eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki DolneWykonanie robót drogowych związanych z realizacją zadania o nazwieWykonanie remontu nawierzchni bitumicznej drogi gminnej Bandrów - Stebnik na długości 225 mb od km 0+176 - 0+401

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-07

Ustrzyki Dolne: Wykonanie robót drogowych związanych z realizacją zadania o nazwie: Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej drogi gminnej Bandrów - Stebnik na długości 225 mb od km 0+176 - 0+401
Numer ogłoszenia: 6765 - 2009; data zamieszczenia: 07.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ustrzyki Dolne , ul. Mikołaja Kopernika 1, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 460-80-00, faks 013 460-80-16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustrzyki-dolne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót drogowych związanych z realizacją zadania o nazwie: Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej drogi gminnej Bandrów - Stebnik na długości 225 mb od km 0+176 - 0+401.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje między innymi: - wyrównanie nierówności i wyprofilowanie do spadku 1,5% istniejącej nawierzchni bitumicznej masą asfaltobetonu - grub. w-wy średnio 2 cm - 45,0 t - wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni grub. w-wy 4 cm po zagęszczeniu z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej grysowej na gorąco Standard I jak dla kategorii ruchu KR 3-6 - 900,0 m2 - j.w lecz wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni grub. 4 cm - 900,0 m2 - dosypanie obustronnych poboczy w-wą grub. 10 cm, po zagęszczeniu z tłucznia sort. 25 - 40 mm - 450,0 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium .

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci spełniający wymogi art. 22 ust.1 i nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz.U. Nr 223/07 poz.1655 ora z 2008r Nr 171, poz. 1058 - tekst jednolity). 2) Wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat tj. 2004 - 2008 (rozpoczął i zakończył ) co najmniej 2 zadania o zakresie, złożoności i wartości porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 3) Posiada niezbędne uprawnienia budowlane w zakresie wymaganych robót oraz przynależy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. Nr 223/07 poz.1655 tekst jednolity z późn. zmianami), - załącznik nr 2 2) Pisemne oświadczenie o podwykonawcach - w przypadku wykonywania zamówienia wraz z podwykonawcami wskazanie przez wykonawcę w ofercie części zamówienia której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 3 3) Aktualny wypis z właściwego rejestru handlowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4) Listę kluczowego personelu proponowanego do zatrudnienia przy realizacji zamówienia z uprawnieniami wymaganymi ustawą - Prawo budowlane oraz zaświadczeniami o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - kierownika budowy w branży drogowej + poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień i zaświadczeń - załącznik nr 4 5) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 5 Oprócz ww. dokumentów należy złożyć: 1) wypełniony formularz oferty, z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 2) kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia - załączniki I a, 3) Dane wyjściowe do kosztorysowania tj. stawka robocizny, koszty pośrednie, zakupu i zysku - załącznik nr Ib , 4) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę załączony projekt umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustrzyki-dolne.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych ul. Kopernika 1 - pok.12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych ul. Kopernika 1 - seketariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.