eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinModernizacja urządzeń zdalnego sterowania ruchem na linii 403 Piła-Ulikowo na odcinku Kalisz Pomorski-Ulikowo.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-06

Szczecin: Modernizacja urządzeń zdalnego sterowania ruchem na linii 403 Piła-Ulikowo na odcinku Kalisz Pomorski-Ulikowo.
Numer ogłoszenia: 67530 - 2012; data zamieszczenia: 06.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 22848 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Szczecinie, Ul. Korzeniowskiego 1, 70-211 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 471 33 08, faks 91 471 18 00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PKP PLK S. A..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja urządzeń zdalnego sterowania ruchem na linii 403 Piła-Ulikowo na odcinku Kalisz Pomorski-Ulikowo..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych dla zadania Modernizacja urządzeń zdalnego sterowania ruchem na linii 403 Piła-Ulikowo na odcinku Kalisz Pomorski-Ulikowo, którego przedmiot stanowi zabudowa i uruchomienie zdalnego sterowania ruchem kolejowym na odcinku Kalisz Pomorski - Ulikowo, z wykorzystaniem transmisji danych przekazywanych przez światłowód. Zadanie powinno być uzupełnione o niezbędne zakresy robót związane z energetyką i drogą kolejową. 1. Automatyka kolejowa. 1) Na stacji Kalisz Pomorski (nastawnia dysponująca) zabudować Centrum Zdalnego Prowadzenia Ruchu dla odcinka Kalisz Pomorski - Ulikowo realizujące zadania: a)zobrazowania stanu urządzeń sterowania na wszystkich posterunkach zdalnie sterowanych na dwóch poziomach - uproszczonym umożliwiającym śledzenie biegu pociągów na obszarze zdalnego sterowania oraz szczegółowym pokazującym stan urządzeń sterowania na poszczególnych posterunkach ruchu (stacjach) z wszystkimi szczegółami; b)wprowadzanie poleceń nastawczych umożliwiających zmianę stanu urządzeń sterowania na wszystkich posterunkach zdalnie sterowanych; c)zakres poleceń nastawczych powinien w pełni pokrywać zakres poleceń dla urządzeń zależnościowych na stacjach; d)polecenia przy uproszczonym zobrazowaniu stanu urządzeń mogą dotyczyć m.in. -nastawiania przebiegów pociągowych ewentualnymi wariantami drogi jazdy i ich odwołanie -przestawienia zwrotnicy -zastopowania i odwołania zastopowania zwrotnicy -zamknięcia ruchowe i ich odwołanie -wygaszenie sygnału zezwalającego -zastopowanie i odwołanie zastopowania sygnalizatora we wskazaniu S1-Stój -rozwiązanie doraźne przebiegu pociągowego, dla przebiegu wjazdowego - tor szlakowy jest niezajęty oraz dla przebiegu wyjazdowego - tor odjazdowy jest niezajęty i przebieg nie jest przedłużeniem przebiegu wjazdowego; e)polecenia specjalne mogą być wprowadzane tylko z poziomu uszczegółowionego zobrazowania i dotyczą: -przestawienia zwrotnicy z bocznikowaniem zajętości -kasowanie sygnalizacji rozprucia zwrotnicy -zerowanie sekcji licznika osi do stanu zajęty - oczekiwanie na pierwszy poprawny pojazd -rozwiązanie doraźne natychmiastowe niezwolnionej części przebiegu, kierowane do sygnalizatora końcowego; f)przebiegi powinny być wybierane przez wskazanie początku i końca przebiegu; g)podstawowym urządzeniem sterowania systemu komputerowego musi być mysz komputerowa i wprowadzanie poleceń powinno odbywać się przez wskazanie urządzenia, do którego skierowane ma być polecenie oraz wyboru polecenia z rozwijanego menu; h)system musi realizować funkcję śledzenia biegu pociągów w sposób samoczynny, na podstawie zmian stanu urządzeń sterowania występujących pod wpływem jadącego taboru; i)system musi prezentować na bieżąco informacje o lokalizacji poszczególnych pociągów z podaniem ich numerów przypisanych do danych odcinków układu torowego, dla torów stacyjnych i szlakowych; j)dyżurny ruchu musi mieć możliwość wprowadzania danych o pociągach wjeżdżających i wyjeżdżających z obszaru objętego nadzorem; k)dyżurny ruchu w Centrum musi mieć możliwości dodatkowe: -ręcznego wprowadzenia informacji o pociągach w przypadku gdy system nie wykryje przemieszczenia samoczynnie -ręcznego wprowadzenia informacji o pociągach utworzonych i rozwiązanych w obszarze zarządzania -ręcznego wprowadzania informacji o wjazdach i wyjazdach pociągów do i z obszaru zarządzania -ręcznego wprowadzania dodatkowych informacji tekstowych o pociągu ( do 32 znaków) -istnienie dodatkowej informacji o danym pociągu powinno być sygnalizowane znacznikiem przy jego numerze na planie schematycznym. Urządzenia zabudować w kontenerach obok budynku nastawni dysponującej. 2)Na stacji Kalisz Pomorski na przejazd w km 67,773 doposażyć w urządzenia telewizji przemysłowej z zabudową monitorów urządzeń rejestrujących na nastawni dysponującej, z min. 72 godzinnym zapisem. 3)Na stacji Prostynia zabudowa komputerowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym z: a)elektryczną centralizacją rozjazdów pojedynczych nr Rz1, Rz2, Rz5 i Rz6 z przystosowaniem rozjazdów do zabudowy napędów zwrotnicowych; b)na stacji Prostynia torami przebiegowymi będą tory 1,3 i 5; c)uzależnienie wjazdu na ładownię od toru nr 1 rozjazdem nr 3, musi być zabezpieczone zgodnie z przepisami obowiązującymi na PKP PLK S.A. zamkiem elektromagnetycznym obsługiwanym ze stacji Kalisz Pomorski; d)uzależnienie wjazdu na bocznicę od toru nr 1 rozjazdem nr 101, musi być zabezpieczone zgodnie z przepisami obowiązującymi na PKP PLK S.A. zamkiem elektromagnetycznym obsługiwanym ze stacji Kalisz Pomorski; e)demontaż istniejących przekaźnikowych (typ E) urządzeń srk z odzyskaniem przekaźników, stojaków, sygnalizatorów, napędów zwrotnicowych. Urządzenia zabudować w budynku nastawni z przystosowaniem wskazanego przez Zakład Linii Kolejowych w Szczecinie pomieszczenia. 4)Na stacji Recz Pomorski zabudowa komputerowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym z: a)elektryczną centralizacją rozjazdów pojedynczych nr Rz 1 i 3 z przystosowaniem rozjazdów do zabudowy napędów zwrotnicowych; b)uzależnieniem wjazdu na ładownię od rozjazdu nr 2, musi być zabezpieczone zgodnie z przepisami obowiązującymi na PKP PLK S.A. zamkiem elektromagnetycznym obsługiwanym ze stacji Kalisz Pomorski; c)demontaż istniejących urządzeń - złom; d)Urządzenia zabudować w kontenerze lub kontenerach. 5) W Ognicy znajduje się bocznica szlakowa, której zamki powinny być uzależnione od urządzeń na stacji Tarnowo Pomorskie - zamek elektromagnetyczny od bocznicy odgałęziającej się od toru nr 1 rozjazdem nr 3. Wspólny klucz do bocznicy szlakowej (obydwa zamki) i bocznicy stacyjnej.6)Na stacji Tarnowo Pomorskie zabudowa komputerowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym z: a)elektryczną centralizacją rozjazdów pojedynczych nr Rz 1 i 4 z przystosowaniem rozjazdów do zabudowy napędów zwrotnicowych; b) uzależnienie bocznicy odgałęziającej się od toru nr 1 rozjazdem nr 3, musi być zabezpieczone zgodnie z przepisami obowiązującymi na PKP PLK S.A. zamkiem elektromagnetycznym obsługiwanym ze stacji Kalisz Pomorski; c)demontażem istniejących urządzeń sterowania ruchem - złom; d)Urządzenia zabudować w kontenerze lub kontenerach. 7) Na szlakach Kalisz Pomorski - Prostynia, Prostynia - Recz Pomorski, Recz Pomorski - Tarnowo Pomorskie oraz Tarnowo Pomorskie - Ulikowo - zabudować jednodostępową (międzystacyjną) blokadę liniową (na stacji Ulikowo zabudowane są urządzenia przekaźnikowe typu E, natomiast na stacji Kalisz Pomorski urządzenia mechaniczne z sygnalizacją kształtową typu jednolitego). Szlaki Prostynia - Recz Pomorski i Recz Pomorski - Tarnowo Pomorskie i Tarnowo Pomorskie - Uliowo należy wyposażyć w dodatkowe rezonatory SHP. 8)Kontrola zajętości toru szlakowego powinna opierać się na licznikach osi. 9)Stwierdzenie wjazdu pociągu ze szlaku powinno opierać się na licznikach osi. 10)Urządzenia zabezpieczenia ruchu na przejazdach kolejowych: -Przebudowa urządzeń zabezpieczenia ruchu na przejeździe w km 75,524 ze zmianą kategorii przejazdu z A do kat. B -Zabudowa na przejeździe urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej kat. B dla V = 100 km na h, sygnalizatorami drogowymi o O 300 shp oraz powiązanymi z urządzeniami stacyjnymi w Prostynii; -Urządzenia przejazdowe należy jednostronnie uzależnić od projektowanych komputerowych urządzeń sterowania ruchem na stacji Prostynia; -Urządzenia należy zamontować w kontenerze, a na zewnątrz kontenera zamontować gniazdo łączności strażnicowej z zestawieniem łącza do nastawni Kalisz Pomorski; -Urządzenie odwzorowujące stan urządzeń na przejeździe zabudować na stacji Kalisz Pomorski. Dla zestawienia łącza wykorzystać istniejący kabel światłowodowy po wykonaniu odgałęzienia i zabudowie przełącznicy w kontenerze urządzeń przejazdowych; -Urządzenia wyposażyć w niezbędny komplet tablic oznakowania w przypadku awarii systemu, jako części zapasowe dostarczyć czujnik torowy z elektroniką przytorową oraz drąg rogatkowy z bezpiecznikiem; -Wokół nowoprojektowanych urządzeń teren utwardzić kostką brukową (o,5 m po obwodzie) z betonowymi krawężnikami, a do kontenera wykonać drogę dojścia z jezdni; -Przejazd doposażyć w urządzenia telewizji przemysłowej (dla rejestracji m.in. tablic rejestracyjnych pojazdów) z zabudową urządzeń rejestrujących na przejeździe w kontenerze dla urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej z min. 72 godzinnym zapisem; -Wykonać wygrodzenie na przejeździe; -Dostarczyć kpl. niezbędnych narzędzi do utrzymania urządzeń ssp; -Zdemontować istniejące urządzenia rogatkowe, poza kablami; -Opracować i wdrożyć projekt stałej organizacji ruchu kołowego; -Opracować i wdrożyć (w przypadku potrzeby) projekt czasowej organizacji ruchu kołowego na okres realizacji robót; -Przebudowa urządzeń zabezpieczenia ruchu na przejeździe w km 87,982 z zachowaniem kategorii B -Zabudowa na przejeździe urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej kat. B dla V = 100 km na h z tarczami ostrzegawczymi przejazdowymi, sygnalizatorami drogowymi o O 300 oraz shp; -Urządzenia należy zamontować w kontenerze, a na zewnątrz kontenera zamontować gniazdo łączności strażnicowej z zestawieniem łącza do nastawni Kalisz Pomorski; -Urządzenie odwzorowujące stan urządzeń na przejeździe zabudować na stacji Kalisz Pomorski. Dla zestawienia łącza wykorzystać też istniejący kabel światłowodowy po wykonaniu odgałęzienia i zabudowie przełącznicy w kontenerze urządzeń przejazdowych;. -Urządzenia wyposażyć w niezbędny komplet tablic oznakowania w przypadku awarii systemu, jako części zapasowe dostarczyć czujnik torowy z elektroniką przytorową oraz drąg rogatkowy z bezpiecznikiem; -Wokół nowoprojektowanych urządzeń teren utwardzić kostką brukową (o,5 m po obwodzie) z betonowymi krawężnikami, a do kontenera wykonać drogę dojścia z jezdni; -Przejazd doposażyć w urządzenia telewizji przemysłowej (dla rejestracji m.in. tablic rejestracyjnych pojazdów) z zabudową urządzeń rejestrujących na przejeździe w kontenerze dla urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej z min. 72 godzinnym zapisem; -Wykonać wygrodzenie na przejeździe; -Dostarczyć kpl. niezbędnych narzędzi do utrzymania urządzeń ssp; -Zdemontować istniejące urządzenia rogatkowe, poza kablami; -Opracować i wdrożyć projekt stałej organizacji ruchu kołowego; -Opracować i wdrożyć ( w przypadku potrzeby) projekt czasowej organizacji ruchu kołowego na okres realizacji robót. -Przebudowa urządzeń zabezpieczenia ruchu na przejeździe w km 90,934 z zachowaniem kategorii B -Zabudowa na przejeździe urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej kat. B dla V = 100 km na h, sygnalizatorami drogowymi o O 300 shp oraz powiązanymi z urządzeniami stacyjnymi w Reczu Pomorskim; -Urządzenia przejazdowe należy jednostronnie uzależnić od projektowanych komputerowych urządzeń sterowania ruchem na stacji Recz Pomorski; -Urządzenia należy zamontować w kontenerze, a na zewnątrz kontenera zamontować gniazdo łączności strażnicowej z zestawieniem łącza do Kalisza Pomorskiego; -Urządzenie odwzorowujące stan urządzeń na przejeździe zabudować na stacji Kalisz Pomorski. Dla zestawienia łącza wykorzystać też istniejący kabel światłowodowy po wykonaniu odgałęzienia i zabudowie przełącznicy w kontenerze urządzeń przejazdowych; -Urządzenia wyposażyć w niezbędny komplet tablic oznakowania w przypadku awarii systemu; -Wokół nowoprojektowanych urządzeń teren utwardzić kostką brukową (o,5 m po obwodzie) z betonowymi krawężnikami, a do kontenera wykonać drogę dojścia z jezdni; -Przejazd doposażyć w urządzenia telewizji przemysłowej (dla rejestracji m.in. tablic rejestracyjnych pojazdów) z zabudową urządzeń rejestrujących na przejeździe w kontenerze dla urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej z min. 72 godzinnym zapisem; -Wykonać wygrodzenie na przejeździe; -Dostarczyć kpl. niezbędnych narzędzi do utrzymania urządzeń ssp; -Zdemontować istniejące urządzenia rogatkowe, poza kablami; -Opracować i wdrożyć projekt stałej organizacji ruchu kołowego; -Opracować i wdrożyć (w przypadku potrzeby) projekt czasowej organizacji ruchu kołowego na okres realizacji robót; -Przebudowa urządzeń zabezpieczenia ruchu na przejeździe w km 107,010 ze zmianą kategorii przejazdu z D do kat. C -Zabudowa na przejeździe urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej kat. B dla V = 100 km na h, sygnalizatorami drogowymi o O 300 shp oraz powiązanymi z urządzeniami stacyjnymi w Tarnowie Pomorskim; -Urządzenia przejazdowe należy jednostronnie uzależnić od projektowanych komputerowych urządzeń sterowania ruchem na stacji Tarnowo Pomorskie; -Urządzenia należy zamontować w kontenerze, a na zewnątrz kontenera zamontować gniazdo łączności strażnicowej z zestawieniem łącza do Kalisza Pomorskiego; -Urządzenie odwzorowujące stan urządzeń na przejeździe zabudować na stacji Kalisz Pomorski. Dla zestawienia łącza wykorzystać też istniejący kabel światłowodowy po wykonaniu odgałęzienia i zabudowie przełącznicy w kontenerze urządzeń przejazdowych; -Urządzenia wyposażyć w niezbędny komplet tablic oznakowania w przypadku awarii systemu, jako części zapasowe dostarczyć czujnik torowy z elektroniką przytorową; -Wokół nowoprojektowanych urządzeń teren utwardzić kostką brukową (o,5 m po obwodzie) z betonowymi krawężnikami, a do kontenera wykonać drogę dojścia z jezdni; -Wykonać wygrodzenie na przejeździe; -Dostarczyć kpl. niezbędnych narzędzi do utrzymania urządzeń ssp; -Opracować i wdrożyć projekt stałej organizacji ruchu kołowego - dla zmienionej kategorii; -Opracować i wdrożyć ( w przypadku potrzeby) projekt czasowej organizacji ruchu kołowego na okres realizacji robót. 2.Urządzenia telekomunikacji kolejowej. 1)W zakresie urządzeń telekomunikacji kolejowej należy wykonać przebudowę istniejących kabli telekomunikacyjnych PKP w miejscach kolizji wynikających z robót modernizacyjnych oraz usunięcie kolizji nad i podziemnych. 2)Zamawiający udostępni dla realizacji zadania 6 włókien światłowodu ułożonego od Kalisza Pomorskiego do Ulikowa. 3)Włączenie urządzeń budowanych na linii od Kalisza Pomorskiego do Ulikowa do światłowodu może odbywać się tylko po uzyskaniu zgody Zakładu Linii Kolejowych w Szczecinie i w czasie wskazanym przez Zakład Linii Kolejowych w Szczecinie. 3. Elektroenergetyka. 1)Stacja Kalisz Pomorski Zasilanie projektowanych urządzeń sterowania ruchem kolejowym (Centrum Sterowania) wraz z rezerwowym zasilaniem - UPS 1 godzina i agregat prądotwórczy z samoczynnym rozruchem. 2) p.o. Cybowo a) Według załączonego do PFU projektu, należy wykonać: -roboty wynikające z zawartych w projekcie warunków technicznych przyłączenia (wtp), -budowę zasilania linii oświetleniowej z sieci zewnętrznej, -zabudowę szafki oświetleniowej, -budowę linii zasilającej do najbliższego słupa od strony Wałcza, -wymianę połamanego słupa oświetleniowego. b) Należy zaprojektować i wykonać modernizację urządzeń oświetlenia peronu na długości 100m. c) Przejazd kolejowy kat. A B w km 75,524 -Projekt i wykonanie modernizacji urządzeń oświetlenia na przejeździe (w tym sterowania oświetleniem) -Wyniesienie przyłącza z budynku na działkę należącą do PLK, wraz z wystąpieniem i uzyskaniem odpowiednich warunków i uzgodnień, a także realizacją wynikających z nich zapisów. -Rozbiórka budynku strażnicy przejazdowej ( 22 m2) oraz WC z szambem. d) Stacja Prostynia -Projekt i wykonanie modernizacji urządzeń oświetlenia peronu nr 1 (w tym sterowania oświetleniem). -Demontaż istniejących urządzeń eor rozjazdów nr 1, 2, 5 i 6 oraz projekt i budowa nowych urządzeń eor dla rozjazdów nr 1,2,5 i 6. -Zasilanie projektowanych urządzeń sterowania ruchem kolejowym wraz z rezerwowym zasilaniem - UPS 1 godzina i agregat prądotwórczy z samoczynnym rozruchem. e)P.o. Żółwino Projekt i wykonanie modernizacji urządzeń oświetlenia peronu nr 2 na długości 100m (w tym sterowania oświetleniem). f)Przejazd kolejowy kat. B w km 90,934 Projekt i wykonanie modernizacji urządzeń oświetlenia na przejeździe (w tym sterowania oświetleniem). g)Stacja Recz Pomorski -Wyniesienie przyłącza z byłego budynku stacyjnego na działkę należącą do PLK, wraz z wystąpieniem i uzyskaniem odpowiednich warunków i uzgodnień, a także realizacją wynikających z nich zapisów. -Projekt i wykonanie modernizacji urządzeń oświetlenia peronów nr 1 i 2 (w tym sterowania oświetleniem). -Projekt i budowa urządzeń eor rozjazdów nr 1 i 3. -Zasilanie projektowanych urządzeń sterowania ruchem wraz z rezerwowym zasilaniem - UPS 1 godzina i agregat prądotwórczy z samoczynnym rozruchem. h) P.o. Sokoliniec -Wyniesienie przyłącza z budynku na działkę należącą do PLK, wraz z wystąpieniem i uzyskaniem odpowiednich warunków i uzgodnień, a także realizacją wynikających z nich zapisów. -Projekt i wykonanie modernizacji urządzeń oświetlenia peronu (w tym sterowania oświetleniem). i)p.o. Ognica -Wyniesienie przyłącza z budynku na działkę należącą do PLK, wraz z wystąpieniem i uzyskaniem odpowiednich warunków i uzgodnień, a także realizacją wynikających z nich zapisów. -Projekt i wykonanie modernizacji urządzeń oświetlenia peronu (w tym sterowania oświetleniem). j)Stacja Tarnowo Pomorskie i przejazd kat. D C w km 107,010 -Projekt i wykonanie modernizacji urządzeń oświetlenia peronu nr 1 (w tym sterowania oświetleniem). -Projekt i wykonanie modernizacji urządzeń oświetlenia przejazdu w km 107,010 (w tym sterowania oświetleniem). -Demontaż istniejących urządzeń eor rozjazdów nr 1 i 4 oraz projekt i budowa nowych urządzeń eor dla rozjazdów nr 1 i 4. -Zasilanie projektowanych urządzeń sterowania ruchem kolejowym wraz z rezerwowym zasilaniem - UPS 1 godzina i agregat prądotwórczy z samoczynnym rozruchem. k) P.o. Barzkowice -Wyniesienie przyłącza z budynku na działkę należącą do PLK, wraz z wystąpieniem i uzyskaniem odpowiednich warunków i uzgodnień, a także realizacją wynikających z nich zapisów. -Wykonanie sterowania oświetleniem p.o. Barzkowice. l) P.o. Pęzino -Wyniesienie przyłącza z budynku na działkę należącą do PLK, wraz z wystąpieniem i uzyskaniem odpowiednich warunków i uzgodnień, a także realizacją wynikających z nich zapisów. m)Wykonanie sterowania oświetleniem p.o. Pęzino. 4. Modernizacja nawierzchni w torach i na przejazdach kolejowych. Wymiana części rozjazdowych. Zamawiający przewiduje wymianę półzwrotnic w rozjazdach zwyczajnych typu S49 szt. 10 wg wskazań lokalizacyjnych Zakładu Linii Kolejowych w Szczecinie. 5. Modernizacja nawierzchni torowej i drogowej na przejazdach. 1) Przejazd w km 107,010 a)Wymiana nawierzchni torowej w torze nr 1 i 2 wraz z oczyszczeniem i uzupełnieniem tłucznia na długości 30 m na szyny 49E1, podkłady PS i mocowanie sprężyste SB; b)Regulacja geometryczna torów nr 1 i 2 na długości po 50 mb. od przejazdu oraz rozjazdu przyległego Rz S49-190-1:9 z uzupełnieniem tłucznia w niezbędnej ilości; c)Zabudowa nawierzchni drogowej w przejeździe na nawierzchnię z płyt betonowych CBP przystosowanych do mocowań sprężystych; d)Uzupełnienie nawierzchni bitumicznej na dojazdach do przejazdu i na międzytorzu; e)Wykonanie odwodnienia przejazdu; f)Zabudowa wygrodzenia słupkami; g)Opracowanie organizacji ruchu, ich zatwierdzenie i wdrożenie na etapie wykonywania robót oraz dla docelowej organizacji ruchu (obecnej kategorii przejazdu). Wymianę nawierzchni torowej w przejeździe należy wykonać w jednym zamknięciu torowym. Zamawiający dopuszcza, dla tego zakresu robót maksymalnie 7 dniowe zamknięcie z zapewnieniem i finansowaniem przez Wykonawcę komunikacji zastępczej. W przypadku konieczności wykonania tymczasowego objazdu, wykonawca oceni to na etapie przygotowania oferty i zrealizuje taki objazd, poprzedzony opracowaniami projektowymi (szerokość drogi tymczasowej, sposób prowadzenia ruchu kołowego, czas trwania tej przeszkody), ujmując koszty w ofercie. 6. Ciągła wymiana podkładów. Od km 90,750 do km 90,920 dokonać ciągłej wymiany podkładów drewnianych na strunobetonowe typu PS z mocowaniem sprężystym SB. Na ww. odcinku należy dokonać oczyszczenia podsypki tłuczniowej (30 cm), uzupełnić warstwę tłucznia do wymaganej pryzmy i dokonać regulacji toru w planie i profilu z nawiązaniem do toru istniejącego w ciągu wymiany podkładów. 7. Montaż tablic z nazwą stacji, przystanku osobowego. Na stacjach/przystankach osobowych zamontować tablice z nazwą stacji/przystanku osobowego, zgodnie z obowiązującymi na PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przepisami dotyczącymi m.in. kolorystyki oraz w n.w. lokalizacjach zamontować wg. wskazań Zamawiającego wskaźniki W4 i W16: a)Wałcz - 4 tablice b)Wałcz Raduń - 2 tablice c)Strączno - 2 tablice d)Rutwica - 2 tablice e)Tuczno Krajeńskie - 2 tablice f)Jeziorki Wałeckie - 2 tablice g)Krępa Krajeńska - 2 tablice h)Biały Zdrój Południowy - 2 tablice i)Kalisz Pomorski - 4 tablice j)Cybowo - 2 tablice k)Prostynia - 4 tablice l)Żółwino - 2 tablice m)Recz Pomorski - 2 tablice n)Sokoliniec - 2 tablice o)Ognica - 2 tablice p)Tarnowo Pomorskie - 4 tablice q)Barzkowice - 2 tablice r)Pęzino - 2 tablice 8.Montaż hektometrów. Zabudować znaki kilometrowe i hektometrowe niskie na odcinku Wałcz - Ulikowo (na długości 104 km). Znaki wykonać zgodnie z Id-1 - Warunki techniczne utrzymania nawierzchni na liniach kolejowych. 9. Pozostałe założenia. Lokalizacja i usunięcie wszystkich kolizji pod i nadziemnych występujących na modernizowanych odcinkach (m.in. sterowanie ruchem kolejowym, energetyka, komunikacja, kanalizacja, gaz itd.)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy kolei i systemów transportu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcyjno - Handlowo - Usługowy "ATE" Sp. z.o.o. , Plac Dworcowy 4, 64-360 Zbąszyń, kraj/woj. wielkopolskie.
  • Scheidt&Bachmann Polska Sp. z.o.o., ul. Wąska 15, 62-030 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19500000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20909019,69

  • Oferta z najniższą ceną: 20909019,69 / Oferta z najwyższą ceną: 23308500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.