Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-05
Warszawa: Wykonanie usług geodezyjnych dot. nieruchomości położonych na terenie województw: mazowieckiego, wielkopolskiego, zachodniopomorskiego
Numer ogłoszenia: 6745 - 2011; data zamieszczenia: 05.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie , Plac Bankowy 2, 00-095 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5311555, faks 022 6354000.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług geodezyjnych dot. nieruchomości położonych na terenie województw: mazowieckiego, wielkopolskiego, zachodniopomorskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług geodezyjnych dot. nieruchomości położonych na terenie województw: mazowieckiego, wielkopolskiego, zachodniopomorskiego. Wartość zamówienia jest mniejsza niż wyrażona w złotych równowartość kwoty 125 000 euro.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i dołączyć do oferty dokument stwierdzający wniesienie wadium. Wysokość wadium: a) dla części nr 1 wadium w wysokości 90,00 PLN; b) dla części nr 2 wadium w wysokości 75,00 PLN; c) dla części nr 3 wadium w wysokości 24,00 PLN; d) dla części nr 4 wadium w wysokości 90,00 PLN; e) dla części nr 5 wadium w wysokości 440,00 PLN; f) dla części nr 6 wadium w wysokości 470,00 PLN; g) dla części nr 7 wadium w wysokości 530,00 PLN; h) dla części nr 8 wadium w wysokości 180,00 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia ten warunek w przypadku, gdy załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunki określone, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy (wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia ten warunek w przypadku, gdy załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy (wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia ten warunek w przypadku, gdy załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy (wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia ten warunek w przypadku, gdy: a) załączy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór formularza wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ), b) załączy do oferty oświadczenie (wzór oświadczenia zawarty jest w formularzu wykazu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ), że w/w osoby posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, o którym to zakresie mowa w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 193, poz. 1287 - z późn. zmianami), c) załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy (wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia ten warunek w przypadku, gdy załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy (wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania usług w przypadku wykazania przez Wykonawcę dokumentami urzędowymi lub złożonymi w urzędzie, szczególnych okoliczności potwierdzających, iż opóźnienie nie było spowodowane przyczynami leżącymi po stronie Wykonawcy. Przedłużenie terminu następuje na pisemny wniosek Wykonawcy złożony wraz ze sprawozdaniem i harmonogramem wykonanych czynności faktycznych i prawnych w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu wykonania umowy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego. 2. Zgoda o której mowa w pkt 1 jest wyrażana w formie Aneksu do umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykonania części usług przez Wykonawcę i odstąpienia w tej części od wykonania usług w przypadku zaistnienia szczególnych okoliczności będących następstwem działania innych organów takich jak Urząd Gminy, Starostwo Powiatowe, Urząd Wojewódzki, Sąd, powodujących niemożność wykonania tej części przedmiotu umowy. 4. O rezygnacji i odstąpieniu, o których mowa w pkt 3 Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę, w formie pisemnej. Pismo Zamawiającego informujące Wykonawcę o odstąpieniu i rezygnacji z wykonania usług stanowić będzie załącznik do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie, Plac Bankowy 2, 00-095 Warszawa, IV piętro, pokój 49 - odpłatnie. Kwota za SIWZ 20 zł + opłata za przesłanie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2011 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie, Plac Bankowy 2, 00-095 Warszawa, IV piętro, pokój 49.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa mazowieckiego, powiat nowodworski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziału geodezyjnego działki niezabudowanej, położonej na terenie gminy Nasielsk, obręb 0009 Czajki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa zachodniopomorskiego, powiat szczecinecki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziału geodezyjnego działki niezabudowanej, położonej w Miejscowości Biały Bór, obręb 08 Biały Bór.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa wielkopolskiego, powiat gnieźnieński.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wstępnego projektu podziału geodezyjnego działki zabudowanej, położonej na terenie miasta Gniezno, obręb 1 Gniezno.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa wielkopolskiego, powiat gnieźnieński.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziału geodezyjnego działki zabudowanej, położonej na terenie gminy Czerniejewo, obręb Czerniejewo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa mazowieckiego, powiat płoński.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie opinii geodezyjno-prawnej dotyczącej określenia przebiegu granicy pomiędzy dawnymi majątkami ziemskimi oraz wykonanie, zgodnie z tą opinią, pięciu podziałów geodezyjnych t.j. czterech podziałów działek niezabudowanych, położonych na terenie gminy Płońsk, obręb Poświętne i podziału działki zabudowanej, położonej na terenie miasta Płońsk, obręb 217 Miasto Płońsk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 150.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa mazowieckiego, powiat płoński.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dwóch podziałów geodezyjnych t.j. podziału nieruchomości (dwie działki zabudowane), położonej na terenie gminy Naruszewo, obręb Radzymin i podziału nieruchomości (dwie działki niezabudowane), położonej na terenie gminy Raciąż, obręb Żukowo-Wawrzonki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa mazowieckiego, powiat legionowski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dwóch podziałów geodezyjnych t.j. podziału dwóch nieruchomości niezabudowanych, położonych na terenie gminy Serock, obręb Łacha.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 150.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa mazowieckiego, powiat szydłowiecki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienie i okazanie znaków granicznych oraz granic nieruchomości niezabudowanej, położonej na terenie gminy Sienno, obręb Trzemcha Dolna, a także wykonanie podziału geodezyjnego działki rolnej niezabudowanej, położonej na terenie gminy Szydłowiec, obręb Wilcza Wola.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 323/2025 Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Włókienniczej 51 m 9 i ul. Włókienniczej 55 m 11 w Warszawie.
- Zapewnienie noclegu, wyżywienia oraz wynajmu sal szkoleniowych dla Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą w Warszawie w związku z organizacją kursu podsumowującego
- Naprawa balustrad balkonowych budynku mieszkalnego w m. Łask, ul. Topolowa 1
- KZP/09/2025 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej
- Zakup kamizelek kuloodpornych.
- Wykonanie remontu stropu na poziomie "0" w Przedszkolu nr 10 przy ul. Nowolipki 10A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-15-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jedn. ewid. gm. Grodzisk Maz. w powiecie grodziskim"- część I - obejmująca obręby Adamów, Chlebnia, Chrzanów Duży, Chrzanów Mały,Izdebno Kościelne...
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową placu zabaw w Miastkowie Kościelnym przy ul. Szkolnej
- Zagospodarowanie terenu wokół budynku Przedszkola ze żłobkiem w Sobieniach-Jeziorach
więcej: Usługi opomiarowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.