eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobraDOBRA - BUDOWA O¦WIETLENIA UL. KACZEÑCOWA

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2010-01-04

Dobra: DOBRA - BUDOWA O¦WIETLENIA UL. KACZEÑCOWA
Numer og³oszenia: 676 - 2010; data zamieszczenia: 04.01.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Gminy , ul. Szczeciñska 16A, 72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3113048, faks 0914241545.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.dobraszczecinska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: DOBRA - BUDOWA O¦WIETLENIA UL. KACZEÑCOWA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Kod CPV 45316100-6, 45231400-9 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie o¶wietlenia ulicy Kaczeñcowa w m. Dobra dz. dr. Nr 781,798. 3. Do zakresu zamówienia nale¿y równie¿: a) Wykonawca zapewnia na w³asny koszt transport odpadów ³±cznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, ³±cznie z kosztami utylizacji. b) Wykonawca zobowi±zuje siê do sporz±dzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania. Szczegó³owo okre¶lony opis robót do wykonania zawiera Przedmiar Robót - za³. Nr 6, Projekt techniczny - za³. nr 7 i specyfikacja techniczna stanowi±ca za³±cznik nr 8 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.31.61.00 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce: 1) posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i do¶wiadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 5) spe³niaj± nastêpuj±ce warunki dodatkowe: a) wykonali nale¿ycie w ci±gu ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 pracê polegaj±c± na wykonaniu o¶wietlenia ulicznego przy czym praca ta ma obejmowaæ wykonanie o¶wietlenia ulicznego w ilo¶ci minimum 15 lamp lub o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 80.000z³ ka¿da praca. b) dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, je¿eli wyka¿e minimum jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac elektrycznych. Osoby te musz± przynale¿eæ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów z³o¿onych przez Wykonawcê, na zasadzie SPE£NIA/NIE SPE£NIA..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Ka¿dy z wykonawców ma obowi±zek z³o¿yæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, wed³ug wzoru, stanowi±cego za³±cznik nr 2 do siwz o spe³nianiu warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3,4 ustawy, W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. o¶wiadczenie sk³ada pe³nomocnik w imieniu wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. 2) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej (je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci), wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± 3) Wykaz wykonanych prac podobnych, w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, dat wykonania i odbiorców (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SIWZ i zgodnie z zapisem pkt. 7.5).a niniejszego og³oszenia) oraz dokumenty potwierdzaj±ce (np. referencje, protoko³y odbioru), ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie. W przypadku sk³adania oferty wspólnej wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± sk³adaj± jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiaj±cego za spe³niony, je¿eli wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± spe³niaæ go ³±cznie. 4) Wykaz osób i podmiotów, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci wed³ug wzoru, stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SIWZ; 5) Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoby, o których mowa w pkt 7 ppkt 5) lit. b og³oszenia, posiadaj± wymagane uprawnienia oraz aktualne za¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobraszczecinska.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy w Dobrej Wydzia³ ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a, 72-003 Dobra.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 28.01.2010 godzina 10:30, miejsce: Urz±d Gminy w Dobrej ul. Szczeciñska 16a, 72-003 Dobra sekretariat pok. nr 8.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.