eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDrukowanie i dostawa miesięcznika Prokuratura i Prawo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-19

Warszawa: Drukowanie i dostawa miesięcznika Prokuratura i Prawo
Numer ogłoszenia: 6743 - 2016; data zamieszczenia: 19.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Generalna , ul. Rakowiecka 26/30, 02-528 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 12 51 390, faks 22 12 51 313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pg.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Drukowanie i dostawa miesięcznika Prokuratura i Prawo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest drukowanie i dostawa periodyku prawniczego pt. Prokuratura i Prawo (zwanego dalej w skrócie PiPr) wraz z dodatkiem Orzecznictwo Sądu Najwyższego, Sądów Apelacyjnych, Naczelnego Sądu Administracyjnego i Trybunału Konstytucyjnego (zwanym dalej w skrócie OSNPG), wydawanego przez Prokuraturę Generalną. 2. Drukowanie i dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje: - pobranie przez Wykonawcę drogą elektroniczną (program pdf) na własny koszt materiałów od Instytutu Ekspertyz Sądowych w Krakowie, 31-033 Kraków, ul. Westerplatte 9; - wykonanie blach na podstawie otrzymanych materiałów (środków); - aktualizacja okładek miesięcznika Prokuratura i Prawo oraz dodatku Orzecznictwo na podstawie udostępnionych drogą elektroniczną plików źródłowych otrzymanych od projektodawcy Studia Karandasz (zmiana numerów, nazw miesiąca, roku, określenie grubości grzbietu); - naświetlanie okładek; - drukowanie z wykorzystaniem surowców Wykonawcy; - oprawianie; - pakowanie; - ekspediowanie według rozdzielnika do: 11 prokuratur apelacyjnych i Prokuratury Generalnej. 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia powinno nastąpić w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia gotowości przez Zamawiającego do przekazania materiałów, przy czym o terminie tym Zamawiający zawiadomi Wykonawcę telefonicznie i potwierdzi informację drogą elektroniczną. 4. Cykl wydawania periodyku: miesięcznik, przy czym raz w roku - w lipcu i sierpniu - ukazuje się jeden numer podwójny (nr 7-8) o objętości maksymalnie dwóch numerów pojedynczych (objętość numeru pojedynczego - vide pkt 7); 5. Nakład periodyku: PiPr - 2000 egz., OSNPG - 2000 egz. 6. Format periodyku: PiPr - B5 (oznacza to wymiary: 240mm x 165 mm), OSNPG - A5 (oznacza to wymiary: 205mm x 145mm), przy czym obszar zadruku wynosi odpowiednio 170 mm x 125 mm oraz 145 mm x 105 mm. W drodze rozwiania wątpliwości wymaga uściślenia następująca kwestia, a mianowicie układ jest pionowy (tzn. 240 mm (odpowiednio 205 mm) - pion; 165 mm (odpowiednio 145 mm) - poziom). 7. Objętość periodyku: PiPr: do 208 stron (czcionka bezszeryfowa, rozmiar: 10,5 punktu), OSNPG: do 80 stron (czcionka bezszeryfowa, rozmiar: 8,5 punktu). 8. Papier ilustrowany III kl. - oznaczający papier offset o gramaturze minimum 80 g/m2 klasa III (wnętrze), karton 230 jednostronnie powlekany (okładka). 9. Wnętrze czasopisma: czarno-białe. 10. Okładka czasopisma: PiPr - kolorowa: 4+0, foliowana, błyszcząca, OSNPG - kolorowa: 4+0, foliowana, błyszcząca. 11. Oprawa czasopisma: PiPr - klejona (z grzbietem), OSNPG - zeszytowa (szycie tradycyjną zszywką - drutem). 12. Dodatek orzecznictwo stanowi integralną część numeru. Zeszyt ten może być pakowany zarówno razem z częścią zasadniczą numeru (np. przez włożenie do książki), jak też może być pakowany osobno. 13. Wymienione tytuły mają nadany numer ISSN: PiPr - ISSN 1233-2577, OSNPG - ISSN 1233-2690. 14. Umowa zostanie zawarta na okres trzech lat: od dnia 1 kwietnia 2016 r. do dnia 31 marca 2019 r. 15. Znak sprawy postępowania nadany przez Zamawiającego: PG XF 292.1.2016.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), zwanej dalej ustawą, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek, o którym wyżej mowa, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1 Rozdziału VI SIWZ, na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w przypadku, gdy Wykonawca wykaże,że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał, tj. zrealizował, zakończył, także w przypadku świadczeń wykonywanych okresowo lub ciągłych, co najmniej jedną usługę polegającą na drukowaniu wydawnictw periodycznych o częstotliwości ukazywania się przynajmniej 1 raz w miesiącu (z ewentualną możliwością okresowego wydawania numerów podwójnych).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek, o którym wyżej mowa, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1 Rozdziału VI SIWZ, na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek, o którym wyżej mowa, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1 Rozdziału VI SIWZ, na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek, o którym wyżej mowa, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1 Rozdziału VI SIWZ, na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin wykonania - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony przewidują możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy na warunkach określonych w SIWZ w następujących przypadkach: 1) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmian przepisów prawa, 2) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa skutkującej zmianami formy organizacyjno-prawnej lub struktury organizacyjnej/ przekształceniem Zamawiającego i/lub jednostek prokuratury, 3) w przypadku wystąpienia siły wyższej w zakresie dostosowania umowy do zmiany okoliczności spowodowanych siłą wyższą, 4) w przypadku zmiany wysokości wynagrodzenia na skutek zmiany wskaźników określonych w art. 142 ust. 5 ustawy, w zakresie zmiany wysokości zabezpieczenia należytego wykonania umowy w stopniu odpowiadającym zmianie wynagrodzenia w ten sposób, iż zabezpieczenie będzie nadal wynosiło 2% wartości umowy brutto określonej w § 2 ust. 1 umowy. 2. Strony przewidują możliwość zmian w treści umowy w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji zmiany wskaźników określonych w art. 142 ust. 5 ustawy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy. 3. Wynagrodzenie określone w § 2 Umowy może ulec zmianie w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług (VAT), 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podst. art. 2 ust. 3-5 ustawy z dn. 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z 2004 r. Nr 240, poz. 2407 oraz z 2005 r. Nr 157, poz. 1314), 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu umowy przez Wykonawcę. 4. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, o której mowa w pkt 3 ppkt 1), kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy pozostanie niezmieniona, a odpowiedniej zmianie ulegnie kwota wynagrodzenia brutto. 5. Wprowadzenie zmian, o których mowa w pkt 3 ppkt 2 i 3, zostanie dokonane na wniosek Wykonawcy, zawierający uzasadnienie wpływu zmian na koszty wykonania przedmiotu umowy oraz kalkulację kosztów Wykonawcy uwzględniających wpływ wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian na koszty wykonania przedmiotu umowy. 6. W terminie 7 dni od doręczenia wniosku Wykonawcy Zamawiającemu Strony przystąpią do negocjacji w celu ustalenia nowych warunków wynagrodzenia. 7. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pg.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Generalna, ul. Rakowiecka 26/30, 02-528 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2016 godzina 10:30, miejsce: Prokuratura Generalna, ul. Rakowiecka 26/30, 02-528 Warszawa, Biuro Podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.