Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-12
Płońsk: Dostawa kostki brukowej i pozostałych wyrobów betoniarskich loco baza Zarządu Dróg i Mostów Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Zajazd 8, do realizacji następujących robót powierzonych przez Gminę Miasto Płońsk
ZADANIE 1
Poprawa bezpieczeństwa ruchu i spójności komunikacyjnej poprzez remont dróg gminnych w Płońsku
ZADANIE 2
Remont alejek spacerowych
Numer ogłoszenia: 67705 - 2015; data zamieszczenia: 12.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Mostów Sp. z o.o. , ul. Zajazd 8, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 23 662 35 49, faks 23 662 35 49.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdimplonsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kostki brukowej i pozostałych wyrobów betoniarskich loco baza Zarządu Dróg i Mostów Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Zajazd 8, do realizacji następujących robót powierzonych przez Gminę Miasto Płońsk ZADANIE 1 Poprawa bezpieczeństwa ruchu i spójności komunikacyjnej poprzez remont dróg gminnych w Płońsku ZADANIE 2 Remont alejek spacerowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przedmiot zamówienia: Dostawa kostki brukowej i pozostałych wyrobów betoniarskich loco baza Zarządu Dróg i Mostów Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Zajazd 8, do realizacji następujących robót powierzonych przez Gminę Miasto Płońsk: ZADANIE 1 Poprawa bezpieczeństwa ruchu i spójności komunikacyjnej poprzez remont dróg gminnych w Płońsku ZADANIE 2 Remont alejek spacerowych Na przedmiot zamówienia składa się następujący asortyment: ZADANIE NR 1 1. Dostawa betonowej kostki brukowej szarej gr. 6 cm szacunkowa ilość: 6 069,00 m2 2. Dostawa betonowej kostki brukowej czerwonej gr. 8 cm szacunkowa ilość: 2 606,00 m2 3. Dostawa betonowej kostki brukowej szarej gr. 8 cm szacunkowa ilość: 3 151,00 m2 4. Dostawa krawężnika drogowego (szary) o wym. 15x30x100 szacunkowa ilość: 3 897,00 mb (ceny należy podać w przeliczeniu na metr wyrobu) 5. Dostawa krawężnika drogowego (szary) o wym. 20x30x100 szacunkowa ilość: 852,00 mb (ceny należy podać w przeliczeniu na metr wyrobu) 6. Dostawa krawężnika drogowego (opornika) - (szary) o wym. 12x25x100 szacunkowa ilość: 2 423,00 mb (ceny należy podać w przeliczeniu na metr wyrobu) 7. Dostawa obrzeża betonowego (szare) o wym. 8x30x100 szacunkowa ilość: 2 742,00 mb (ceny należy podać w przeliczeniu na metr wyrobu) ZADANIE NR 2 1. Dostawa obrzeża betonowego (szare) o wym. 8x30x100 szacunkowa ilość: 1 900,00 mb (ceny należy podać w przeliczeniu na metr wyrobu) Ceny ofertowe (jednostkowe) posłużą rozliczeniu przyszłych dostaw i będą podstawą oceny ofert. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: -zamówienie obejmuje sprzedaż wyrobów betonowych wraz z dostawą transportem Wykonawcy i rozładunkiem jego urządzeniem rozładowczym i na jego koszt, partiami na na bazę ZDiM Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Zajazd 8. Palety zwracane będą Wykonawcy przy następnej dostawie a ich cena nie wchodzi w koszt wyrobów. Zamawiający nie przewiduje kaucji za palety transportowe; -zamówienie będzie realizowane sukcesywnie - do dnia 31.12.2015, partiami - w zależności od potrzeb Zamawiającego (pojedyncza dostawa - w uzgodnieniu z Wykonawcą, w zależności od rodzaju transportu Wykonawcy); -termin realizacji pojedynczej dostawy - do trzech dni od zlecenia przekazywanego telefonicznie, faxem lub drogą e-mailową; -faktyczna ilość zamawianych wyrobów - będzie zależeć od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego; -odbiór ilościowy - w dniu dostawy; -każda dostawa musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego na dokumencie WZ wystawionym przez Wykonawcę. Oryginalny dokument WZ stanowić będzie podstawę odbioru jakościowego i ilościowego zamówionej partii materiału; -wszystkie materiały powinny posiadać niezbędne aprobaty techniczne, atesty oraz deklaracje właściwości użytkowych dopuszczające do stosowania w budownictwie; -kostka brukowa musi spełniać normę PN-EN 1338:2005; -krawężniki i obrzeża muszą spełniać normę PN-EN 1340:2004..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1. siwz.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1. siwz.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1. siwz.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1. siwz.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1. siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin płatności faktury - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wykonawca, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą będzie zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach podanych we wzorze umowy stanowiącym: Załącznik Nr 6 do SIWZ 2. We wzorze umowy określone są warunki realizacji zamówienia, w tym w szczególności: termin i warunki płatności za wykonanie zamówienia. 3. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty może nastąpić za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany, a konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 4. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany urzędowej zmiany stawki podatku VAT nastąpi zmiana cen proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, tak w przypadku podwyżki jak i obniżki.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdimplonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Mostów Sp. z o.o., ul. Zajazd 8, 09-100 Płońsk..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Zarządzie Dróg i Mostów Sp. z o.o. Adres: 09-100 Płońsk, ul. Zajazd 8 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Świadczenie usług społecznych w formie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania w ramach projektu "Zwiększenie samodzielności seniorów w miejscu ich zamieszkania(RMR)"
- Opracowanie dokumentacji technicznej w ramach zadania pn. Rozbudowa ulic na osiedlu Poświętne
- Opracowanie dokumentacji technicznej w ramach zadania pn. Przebudowa ulicy Pułtuskiej na odcinku od ul. Żołnierzy Wyklętych do ul. Targowej wraz z budową kanalizacji deszczowej
- Dostawa betonu towarowego i stabilizacji cementowo - piaskowej na budowę ulic w Raciążu
- Wykonanie rozbiórki budynku w ramach zadania pn. Rozbiórka budynku kotłowni zlokalizowanej na działce 719/13
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego
więcej: przetargi w Płońsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.