Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-06
Kołobrzeg: Wykonanie wewnętrznej drogi ppoż. przy Szkole Podstawowej nr 6
w Kołobrzegu w ramach zadania: Budowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 6 w Kołobrzegu.
Numer ogłoszenia: 67496 - 2012; data zamieszczenia: 06.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kołobrzeg , ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3551580, faks (094) 352 37 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wewnętrznej drogi ppoż. przy Szkole Podstawowej nr 6 w Kołobrzegu w ramach zadania: Budowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 6 w Kołobrzegu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drogi wewnętrznej w ramach zadania inwestycyjnego Budowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 6 w Kołobrzegu. Projektowana droga jest jezdnią o dł. 123mb i szer. 5,0mb (z wjazdem od strony ul. Bydgoskiej) przeznaczona jest dla dojazdu służb specjalnych tj. straży pożarnej, policjii pogotowia do obiektów szkolnych. Nawierzchnia drogi będzie wykonana z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudową betonową. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót drogowych (nawierzchnie dróg, czterech stanowisk postojowych dla samochodów osobowych, bramy wjazdowej, odwodnienie drogi poprzez wykonanie jednego wpustu ulicznego. W ramach zamówienia należy również wykonać dokumentację powykonawczą, która powinna zawierać: mapę sytuacyjną powykonawczą, dokumentację projektową z naniesionymi ewentualnymi poprawkami, badania, aprobaty, opinie, Dziennik Budowy oraz oświadczenie Kierownika Budowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie:pięć tysięcy zł). Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedłoży dokumenty potwierdzające realizację minimum 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm, np.: nawierzchni drogi, ciągu pieszo - rowerowego lub pieszo - jezdnego o długości min. 100 mb lub o powierzchni min. 500m2
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, że osoba Kierownika Budowy posiada wymagane uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy; 2.Formularz cenowy; 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;4. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku, innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200.000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) 5.Dowód wniesienia wadium w wysokości 5.000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana terminu: jeżeli wystąpiły okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezawinione przez strony, że niemożliwe stało się wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie (np. niekorzystne warunki pogodowe, uniemożliwiające prowadzenie tego typu robót, zaistnienie warunków geologicznych, terenowych, archeologicznych i wodnych utrudniających wykonanie umowy). Wskazane powyżej okoliczności nie mogą być wywołane przez którąkolwiek ze Stron, ani przez nie zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie może być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze Stron lub niemożność osiągnięcia celu jakiemu ma służyć Przedmiot Umowy. Jeżeli na powyższe okoliczności powołuje się Wykonawca, zobowiązany jest należycie je udokumentować
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolobrzeg.pl (BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kołobrzeg, Wydział Inwestycji, ul. Armii Krajowej 12 (budynek Ratusza), 78-100 Kołobrzeg.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2012 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Kołobrzeg (I piętro, pok. nr 104), ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Remont wybranych pomieszczeń przyziemia budynku szkolnego w zakresie pomieszczeń gastronomicznych w Zespole Szkół Ekonomiczno - Hotelarskich im. Emilii Gierczak w Kołobrzegu
- Przebudowa ul. Okopowej w Kołobrzegu
- Dostawa materiałów niezbędnych do wykonania przebudowy pomieszczeń Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów ewidencyjnych Niekanin oraz Stramnica znajdujących się w jednostce ewidencyjnej: 320804_2, Kołobrzeg (gm. wiejska)"
- Dostawa materiałów instalacyjnych i ceramiki branży sanitarnej do obiektów "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A.
- Ochrona fizyczna osób, obiektu i mienia Sądu Rejonowego w Kołobrzegu
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi leśnej na odcinku 1,9 km w Nadleśnictwie Rokita, Leśnictwo Rokita
- Remont Drogi Gminnej nr 140210K Książ Wielki - Pokusa od km 0+000 do km 4+050 w miejscowościach Książ Wielki, Konaszówka, Mianocice, Rzędowice, Gmina Książ Wielki
- Remont odcinka drogi gminnej w miejscowości Lasek
- Odnowa nawierzchni bitumicznej przez podwójne powierzchniowe utrwalenie drogi gminnej 712935P w m. Kleszczewo
- Budowa ulic: Letniej, Zimowej, Klonowej w Białymstoku wraz z budową/przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej.
- Budowa drogi gminnej w m. Biezdrowo-Huby w ramach zadania pn. "Wykonanie projektu i kosztorysu utwardzenia drogi gminnej w m. Biezdrowo-Huby".
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.