Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-03
Krotoszyn: Wykonanie usługi odbiotu i transportu odpadów medycznych, w tym odpadów niebezpiecznych II.
Numer ogłoszenia: 67493 - 2008; data zamieszczenia: 03.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, fax 062 5880402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi odbiotu i transportu odpadów medycznych, w tym odpadów niebezpiecznych II..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi odbiotu i transportu odpadów medycznych, w tym odpadów niebezpiecznych II.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.22.40 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.44.00 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych Oryginalny kod CPV: 90.12.22.30 - Usługi usuwania odpadów biologicznych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.43.00 - Usługi usuwania odpadów biologicznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) Złożą ofertę zgodnie z wymogami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SIWZ. 2) Dostarczą wszystkie wymagane w rozdziale VI SIWZ dokumenty. 3) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 7) Wskażą w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierzają powierzyć podwykonawcom. 8) Posiadają przynajmniej 2 samochody do odbioru odpadów. 9) Posiadają zezwolenie na odbiór i transport odpadów medycznych w tym odpadów niebezpiecznych z grupy 18 za okres objęty realizacją usługi. 10) Posiadają decyzję na unieszkodliwianie odpadów z grupy 18 lub umowę z wykonawcą, któremu usługa zostanie zlecona, na okres objęty realizacją usługi. 11) Zatrudniają doradcę ds. bezpieczeństwa transportu towarów niebezpiecznych. 12) Zobowiążą się spalać odpady medyczne na terenie województwa wielkopolskiego lub w miejscu najbliżej położonym od miejsca ich wytworzenia. Odpady medyczne: a) zakaźne o kodach 18 01 02; 18 01 03 - powinny być spalane na terenie województwa wielkopolskiego (art. 9 ust. 3 ustawy o odpadach). Odpady medyczne zakaźne mogą być spalane na terenie innego województwa z tym, że jeśli odległość spalarni położonej w innym województwie od miejsca wytworzenia odpadów, jest większa niż odległość od spalarni położonej na terenie woj. wielkopolskiego od miejsca wytworzenia odpadów (chodzi o najmniejszą odległość spośród nieodrzuconych ofert), oferta taka zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp (art. 9 ust. 4 ustawy o odpadach). b) specjalne i pozostałe o kodach 18 01 04; 18 01 06; 18 01 09 - powinny być spalane w miejscu najbliżej położonym od miejsca ich wytworzenia (art. 9 ust. 2 ustawy o odpadach). Oferta wykonawcy, który zaoferuje najmniejszą odległość od spalarni do miejsca wytworzenia odpadów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty proponujące większą odległość zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów jakie wykonawca jest zobowiązany przedłożyć w swojej ofercie. 3. Niespełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowią następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wraz z wykazem załączonych do oferty dokumentów z podaniem łącznej liczby stron w ofercie podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część II. 2. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część III. 3. Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 4. Oświadczenie o naniesionych w ofercie poprawkach lub ich braku z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. /Dz. U. z 2006 r., Nr 164,poz. 1163/z późn. zm. - załącznik nr 3. 6. Zastrzeżenie w sprawie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. 7. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oryginał lub poświadczona przez notariusza kopia pełnomocnictwa (rodzajowego lub szczególnego) dla osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy, które nie są właścicielami firmy lub członkami zarządu, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, c) oryginał lub poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię zezwolenia na odbiór i transport odpadów medycznych w tym odpadów niebezpiecznych ( z grupy 18 ). d) oryginał lub poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię decyzji na unieszkodliwianie odpadów z grupy 18 lub umowy z wykonawcą, któremu usługa została zlecona, na okres objęty realizacją usługi. e) poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego lub zaświadczenie na przewozy na potrzeby własne. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (min. 1 usługa). b) poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia ADR dla kierowców pojazdów przewożących odpady niebezpieczne, c) wykaz środków transportu (min. 2 samochody) przeznaczonych do realizacji zamówienia wraz z dowodami rejestracyjnymi i z potwierdzeniem przez wyznaczonego doradcę ds. bezpieczeństwa transportu towarów niebezpiecznych, że pojazdy wymienione spełniają wymogi określone przepisami ADR. d) wykaz pracowników, którzy będą odbierać od Zamawiającego odpady (min. 2 kierowców). 3) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości odpowiadającej co najmniej wartości zamówienia lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości odpowiadającej co najmniej wartości zamówienia, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 8. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: 1) umowa regulująca współpracę wykonawców występujących wspólnie (umowa konsorcyjna - dotyczy wykonawców, którym zostanie udzielone zamówienie publiczne). Umowa ta (umowa konsorcyjna) powinna być dostarczona przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 2) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile ustanowienie pełnomocnictwa nie zostało ujęte w treści umowy, o której mowa w pkt 1.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pokój nr 16, SPZOZ KROTOSZYN, ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat, pokój nr 1, ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Wymiana, renowacja i wzmocnienie stropu ZOL w ramach projektu "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku szpitalnego na potrzeby ZOL oraz ZOP
- Odśnieżanie dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Krotoszyńskiego w sezonie zimowym 2024 / 2025 z podziałem na rejony.
- Dostawa środków czystości dla SPZOZ w Krotoszynie
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Krotoszyńskiego w sezonie zimowym 2024 / 2025 z podziałem na rejony.
- Przebudowa i rozbudowa budynku Pałacu Gałeckich wraz ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej w Krotoszynie
- Modernizacja ulicy Wrocławskiej w Sulmierzycach
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Realizacja części zadań programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt, wyłapywanie i transport poszkodowanych zwierząt wolno żyjących (dzikich).
- Sukcesywne usługi załadunku, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych, weterynaryjnych, biologicznych oraz produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego kat. 1
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.