Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-03
Raciąż: NADBUDOWA PODDASZA NIEUZYTKOWEGO ORAZ TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU OŚRODKA ZDROWIA W KOZIEBRODACH
Numer ogłoszenia: 67520 - 2008; data zamieszczenia: 03.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raciąż reprezentowana przez Wójta Gminy Raciąż, Plac Mickiewicza 17, 09-140 Raciąż, woj. mazowieckie, tel. 023 6791165, fax 023 6791275.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.raciaz.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NADBUDOWA PODDASZA NIEUZYTKOWEGO ORAZ TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU OŚRODKA ZDROWIA W KOZIEBRODACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nadbudowa poddasza nieużytkowego z pokryciem dachu blachą dachówkopodobną - 331,39 m2 oraz termomodernizacja - ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi - system STOPTER z wyprawą elewacyjną z tynku mineralnego ATLAS CERMIT DR20 lub SN20 - 412,24 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 44.53.10.00 - 44.53.10.00 Oryginalny kod CPV: 31.21.60.00 - Odgromniki Kod CPV wg słownika 2008: 31.21.60.00 - Odgromniki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 3.000 ZŁ (TRZY TYSIĄCE ZŁOTYCH).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Wykonawca wykaże, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: - dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budownictwa ogólnego : co najmniej 1 osoba;. - wykaże posiadanie doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia, a w szczególności fakt wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania robót budowlanych, polegających na wykonaniu co najmniej 3 zadań odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 3.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia ogólnych i szczególnych warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne i niewystępowania okoliczności wykluczających udział w postępowaniu o zamówienie publiczne, wykonawcy są zobowiązani złożyć: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne; - wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do lokalnej ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - koncesje, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; - wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty od 4 do 8 ustawy Prawo zamówień publicznych; - wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych; - wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia; - uprawnienia pracowników, których nazwiska zostaną umieszczone w wykazie osób z uprawnieniami przewidzianych do realizacji zamówienia; - zaświadczenia pracowników, których nazwiska zostaną umieszczone w wykazie osób z uprawnieniami przewidzianych do realizacji zamówienia, potwierdzające ich aktualną przynależność do izb samorządowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów, - wykaz wykonanych zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia w ciągu ostatnich 5 lat, a w przypadku wykonawców działających krócej, za ten okres; - dokumenty (na przykład referencje lub protokoły końcowego odbioru robót budowlanych) potwierdzające należyte wykonanie zamówień; - dokument wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.raciaz.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Raciąż, Pl. Mickiewicza 17 (SIWZ w wersji papierowej - 100 zł).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Raciąż, Pl. Mickiewicza 17, pokój nr 14, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI RACIĄŻ
więcej: przetargi RACIĄŻ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRAWOW. WIELOBRANŻ. NADZORU INWESTYC. nad zad. pn.: Przebud, rozbud, i nad. bud. bud. użytecz. publicz, - bud. dwor. wraz z zagospod. teren. przyległ. do zad, inwestyc. pn.: Kolej na park - etap I "
- Modernizacja kotłowni miejskiej na biomasę we Fromborku - etap II
- Przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach Zarządu Zlewni Zielona Góra, części od 1 do 5.
- Wykonywanie remontów w zakresie ogólnobudowlanym na terenie Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu w budynkach przy ul. Borowskiej
- Usunięcie nieprawidłowości wykazanych w protokołach z okresowych kontroli stanu technicznego budynków
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Jeleśnia
więcej: Odgromniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.