Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-03
Olsztyn: Wykonanie remontu sanitariatów dla dzieci gr. I i VIII, wc zewnętrznego oraz wymiana okien w Przedszkolu Miejskim Nr 23 przy ul. Wańkowicza 1 w Olsztynie.
Numer ogłoszenia: 67613 - 2008; data zamieszczenia: 03.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn, pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5273111 wew. , 325, fax (089) 5349375.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.kei.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu sanitariatów dla dzieci gr. I i VIII, wc zewnętrznego oraz wymiana okien w Przedszkolu Miejskim Nr 23 przy ul. Wańkowicza 1 w Olsztynie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu sanitariatów dla dzieci gr. I i VIII, wc zewnętrznego oraz wymiana okien w Przedszkolu Miejskim Nr 23 przy ul. Wańkowicza 1 w Olsz-tynie Zakres prac do wykonania obejmuje: 1) remont sanitariatów dla dzieci gr. I i VIII, wc zewnętrznego, w tym: a) roboty budowlane, b) roboty sanitarne, c) roboty elektryczne, 2) wymiana okien w sanitariatach. Szczegółowy zakres prac określony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.500,- zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. spełniają następujące warunki dodatkowe: 1) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie roboty budowlane, których przedmiotem było wykonanie remontu, przebudowy lub budowy nowego obiektu kubaturowego o wartości robót co najmniej równej kwocie 80.000,- zł. 2) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie wydane według aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia (konstrukcyjno-budowlane) otrzymane według wcześniej obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego, b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wod. - kan. bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie wydane według aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia (sanitarne - instalacyjne) otrzymane według wcześniej obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego, c) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie wydane według aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia (elektryczne - instalacyjne) otrzymane według wcześniej obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego. Osoby te muszą być członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w złożonych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi dostarczyć: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, , tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzony wg wzoru będącego załącznikiem nr 1 do SIWZ . W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3)wykaz zrealizowanych robót budowlanych, sporządzony wg wzoru będącego załącznikiem nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument może być złożony łącznie przez wszystkich Wykonawców, 4)dokumenty od zleceniodawców potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie zostały zrealizowane należycie ( opinie, referencje, protokoły itp., 5)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, sporządzony wg wzoru będącego załącznikiem nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument może być złożony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 6) dokumenty potwierdzające że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane uprawnienia,. 7)aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ jest dostępna na stronie internetowej lub na wniosek wykonawcy można otrzymać w Wydziale Zamówień Publicznych, Urząd Miasta Olsztyn, 10-101 Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1, pok. 402 (Cena 26,00 PLN).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych, Urząd Miasta Olsztyn, 10-101 Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1, pok. 402..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 23.05.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. 1. Zamawiający wymaga złożenia w formularzu oferta oświadczenia dotyczącego chęci powierzenia części zamówienia podwykonawcom . 2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty w wymiarze co najmniej 5 lat licząc od dnia ich odbioru. 3. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zobowiązany jest do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. 5. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 24.04.2008r. o godz. 13.15. 6. Znak: ZP.a.3410-29)08.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie całodobowych usług opiekuńczych i bytowych w rodzinnych domach pomocy.
- Druk materiałów reklamowych i firmowych dla Teatru im. Stefana Jaracza w Olsztynie
- 02 - Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego do badań naukowych i zajęć dydaktycznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych oraz cateringowych dla potrzeb Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa substancji recepturowych-powtórka
- Dostawa sprzętu informatycznego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Piastów 14 w Nowej Rudzie wraz z robotami towarzyszącymi (...)
- 2/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Biskupińskiej w Gnieźnie"
- "Remont pomieszczeń wewnątrz budynku Starostwa Powiatowego w Grodzisku Wielkopolskim"
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Trębki Nowe - etap II
- "Remont pomieszczeń w budynku siedziby Urzędu Miejskiego w Więcborku"
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.