eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa 114 kompletów łazienkowych(tj. kabin prysznicowych, brodzików i akcesoriów do montażu) dla DS "Ślężak" Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-18

Ogłoszenie nr 67520 - 2017 z dnia 2017-04-18 r.

Wrocław: Dostawa 114 kompletów łazienkowych(tj. kabin prysznicowych, brodzików i akcesoriów do montażu) dla DS "Ślężak" Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 37213-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 153100000, ul. ul. Komandorska   118/120, 53-345   Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 71 36 80 493, faks , e-mail dzp@ue.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ue.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia wyższa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa 114 kompletów łazienkowych(tj. kabin prysznicowych, brodzików i akcesoriów do montażu) dla DS "Ślężak" Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

K-DZP.362.1.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa 114 kompletów łazienkowych wraz z wyładunkiem i wniesieniem dla DS Ślężak Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, w terminach wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym - zał. nr 1 do SIWZ. Na jeden pełny komplet łazienkowy składa się: kabina prysznicowa, brodzik oraz akcesoria do montażu wymienione szczegółowo w pkt 5 niniejszego rozdziału. 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 39236000-5 Kabiny natryskowe 44411400-8 Brodziki 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ. 4. Opis przedmiotu zamówienia zawarty w niniejszym rozdziale określa podstawowe wymagania Zamawiającego w zakresie kabin prysznicowych, brodzików i akcesoriów do montażu będących przedmiotem niniejszego postępowania. W Formularzu ofertowym stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ Wykonawca wskaże dokładne modele kabin prysznicowych i brodzików spełniające wymagania Zamawiającego, które oferuje w postępowaniu, poprzez podanie nazwy handlowej i kodu producenta dla oferowanego modelu. 5. Na przedmiot zamówienia składa się: a. kabina prysznicowa (w liczbie 114 sztuk) narożna, półokrągła, z podwójnymi drzwiami przesuwnymi, o wymiarach w poziomie 80 cm x 80 cm (lewa, prawa - uniwersalne), wysokości osłon od 185 cm do 200 cm, szerokości wejścia od 425 mm do 475 mm i wadze nie większej niż 28 kg. Ściany i drzwi kabiny powinny być wykonane z tafli szkła hartowanego bezpiecznego grubości minimum 6 mm, czystego, grafitowego lub perlistego. Szkło powinno być pokryte powłoką Active Shield. Na wyposażenie kabiny powinny składać się: profile aluminiowe matowe, rączka metalowa chromowana, wypinane rolki dolne i górne z regulacją, uszczelki magnetyczne, b. brodzik (w liczbie 114 sztuk) wykonany z żywicy akrylowej, kompatybilny z w/w kabiną. Brodzik powinien posiadać następujące wymiary: w poziomie 80 cm x 80 cm, wysokość od 25 cm do 35 cm, głębokość od 20 cm do 25 cm, waga nie większa niż 17 kg. Do brodzika ma być dołączona osłona rewizyjna c. zestaw (w liczbie 114 sztuk) następujących akcesoriów do montażu, kompatybilnych z zaoferowaną kabiną i brodzikiem : - obudowę do brodzika 80 głębokiego, półokrągłego, - nóżki do brodzika, - syfon czyszczony od góry, - wąż do natrysku zbrojony, ze słuchawką, - srebrny statyw na słuchawkę, - silikon sanitarny (114 opakowań). 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy, wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz zawarcia umowy ramowej. 9. Zamawiający wymaga, aby cały zamawiany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy. Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia instrukcję montażu w języku polskim. 10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówione kabiny prysznicowe i brodziki wraz z kartami gwarancyjnymi. Jeśli producent sprzętu nie przewiduje dołączania do nich kart gwarancyjnych, Wykonawca określi zasady świadczenia przez niego gwarancji w formie papierowej. Długość okresu gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, w związku z tym Wykonawca w Formularzu ofertowym stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ wskaże długość okresu gwarancji. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące. 11. W ramach pojedynczego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć nie mniej niż 10 i nie więcej niż 50 kompletów łazienkowych, zgodnie z pojedynczym zamówieniem przesłanym przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 39236000-5
Dodatkowe kody CPV: 44411400-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT159030
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
AWK Sp. z o.o. Sp.k.,  ,  ul. Jabłoniowa 5,  55-080,  Smolec,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 195606,90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 195606,90
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 316196,10
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.