlowa, Wrocisławice, Bukówek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac obejmuje: - Środa Śląska ul. Orla Projektowana sieć elektroenergetyczne, linia kablowa nn oświetlenia ulicznego zlokalizowana jest w Środzie Śląskiej w ulicy Orlej - od posesji nr 11 do ul. Legnickiej. Projektuje się linie oświetlenia ulicznego: Obwód oświetlenia nr 2 o długości l - (293,5) mb. Projektowana linia kablowa YAKXS 4 x 35mm2 przebiega obok istniejących sieci elektroenergetycznych i uzbrojenia terenu na głębokości 0,7m. W chodnikach kable układać na głębokości 0,5m. Przy skrzyżowaniach projektowanej sieci elektroenergetycznej z istniejącymi sieciami uzbrojenia podziemnego zastosować rury osłonowe metodą wykopu otwartego. Przepusty z PCV o średnicy 110 mm projektowanych linii oświetleniowych należy układać pod wjazdami na głębokości 70 cm liczonej do górnej powierzchni rury osłonowej, przy przejściu pod projektowanymi drogami przepusty układać na głębokości 1,10 m od projektowanej powierzchni drogi. Pod istniejącymi wjazdami rury osłonowe układać metodą przecisku. - Środa Śląska ul. Kolejowa Zasilanie projektowanej szafki oświetlenia drogowego SO wykonać z szafki złączowopomiarowej typu ZK-1e-1P-Sr zainstalowanej na słupie rozkracznym, na żerdzi pochyłej. Z projektowanej szafki oświetleniowej SO zasilone zostaną projektowane linie kablowe oświetlenia drogowego. Projektuje się wybudowanie nowej wolno stojącej szafki oświetleniowej SO wykonanej z tworzywa termoutwardzalnego. Szafkę SO zlokalizować w pobliżu szafki złączowopomiarowej ZK-1e-1P-Sr na dz. nr 54 - z swobodnym dostępem do szafki od strony drogi - zgodnie z rys. nr 1-1. Projektowaną szafkę oświetlenia drogowego SO należy uziemić korzystając np. z uziomu szpilkowego wykonanego z pręta stalowego pomiedziowanego np. firmy Galmar. Rezystancja uziemienia szafki SO powinna wynosić R - 10 W. Z szafki złączowo-pomiarowej zainstalowanej na słupie nr 7 wyprowadzić ee kabel nn typu YAKXS 4x 35 mm2 długości ok. 3 m (7 m) i wprowadzić do szafki oświetlenia drogowego SO. Na obszarze objętym opracowaniem projektuje się wykonanie nowych kablowych linii oświetleniowych nn 0,4 kV - wychodzących z projektowanej szafki oświetleniowej SO posadowionej na dz. 54, przy skrzyżowaniu ul. Kolejowej i ul. Działkowej - które zasilają nowe latarnie drogowe usytuowane w pasie drogi, wzdłuż istniejącej drogi gminnej. Z projektowanej szafki oświetleniowej SO wyprowadzić ee kablem nn 0,4 kV typu YAKXS 4 x 35 mm2 łącznie 2 obwody oświetlenia drogowego. Środa Śląska ul. Fiołkowa Zasilanie projektowanego oświetlenia będzie wykonane z istniejącej linii kablowej NN - złącze kablowe ZK-4-1P działka nr 1- 122 przy ul. Spółdzielczej. Projektuje się linie oświetlenia ulicznego: Obwód oświetlenia nr 1 o długości l - 64 mb. Obwód oświetlenia nr 2 o długości l - (220+30) mb. Linia oświetleniowa musi posiadać uziemnienie. Przy skrzyżowaniach projektowanej sieci elektroenergetycznej z istniejącymi sieciami uzbrojenia podziemnego zastosować rury osłonowe metodą wykopu otwartego. Przepusty z PCV o średnicy 110 mm projektowanych linii oświetleniowych należy układać pod wjazdami na głębokości 70 cm liczonej do górnej powierzchni rury osłonowej, przy przejściu pod projektowanymi drogami przepusty układać na głębokości 1,10 m od projektowanej powierzchni drogi. Pod istniejącymi wjazdami rury osłonowe układać metodą przecisku. W wykopie kablowym obok układanych kabli oświetleniowych ułożyć bednarkę ocynkowaną na całej trasie linii kablowej. Łącznik do ul. Żurawiej Zasilanie projektowanego oświetlenia będzie wykonane z istniejącej linii kablowej nn - złącze kablowe ZK-4-1P działka nr 1-122 przy ul. Spółdzielczej. Obwód oświetleniowy o długości I=86,5+55 mb. Projektowana linia kablowa YAKXS 4x35mm2 przebiegać będzie obok istniejących sieci elektroenergetycznych na głębokości 0,7m. W chodnikach kable układać na głębokości 0,5m. Przy skrzyżowaniach projektowanej sieci elektroenergetycznej z istniejącymi sieciami uzbrojenia terenu, zastosować rury osłonowe. Pod istniejącymi wjazdami zastosować rury osłonowe, układane na głębokości 0,7m. Pod wjazdami i przejazdami prace wykonać metodą przecisku sterowanego. - Ciechów ul. Słoneczna i ul. Osiedlowa Projektuje się demontaż istniejącej szafki ZK 603 typu ZK1-1P oraz zabudowę nowego zestawu złączowo - pomiarowego ZK2-2P. Z przebudowanej szafki ZK 603 należy wyprowadzić linię zasilającą projektowaną szafkę oświetlenia drogowego SO kablem typu YAKXS 4x25 mm2 0,6-1kV. Zestaw złączowo-pomiarowy ZK 603 należy wyposażyć w 3-fazowy licznik energii elektrycznej dla oświetlenia drogowego. W szafce należy zainstalować układ pomiarowo-rozliczeniowy energii elektrycznej o napięciu 0,4 kV, bezpośredni, składający się z licznika umożliwiającego jednokierunkowy pomiar energii elektrycznej czynnej. Urządzenia wchodzące w skład układu pomiarowego powinny być osłonięte i przystosowane do oplombowania. Projektowane słupy oświetlenia drogowego należy zasilić kablemYAKXS4x25mm2 0,6-1kV. Dla ochrony kabli przed wnikaniem wilgoci należy stosować termokurczliwe głowiczki kablowe. Wrocisławice Na obszarze objętym opracowaniem projektuje się wykonanie nowej kablowej linii oświetleniowej nn 0,4 kV - wychodzącej z istniejącej szafki sterowniczej zabudowanej w R-2909 - która zasila nowe latarnie drogowe usytuowane w pasie drogi, wzdłuż istniejącej drogi gminnej. W obszarze objętym opracowaniem projektowaną ee linię kablową oświetleniową tworzy linia kablowa typu YAKXS 4 x 35 mm2 oświetlenia drogowego. Koniec oświetleniowej linii kablowej uziemić R - 10 W. Przy przejściu projektowanej linii kablowej przez drogę (jezdnię) kabel układać w rurze osłonowej typu SRS 110 tak, aby koniec rury wystawał min. 0,5 m od krawędzi jezdni. Wszelkie zbliżenia i skrzyżowania projektowanej linii kablowej z istniejącymi urządzeniami i sieciami podziemnymi rozwiązać przez prowadzenie kabla w rurach osłonowych typu DVK 75 zachowując przy tym wymagane przepisami odległości. Bukówek Z istniejącego słupa linii napowietrznej nn nr 71 usytuowanego na dz. nr 63 wyprowadzić kablem nn 0,4 kV typu YAKXS 4 x 35 mm2 jeden obwód oświetlenia drogowego. Na słupie żelbetowym typu ŻN-10 kabel prowadzić w rurze osłonowej z twardego PCV o średnicy fi 50 mm do wysokości 2,5 m nad powierzchnię terenu. Zaprojektowano łącznie jedną linię kablową do zasilania nowych latarni oświetleniowych. Koniec oświetleniowej linii kablowej uziemić R - 10 W. Trasę linii kablowej oświetlenia drogowego pokazano w projekcie budowlanym. Przy przejściu projektowanej linii kablowej przez drogę (jezdnię) lub wjazd na posesję kabel układać w rurze osłonowej typu SRS 110 tak, aby koniec rury wystawał min. 0,5 m od krawędzi jezdni. Wszelkie zbliżenia i skrzyżowania projektowanej linii kablowej z istniejącymi urządzeniami i sieciami podziemnymi rozwiązać przez prowadzenie kabla w rurach osłonowych typu DVK 75 zachowując przy tym wymagane przepisami odległości. Kable ułożone w ziemi zaopatrzyć na całej długości w trwałe oznaczniki (opaski) rozmieszczone w odstępach nie większych niż 10 m oraz przy mufach i miejscach charakterystycznych, np. przy skrzyżowaniach, wejściach do rur, osłon itp. Na oznacznikach umieścić trwały napis w postaci symbolu kabla, użytkownika, kierunku przebiegu trasy kabla oraz rok ułożenia. PRZEJŚCIA LINII KABLOWYCH PRZEZ JEZDNIE I WJAZDY, WEJŚCIA NA POSESJE WYKONAĆ METODĄ PRZECISKU. WYTYCZNE DLA WSZYSTKICH LOKALIZACJI a) Strumień świetlny opraw powinien być nie mniejszy niż: 6000 lm dla opraw o mocy 60W, oraz 3800 lm dla opraw o mocy 38W. b) Wydajność świetlna opraw powinna być nie mniejsza niż 100 lm z 1W po uwzględnieniu strat w układzie optycznym oraz zasilaniu. c) Temperatura barwowa światła oprawy powinna być neutralna - 4000K + -100K. d) Współczynnik oddawania barw powinien być większy od Ra-70. e) Oprawa przy ustawieniu 00 (poziomym) nie może emitować światła w górną przestrzeń - zgodnie z Rozporządzeniem Komisji Europejskiej nr 245-2009 z 18 marca 2009r. f) Oprawa musi posiadać możliwość dopasowania poboru mocy oraz strumienia świetlnego do indywidualnych wymagań klienta poprzez fabryczne zaprogramowanie do 3 poziomów oświetlenia w wybranych odstępach czasowych (np. redukcja mocy oprawy ze 100% do wskazanej przez klienta w godzinach późnonocnych zgodnie z normą PN-EN 13201) bez stosowania dodatkowych sterowników zewnętrznych. Jednocześnie zastosowana oprawa musi mieć możliwość współpracy z zewnętrznym systemem sterowania. g) Układ zasilający panel LED ma zabezpieczać źródło światła przed przepięciami o napięciu co najmniej 3kV. Zastosowany zasilacz mikroprocesorowy musi być wyposażony w zabezpieczenia: przeciążeniowe, przeciwzwarciowe, termiczne oraz nadnapięciowe. h) Układ zasilający panel LED musi zabezpieczać źródło światła przed przegrzaniem. Czujnik temperatury urządzenia zabezpieczającego musi być umieszczony na modułach LED. i) Oprawa ma być wykonana z ciśnieniowego odlewu aluminium, malowana w kolorze palet RAL, wg potrzeby Zamawiającego. Kolorem podstawowym jest szary o nr RAL 9006. j) Układ soczewkowy powinien być wykonany z odpornego na warunki atmosferyczne poliwęglanu lub szkła. k) Źródło światła - panel LED powinien być odporny na uderzenia - współczynnik IK - 08. l) Obudowa oprawy ma być szczelnie zamknięta z wyprowadzonym konektorem do podłączenia zasilania. Stopień czelności oprawy nie może być mniejszy niż IP 65. m) Oprawa powinna spełniać wymogi I lub II klasy ochronności. n) Oprawa musi mieć możliwość regulacji w zakresie co 2,5o powinna być dostosowana zarówno do wysięgnika o średnicy max 60 mm jak i do bezpośredniego montażu na słupie. o) Trwałość diodowych źródeł światła powinna wynosić nie mniej niż 50 000 h, - w celu potwierdzenia należy przedstawić raport określający utrzymanie (lub zmiany) strumienia świetlnego systemu o danej liczbie diod dla konkretnej konfiguracji. W gwarantowanym okresie trwałości strumienia świetlnego nie może być niższa niż 80% strumienia pierwotnego. p) Konstrukcja oprawy powinna zapewniać łatwą wymianę modułów LED oraz układów zasilających. r) Oprawa nie gorsza niż typu Teceo 1 LED SCHREDER o mocy 63W przy słupach o wysokości 6,0m a dla słupów o wysokości 4,5m - 38 W. s) Słupy aluminiowe stożkowe proste z powłoką anodowaną o średnicy fi 60 (na szczycie słupa), wysokości 6,0m z wysięgnikiem długości 1m na fundamencie prefabrykowanym B-70. Złącze słupowe IP 54, z klasą izolacji II. Słup nie gorszy niż typu SAL firmy ROSA. Zastosować dla następujących lokalizacji: Wrocisławice Bukówek Środa Śląska ul. Kolejowa t) Słupy aluminiowe stożkowe proste z powłoką anodowaną o średnicy fi 60 (na szczycie słupa), wysokości 4,5m z wysięgnikiem długości 1m na fundamencie prefabrykowanym B-51. Złącze słupowe IP 54, z klasą izolacji II. Słup nie gorszy niż typu SAL firmy ROSA. Zastosować dla następujących lokalizacji: Ciechów ul. Słoneczna, ul. Osiedlowa Środa Śląska ul. Orla, ul. Fiołkowa, łącznik do ul. Żurawiej u) Linie oświetleniowe mają być wyposażone w możliwość redukcji mocy oświetlenia poprzez zastosowanie reduktorów mocy montowanych w szafkach oświetleniowych, nie gorszych niż firmy RABBIT typu MicroBOX. w) Linie oświetleniowe sterowane impulsem pochodzącym z cyfrowego programatora astronomicznego nie gorszego niż typu CPA 4.0 firmy RABBIT. Zegar zamontować w szafce oświetleniowej. x) Wykonawca przed oddaniem instalacji do eksploatacji dokona pomiarów sprawdzających skuteczność działania ochrony przeciwporażeniowej przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia. z) Do odbioru należy dołączyć kompletną dokumentacje powykonawczą -oświadczenia właścicieli o uporządkowaniu terenu w sąsiedztwie posesji, przy których były wykonywane roboty ziemne. -pomiary, sprawdzenia konieczne do podłączenia budowanej instalacji do sieci Tauron Dystrybucja UWAGA: Wszystkie uzgodnienia z Zamawiającym, Wykonawca będzie ustalał w formie pisemnej. Zamierzenie budowlane znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej lub na terenie obserwacji archeologicznej. W ofercie należy uwzględnić: -obsługę geodezyjną -mapę powykonawczą - koszty związane z otworzeniami zagospodarowania terenu (humusowanie ,wysiew traw itp.) - obsługę budowy przez kierownika budowy - sporządzenie projektów organizacji ruchu - koszty wywozu nadmiaru gruntu z placu budowy - zabezpieczenie placu budowy przed osobami trzecimi - koszty związane z dostępem do urządzeń znajdujących się w majątku TAURON ENERGIA, TAURON DYSTRYBUCJA - koszty prób i sprawdzeń wykonanych instalacji Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji licząc od daty odbioru bezusterkowego. 2. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prac i ich zgodność z dokumentacją projektowo kosztorysową, umową, specyfikacjami technicznymi, wyjaśnieniami do SIWZ i instrukcjami Zamawiającego, w tym polecenia Inspektora Nadzoru. Załączona do SIWZ dokumentacja projektowo - kosztorysowa i wszystkie dodatkowe dokumenty przekazane Wykonawcy stanowią część umowy, a wymagania określone w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby były zawarte w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach w poszczególnych dokumentach obowiązuje następująca kolejność ich ważności: 1) Dokumentacja projektowa. 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Przedmiary robót. 3. Podane w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót nazwy własne materiałów należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie podczas wykonywania robót innych równoważnych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych technologicznych, jakościowych i estetycznych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymagać będzie na etapie realizacji robót złożenia stosownych dokumentów, które uwiarygodnią proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia. Wykonawca proponujący urządzenia i materiały równoważne musi udowodnić, że proponowany element zamienny spełnia wymienione wymagania zarówno pod względem technicznym i jakościowym wraz z oświadczeniem, że proponowane urządzenie jest równoważne do zaproponowanego w dokumentacji, co do jego przeznaczenia. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: zdjęcie produktu, atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne wraz z charakterystyką pracy urządzeń ujętych w dokumentacji projektowej. Zamawiający nie wyraża zgody, aby proponowane urządzenia równoważne były prototypami lub urządzeniami testowymi. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia działania urządzenia równoważnego pracującego na wskazanym obiekcie. Wykonawca przedstawiając rozwiązania równoważne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadczyć, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji. 4. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane tj. a) Układanie instalacji elektrycznych pomiędzy słupami oświetleniowymi; b) montaż słupów oświetleniowych na fundamentach prefabrykowanych; c) montaż ledowych opraw oświetleniowych na wysięgnikach; d) montaż szafek oświetleniowych i sterowników oraz reduktorów mocy 5. Wykonawca może powierzyć pozostałe części zamówienia podwykonawcy. 6. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy Zamawiający żąda wskazanie przez Wykonawcę w ofercie (formularzu ofertowym) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, oraz podanie przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2B ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 7. Jeżeli zmian albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2B ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. Ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9, 45.22.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: część I - 2.857,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset pięćdziesiąt siedem złotych) część II - 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) część III - 3.847,00 zł (słownie: trzy tysiące osiemset czterdzieści siedem złotych) część IV - 1.347,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta czterdzieści siedem złotych) 2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu musi być na wskazanym koncie poniżej w dniu składania ofert do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn.zm.). 4. Wadium wniesione w formach innych niż pieniądz (gwarancje, poręczenia) muszą mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny (tzw. gwarancja na pierwsze żądanie) oraz muszą zostać przedłożone w formie oryginału. Gwarancja zapłaty wadium musi być ważna co najmniej przez cały okres związania ofertą, tj. 30 dni. W przypadku przedłożenia kopii dokumentu, lub jeżeli dokument nie będzie spełniał wymagań formalnych - oferta nie będzie zabezpieczona wadium i Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art.24 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP. W dokumencie złożonej gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej muszą być zawarte wszystkie możliwości zatrzymania wadium przez Zamawiającego określone w art. 46 ustawy PZP, tj: 1) Jeżeli Wykonawca odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. 2) Jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Jeżeli zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4) Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że w udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Lub Gwarancja będzie zawierała klauzulę o treści: Podejmujemy się bezwarunkowo i nieodwołalnie wypłacenia zamawiającemu kwoty do wysokości określonej powyżej po otrzymaniu pierwszego pisemnego żądania, bez konieczności jego uzasadnienia, o ile zamawiający stwierdzi w swoim żądaniu, że kwota roszczenia jest mu należna w związku z zaistnieniem, co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium, określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu musi zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, Gmina Środa Śląska; Pl. Wolności 5, 55-300 Środa Śląska Bank PKO BP nr konta 79 1020 5242 0000 2802 0158 7898 z zaznaczeniem: wadium przetargowe pn. Rozbudowa oświetlenia drogowego w miejscowościach: Środa Śląska ul. Orla, ul. Kolejowa, ul. Fiołkowa, łącznik do ul. Żurawiej, Ciechów ul. Słoneczna, ul. Osiedlowa, Wrocisławice, Bukówek (wadium część ) W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej należy załączyć do oferty potwierdzoną kserokopię a oryginał - należy złożyć oddzielnie w kasie Urzędu Miejskiego). 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 10. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, ze nie należny do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawce jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia: wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną i więcej robót budowlanych których przedmiotem była budowa lub rozbudowa oświetlenia ulicznego o wartość robót nie mniejsza niż 200 000,00 zł brutto dla każdego zadania. Dokument musi potwierdzać wymagany zakres prac, ich wartość, datę wykonania i miejsce realizacji. Potwierdzonych dowodami dotyczącymi najważniejszych robót, określających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami, . są: a) poświadczenie; b) w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest wstanie uzyskać poświadczenia o którym mowa wyżej; W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotemna rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie o którym mowa w ppkt 1.2. zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa ww. Ocena spełnienia warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Z 2013r. , poz. 1409 ze zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. (Dz. U. Z 2014 poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wykonawca zobligowany jest wypełnić załącznik do SIWZ tj. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówieniu i złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem i treścią Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dla osób będących obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej (poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej) oświadczenie, że uzyskały decyzje o uznaniu ich kwalifikacji zawodowych i są uprawnieni do wykonywania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008r. O zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Z 2008 Nr 63, poz. 394 ze zm.). Ocena spełnienia warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy udokumentują, że posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.1. Dowód wniesienia wadium 1.2. Projekt umowy zaakceptowany na ostatniej stronie 1.3. Harmonogram rzeczowo - finansowy, sporządzony w zestawieniu tygodniowym ( na część I, część II, część III i część IV).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 65
- 2 - termin wykonania - 10
- 3 - gwarancja - 15
- 4 - doświadczenie zawodowe - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Umowa winna być ryczałtową, cena winna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania/ zadań przewidzianych do realizacji według pkt 2.6. Warunki umowy zostały określone w załączniku do niniejszego zaproszenia tj. projekcie umowy. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian treści umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: a)zmian spowodowanych zmianą obowiązującej stawki VAT. b)termin realizacji przedmiotu Umowy może być zmieniony w przypadku, gdy niemożność dotrzymania terminu realizacji Umowy spowodowana będzie okolicznością, która wystąpiła po zawarciu Umowy, z następujących przyczyn niezależnych od Wykonawcy: -konieczność spełnienia innych nieprzewidzianych pierwotnie wymogów dla pozyskania i wydatkowania środków zewnętrznych; -konieczność przeprowadzenia innych postępowań administracyjnych i sądowych; -zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy lub na świadczenia Stron; -skoordynowania zakresu i powiązania inwestycji z projektami realizowanymi przez Gminę; -zmiana zakresu lub przebiegu inwestycji i spowodowana tym konieczność zmian w dokumentacji i uzyskania nowych lub zmiany posiadanych opinii, uzgodnień, projektów podziałów i decyzji administracyjnych; -wstrzymanie prac projektowych w związku z orzeczeniem organu administracji lub sądu; -konieczność wykonania robót dodatkowych, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót objętych umową podstawową, a ich wykonanie wraz z opracowaniem dokumentacji (jeżeli zajdzie taka konieczność) wymagać będzie więcej niż 3 tygodnie; -wystąpienia warunków pogodowych mających wpływ na niemożliwość prowadzenia robót budowlanych jak: długotrwałe intensywne opady trwające powyżej 14 dni, powódź (czas niezbędny na osuszenie zalanego terenu i możliwość kontynuacji lub rozpoczęcia robót), wczesny okres zimowy, opady śniegu, niskie temperatury, które uniemożliwiają prowadzenie robót; -wystąpienia okoliczności powodujących konieczność opracowania oraz uzyskania dodatkowych materiałów niezbędnych do prawidłowego zakończenia zadania (jak m.in. decyzji zezwalającej na realizację inwestycji w pasie drogowym, pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót nie wymagających uzyskania pozwolenia na budowę w zakresie koniecznych zmian); -wstrzymania robót na okres dłuższy niż 3 tygodnie spowodowanego wykryciem np.: przedmiotów niebezpiecznych, szczątków ludzkich, zabytków, pozostałości budowli podziemnych; -wystąpienia niezgodności map geodezyjnych ze stanem faktycznym, które spowodują przerwę w pracach na okres dłuższy niż 3 tygodnie. c)zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany zakresu przedmiotowego zamówienia ze względu na: -ograniczenie zakresu przy ewentualnym jednoczesnym odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia, jeżeli okaże się, że niektóre elementy składowe dokumentacji projektowej będą zbędne z punktu widzenia postępowania administracyjnego i procesu inwestycyjnego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający pisemnie poinformuje Wykonawcę o zbędności któregoś z elementów dokumentacji projektowej. - Przystąpienie do wykonywania poszczególnych elementów dokumentacji projektowej następować będzie w porozumieniu z Zamawiającym; -wystąpienia robót dodatkowych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. -zmianę przebiegu inwestycji lub zmniejszenie zakresu opracowania, z ewentualnym odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia, wynikającą z: protestów mieszkańców; objęcia obiektów lub terenów ochroną (np. ochroną zabytków, jedną z form ochrony przyrody); niemożności zachowania odległości gwarantującej brak szkodliwego wpływu przedsięwzięcia na środowisko i zdrowie ludzi; wybór innego trybu realizacji inwestycji, powodującego zbędność jednych i konieczność wykonania innych opracowań (np. realizacja na podstawie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zamiast na podstawie pozwolenia na budowę). d)Poza przypadkami określonymi wyżej, istotne zmiany postanowień zawartej umowy będą mogły nastąpić w przypadku zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.srodaslaska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Wydział Zamówień Publicznych, pok. B-13, 55-300 Środa Śląska, Pl. Wolności 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, Wydział Zamówień Publicznych, pok. B-13, 55-300 Środa Śląska, Pl. Wolności 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa oświetlenia drogowego w miejscowości Środa Śląska, ul. Kolejowa,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa oświetlenia drogowego w miejscowości Środa Śląska, ul. Kolejowa,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9, 45.22.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbudowa oświetlenia drogowego w miejscowości Środa Śląska, ul. Orla, ul. Fiołkowa, łącznik do ul. Żurawiej,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa oświetlenia drogowego w miejscowości Środa Śląska, ul. Orla, ul. Fiołkowa, łącznik do ul. Żurawiej,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9, 45.22.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. termin wykonania - 10
- 3. gwarancja - 15
- 4. doświadczenie zawodowe - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rozbudowa oświetlenia drogowego w miejscowości Ciechów, ul. Osiedlowa,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa oświetlenia drogowego w miejscowości Ciechów, ul. Osiedlowa,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9, 45.22.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. termin wykonania - 10
- 3. gwarancja - 15
- 4. doświadczenie zawodowe - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rozbudowa oświetlenia drogowego w miejscowości Wrocławice, Bukówek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa oświetlenia drogowego w miejscowości Wrocławice, Bukówek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9, 45.22.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. termin wykonania - 10
- 3. gwarancja - 15
- 4. doświadczenie zawodowe - 10
INNE PRZETARGI ŚRODA ŚLĄSKA
- Wywóz nieczystości stałych z przedszkoli, żłobków i szkół znajdujących się na terenie gminy Środa Śląska w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r
- Wykonywanie robót w branży budowlanej, związanych z usuwaniem awarii, oraz wykonywaniem remontów w: A) budynkach komunalnych B) budynkach wspólnot mieszkaniowych C) lokalach mieszkalnych
- Montaż Instalacji Fotowoltaicznej wraz z magazynem energii dla wytwarzania energii na potrzeby budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Środzie Śląskiej
więcej: przetargi ŚRODA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- Roboty w zakresie utrzymania obiektów inżynierskich zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Katowicach, Rejon w Zabrzu
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Małogoszcz - II etap
- Konserwacja i utrzymanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego miasta Wejherowa w 2025 r.
- "Budowa punktów świetlnych w 2024 r." w ramach zadań pn.: Pogoria III - jasna i bezpieczna
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3905P Czarkowo - Widziszewo na odcinku Widziszewo - wiadukt o ścieżkę rowerową wraz z oświetleniem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.