eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Dostawa opatrunków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-03

Chojnice: Dostawa opatrunków
Numer ogłoszenia: 67598 - 2008; data zamieszczenia: 03.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza w Chojnicach, ul. Leśna 10, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3956974, fax 052 3956505.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opatrunków.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.12 - Plastry Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.12 - Plastry Oryginalny kod CPV: 33.14.11.13 - Bandaże Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.13 - Bandaże Oryginalny kod CPV: 33.14.11.14 - Gaza medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.14 - Gaza medyczna Oryginalny kod CPV: 33.14.11.15 - Wata medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.15 - Wata medyczna Oryginalny kod CPV: 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe Oryginalny kod CPV: 33.14.11.18 - Waciki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.18 - Waciki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.19 - Kompresy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.19 - Kompresy .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić tylko Wykonawcy, którzy: 1)Warunki podmiotowe: a.Posiadają uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia. b.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonał w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia ogłoszenia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wielkością przedmiotowi zamówienia. c.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż wartość przedmiotu zamówienia składanej oferty. d.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 Ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. WYMOGI DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Oferowany przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania określone ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (należy przedstawić dokumenty dopuszczające wyrób medyczny do obrotu na terytorium RP zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (poszczególne oferowane wyroby powinny być wyraźnie wskazane w załączonych dokumentach, np. poprzez podanie ich nazw handlowych, numerów katalogowych). 2.Oferent zobowiązany jest do dostarczenia zamawiającemu wraz z ofertą próbek do każdego asortymentu po jednym najmniejszym opakowaniu/sztuce. 3.Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania techniczne zawarte w SIWZ, a poszczególne parametry techniczne powinny wynikać z dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu bądź innych dokumentów szczegółowo określających przedmiot zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu i wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia dokonana będzie w oparciu o dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (dot. rozdziału II i III SIWZ).
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które należy złożyć w oryginałach, ewentualnie w kserokopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem (każda strona dokumentu) przez wykonawcę: 1.Oświadczenie zgodne z wymogami art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana jako uprawnione do reprezentacji podmiotu zgodnie z dokumentacją rejestrową. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczęć udzielającego pełnomocnictwa i jego podpis (jeżeli dotyczy). 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. 9.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ponadto przedłożyć należy: 1.Dokumenty potwierdzające jakość wyrobów (atesty, certyfikaty, itp.). 2.Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.chojnice.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza, ul. Leśna 10, 89-600 Chojnice (zamówienia publiczne p. 119).

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza, ul. Leśna 10, 89-600 Chojnice (zamówienia publiczne p. 119; Anna Wutrych, Anna Tuszkiewicz-Rudnik, Monika Ciesielska).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy jałowe, elastyczne siatki opatrunkowe, przylepce zastępujące nici chirurgiczne, opatrunek do tamponady, wodoodporny plaster z folii.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.00-1, 33.14.11.14-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bandaż podgipsowy, gaza niesterylna, przylepiec włókninowy, lignina bielona, opaska dziana, przylepiec z tkaniny bawełnianej, plaster z opatrunkiem, przylepiec mocujący z folii, wata opatrunkowa, gaza bawełniana sterylna, kompresy neurochirurgiczne włókninowe jałowe z nitka rtg i kontrastem, kompres oczny, jałowy dwuwarstwowy, opaska elastyczna.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.19-7, 33.14.11.13-5.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy włókninowe.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jałowy, hypoalergiczny opatrunek włókninowy do mocowania kaniul z podkładką pod igłę.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylny miejscowy środek hemostatyczny z naturalnej gąbki żelatynowej, przezroczysty sterylny plaster z opatrunkiem uciskającym, jałowy opatrunek gazowy, nasączony parafiną i chlorheksydyną, opatrunek jałowy impregnowany neutralną maścią.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.18-0, 33.14.11.16-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Samoprzylepny hydrokoliodowy opatrunek chłonny z powłoką poliuretanową, sterylny opatrunek z alginianów wapnia, antybakteryjny opatrunek z maścią zawierający srebro, przezroczysty opatrunek samoprzylepny z folii poliuretanowej, jałowy.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1, 33.14.11.16-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek hydrowłóknisty ze srebrem jonowym.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek nie przywierający nasycony maścią i powidonem jodu.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka polipropylenowa, monofilament do leczenia zaburzeń statyki dna miednicy mniejszej.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwety gazowe operacyjne niejałowe.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tupfery fasolki niejałowe, tupfery kule niejałowe, tupfery rożki niejałowe, seton gazowy.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6, 33.14.11.10-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka sztywna polipropylen monofilament, siatka półsztywna polipropylen monofilament, siatka okrągła polipropylen monofilament sztywna, siatka okrągła polipropylen monofilament półsztywna, siatka o kształcie nieregularnym owalu polipropylen monofilament sztywna, siatka o kształcie neregularnym owalu polipropylen monofilament półsztywna, siatka polipropylen monofilament bardzo sztywna, siatka polipropylen monofilament sztywna, siatka polipropylen monofilament połsztywna, korek mały polipropylen monofilament, korek duzy polipropylen monofilament podstawa miękka, korek mały polipropylen monofilament podstawa półsztywna, korek duży polipropylen monofilament podstawa półsztywna, korek mały polipropylen monofilament podstawa miękka, korek duży polipropylen monofilament podstawa miękka.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.