Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-26
Nisko: Dostawy nabiału, jaj kurzych.
Numer ogłoszenia: 67468 - 2015; data zamieszczenia: 26.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Nisku , Pl. Wolności 15, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8433400, faks 015 8433401.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy nabiału, jaj kurzych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: I. mleka w proszku, II. śmietany, twarogu, serów, jogurtu i kefiru, III. jaja kurze, transportem dostawcy i na jego koszt w postaci świadczeń powtarzających się sukcesywnie. Ilości przewidywanego szacunkowego zamówienia rocznego wymienione w części I, II i w części III wyliczone zostały na pełny stan osadzonych i w zależności od potrzeb mogą ulec zmniejszeniu, co oznacza, że wielkości te, nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw: Część I - Mleko w proszku: Mleko w proszku - odtłuszczone (opakowania do 25 kg), -1 400 kg. Realizacja dostaw mleka w proszku odbywać się będzie w dni robocze w godz. 8:00 - 15:00 raz w kwartale, po telefonicznym zgłoszeniu zamówienia. Miejsce dostawy; Oddział Zewnętrzny w Chmielowie. Część II - Artykuły mleczarskie: 1. Śmietana - 18 % (opakowania do 0,5 kg)- 1768 kg, 2. Twaróg półtłusty (opakowania do 1,00 kg)-3260 kg, 3. Ser topiony lub produkt seropodobny topiony (opakowania do 0,10 kg)-1664 kg, 4. Ser twardy żółty: np. Edamski, Gouda, Podlaski lub produkt seropodobny twardy- 750 kg, 5. Serek homogenizowany (opakowania do 0,15 kg)- 1123 kg, 6. Jogurt (opakowania kubek do 0,15 kg)- 1250 kg, 7. Serek do smarowania pieczywa (opakowania do 0,15 kg)-156 kg, 8. Serek ziarnisty (opakowania do 0,2 kg)- 500 kg, 9. Kefir (opakowania do 0,25 kg)- 1480 kg, 10. Jogurt naturalny (opakowania do 0,25 kg)-208 kg. Oferta złożona na część II musi obejmować wszystkie wymienione w niej artykuły. Brak ceny jednego lub więcej artykułów w tej grupie spowoduje odrzucenie oferty na tę część. Realizacja dostaw artykułów mlecznych odbywać się będzie dwa lub trzy razy w tygodniu, w dni robocze w godz. 8:00 do 12:00 dla każdej jednostki oddzielnie, na wniosek i w ilościach wg zapotrzebowania Zamawiającego, po wcześniejszym telefonicznym złożeniu zamówienia. Część III - Jaja kurze: świeże - klasa A- wielkość M ( waga 1 szt. 53-63 g )- 57 000 szt. Realizacja dostaw odbywać się będzie jeden raz w tygodniu w dni robocze w godz. 8:00 do 12:00 dla każdej jednostki oddzielnie, na wniosek i w ilościach wg zapotrzebowania Zamawiającego, po wcześniejszym telefonicznym złożeniu zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 03.14.25.00 - Jaja .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy w przedmiocie sprawy-zał. nr. 4
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy w przedmiocie sprawy-zał. nr. 4
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy w przedmiocie sprawy-zał. nr. 4
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy w przedmiocie sprawy-zał. nr. 4
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy w przedmiocie sprawy-zał. nr. 4
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Nisku, 37-400 Nisko ul. Plac Wolności 15..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy w Nisku, 37-400 Nisko ul. Plac Wolności 15..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1022R Spokojna - Studzieniec - Jastkowice w m. Krzaki"
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1019R Zarzecze - Pysznica - Rzeczyca Długa w miejscowości Zarzecze
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego - branża drogowa, branża elektryczna i branża sanitarna przy realizacji zadania pn: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1052R (ul. Tysiąclecia) oraz nr 1054R
- Realizacja kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem w ramach projektu "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim"
- Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nisku i jednostek organizacyjnych podległych Powiatowi Niżańskiemu
- Dostawa sprzętu ratowniczego w celu podniesienia efektywności działania systemu ratownictwa, przeciwdziałania zagrożeniom i usuwania skutków zjawisk katastrofalnych na terenie gminy i miasta Nisko
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności (produktów spożywczych) na potrzeby Żłobka Samorządowego w Niebylcu, Niebylec 217, 38-114 Niebylec w okresie od 01.04.2025r. do 31.12.2025r."
- Sukcesywne dostawy mleka i produktów mlecznych
- Dostawy żywności do Domu Pomocy Społecznej w Kamiennej przez okres 6 miesięcy.
- Dostawy margaryny, oleju spożywczego oraz jaj kurzych do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zakładu Aktywności Zawodowej Zakładu Produkcyjno-Usługowego "Wspólna Pasja" w Żorach
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 im. Krasnala Hałabały w Grodzisku Mazowieckim
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.