eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Witosa - II etap - część sanitarna, obejmująca kanalizację sanitarną wraz z przepompowniami



Ogłoszenie z dnia 2007-01-03

POZYCJA 6751

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Radom: budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Witosa - II etap - część sanitarna, obejmująca kanalizację sanitarną wraz z przepompowniami Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasta Radomia - Urząd Miejski w Radomiu, do kontaktów: Ewa Sobczak, tel. (048) 3620233, ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. (048) 36-20-471, fax (048) 36-20-532, e-mail: inwest@magistrat.radom.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.bip.radom.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Witosa - II etap - część sanitarna, obejmująca kanalizację sanitarną wraz z przepompowniami. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Radom, ul. Witosa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są kompleksowe roboty budowlane w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej oraz montaż 3 kpl. przepompowni ścieków wraz z zasileniem energetycznym i sterowaniem w ul. Witosa w Radomiu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Przedmiotem zamówienia są kompleksowe roboty budowlane w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej oraz montaż 3 kpl. przepompowni ścieków wraz z zasileniem energetycznym i sterowaniem w ul. Witosa w Radomiu, a w szczególności: a)Budowa kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC śr. 200mm o łącznej długości l=1.783,5 mb b)Budowa przyłączy kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC śr. 200-160mm o łącznej długości l=716,0mb c)Budowa kanałów tłocznych z rur PE śr. 90-110mm o łącznej długości l=1.437,0mb d)Dostawa, montaż i rozruch 3 kpl. przepompowni ścieków sanitarnych wraz z zagospodarowaniem terenu e)Zasilenie energetyczne przepompowni ścieków. Uwaga: W trakcie prowadzenia robót związanych z wykonaniem zamówienia realizowana będzie przebudowa ulicy Witosa, której inwestorem jest Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Radomiu. W związku z powyższym wykonawca winien uwzględnić konieczność zsynchronizowania robót z robotami prowadzonymi przez wykonawcę przebudowy ulicy Witosa przyjmując, że realizacja kanalizacji sanitarnej musi wyprzedzać realizację odwodnienia ulicy. 2. Prace towarzyszące konieczne do uwzględnienia, np.: a) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z 6 egz. inwentaryzacji powykonawczej; b) projekt organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami. Uwaga: Na czas prowadzenia robót związanych z modernizacją ulicy Witosa i koniecznością zamknięcia ruchu w tej ulicy została uzgodniona droga objazdowa na terenie gminy Jedlińsk w m. Wielogóra poprzez ulicę Długą i Relaksową oraz na terenie gminy Radom poprzez ulicę Relaksową i Rataja do ul. Witosa. Droga objazdowa jest utrzymywana przez firmę AS Sp. z o.o. - wykonawcę przebudowy ulicy Witosa. c) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy: - za zajęcie pasa drogowego; - związanych z realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji; - innych - niezbędnych przy realizacji zadania; d) stała współpraca z wykonawcą robót drogowych prowadzonych na ulicy Witosa m.in. uzgodnienie w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy harmonogramu etapowania budowy kanalizacji sanitarnej (w harmonogramie należy założyć prowadzenie robót na co najmniej dwóch frontach jednocześnie), uzgodnienie terminów rozbiórki nawierzchni drogowej w części dotyczącej zobowiązania wykonawcy robót drogowych, a koniecznej do wykonania kanalizacji sanitarnej, zgłaszanie koordynatorowi przebudowy ul. Witosa terminów odbiorów robót ziemnych (zagęszczenie) i montażowych kanalizacji sanitarnej. e) organizacja i zabezpieczenie placu budowy f) uporządkowanie terenu budowy; - odtworzenie wszystkich obiektów, które ewentualnie muszą ulec rozebraniu w trakcie realizacji zadania; g) zapewnienie wykonania teleinspekcji kanalizacji sanitarnej; wynik teleinspekcji w formie raportu obejmującego opis badanych odcinków, ich spadki oraz zdjęcia charakterystycznych miejsc winien być dołączony zamawiającemu do dok. odbiorowej zamówienia. Termin wyk teleinspekcji należy uzgodnić z przedstawicielem zamawiającego i Wodociągów Miejskich w Radomiu. 3. Roboty tymczasowe konieczne do uwzględnienia, np.: a) Wykonawca zabezpieczy studnie kanalizacji sanitarnej przed zniszczeniem na czas trwania robót drogowych przebudowy ulicy Witosa w sposób uzgodniony z Inspektorem nadzoru i wykonawcą robót drogowych. Regulację włazów studni wykona wykonawca przebudowy ulicy Witosa. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 53.000,- (słownie: pięćdziesiąt trzy tysiące) złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami), 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: a) wykażą wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (minimum 2), odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie sieci kanalizacyjnych (kanalizacja sanitarna lub deszczowa) o długości nie mniejszej niż 1000 mb. każda - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (dla minimum 2 w/w robót) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; b) zapewnią kierowanie prowadzonymi robotami przez: kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci kanalizacyjnych i kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci elektrycznych oraz wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa /Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami/ i posiadających aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności: a) posiadają zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 300.000 zł lub posiadają środki finansowe na rachunku w kwocie nie mniejszej niż w/w. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą zero - jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w § 9 dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami) oraz § 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605), zwanego dalej \rozporządzeniem\, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami) oraz, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1. Załącznik nr 1 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami) - o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych - /dot. warunku - § 8 pkt 1.1. i pkt 1.5./. 2. Załącznik nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - /dot. warunku - § 8 pkt 1.2./. UWAGA: 1) Za aktualne uznane zostanie także zaświadczenie wydane wcześniej, którego aktualność potwierdza organ wydający w wymaganym terminie. Potwierdzenie ,,za zgodność z oryginałem\ nie stanowi potwierdzenia aktualności zaświadczenia. 2) Wyciąg z rejestru nie stanowi zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Przedłożenie wyciągu w miejsce wymaganego zaświadczenia Zamawiający nie uzna za potwierdzenie spełnienia warunku. 3. Załącznik nr 3 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - /dot. warunku - § 8 pkt 1.2./. 4. Załącznik nr 4 - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - /dot. warunku - § 8 pkt 1.2./. 5. Załącznik nr 5 - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - /dot. warunku - § 8 pkt 1.2./. 6. Załącznik nr 6 (należy złożyć w przypadku podmiotów zbiorowych) - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - /dot. warunku - § 8 pkt 1.2./. W rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. z 2002 r. Nr 197, poz.1661 z późniejszymi zmianami), podmiotem zbiorowym jest: a) osoba prawna, b) jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej, której odrębne przepisy przyznają zdolność prawną, z wyłączeniem Skarbu Państwa, jednostek samorządu terytorialnego i ich związków, c) spółka handlowa z udziałem Skarbu Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub związku takich jednostek, d) spółka kapitałowa w organizacji, e) podmiot w stanie likwidacji, f) przedsiębiorca nie będący osobą fizyczną (np. spółka jawna), g) zagraniczna jednostka organizacyjna. 7. Załącznik nr 7 - Poświadczona \za zgodność z oryginałem\ kserokopia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że wykonawca posiada na rachunku kwotę środków finansowych nie mniejszą niż 300.000 złotych lub potwierdzająca, że wykonawca posiada zdolność kredytową na kwotę min. 300.000 złotych, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - /dot. warunku - § 8 pkt 1.4.a/. Z treści w/w informacji musi bezwzględnie wynikać spełnienie warunku osiągnięcia w/w kwot. 8. Załącznik nr 8 - poświadczone \za zgodność z oryginałem\ kserokopie uprawnień budowlanych kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci kanalizacyjnych i uprawnień budowlanych kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci elektrycznych oraz kserokopie aktualnych zaświadczeń potwierdzających ich członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego inżynierów budownictwa (Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami) wraz z potwierdzeniem o ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej - /dot. warunku § 8 pkt 1.3.b/. 9. Załącznik nr 9 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (minimum 2), odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie sieci kanalizacyjnych (kanalizacja sanitarna lub deszczowa) o długości nie mniejszej niż 1000 mb. każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - /dot. warunku § 8 pkt 1.3.a/. 10. Załącznik nr 10 - dokumenty (dla minimum 2 w/w robót budowlanych) potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 9 zostały wykonane z należytą starannością - /dot. warunku § 8 pkt 1.3.a/. UWAGA: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa: 1) zamiast dokumentu, o którym mowa w formie załącznika nr 2, 3, 4, 6 dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) zamiast dokumentu, o którym mowa w formie załącznika nr 5 zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami). Dokumenty, o których mowa w pkt 1) lit. a i c oraz w pkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1) lit b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce wykonania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 95 2. okres gwarancji 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl. Opłata: 195,2 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Formularz SIWZ został udostępniony nieodpłatnie na stronie internetowej. Istnieje możliwość zakupu formularza SIWZ za w/w cenę w siedzibie Zamawiającego, pok. 236, tel. (0 48) 36-20-634 w godz. 8 00- 15 00 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.01.2007, godzina 10:00, Urząd Miejski w Radomiu, ul. Jana Kilińskiego 30, Wydział Inwestycji, pok. 242.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu: a) nie zamierza zawrzeć umowy ramowej; b) nie zamierza ustanowić dynamicznego sytemu zakupów; c) nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.