Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-06
Gliwice: Bieżące utrzymanie rowów z podziałem na rejony
Numer ogłoszenia: 67730 - 2011; data zamieszczenia: 06.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice, Wydział Przedsięwzięć Gospodarczych i Usług Komunalnych , ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 238 54 21, faks +48 032 2385421.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie rowów z podziałem na rejony.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie rowów na terenie miasta Gliwice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5. II. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzonej jest w podziale na części. Każdej z pięciu części odpowiada jeden z pośród pięciu rejonów, których wykaz znajduje się w załączniku nr 5 do siwz. Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia tj. na bieżące utrzymanie rowów w wybranym rejonie. III. Zakres robót przeznaczonych do wykonania w ramach umowy to: 1. Wykoszenie skarp oraz pasa o szer 0,5m od skarpy rowu trzy razy w roku w miesiącach: maju, lipcu i wrześniu. 2. Wygrabienie urobku powstałego po wykoszeniu porostów. 3. W ramach zadania Wykonawca zapewni udrożnienie koryta rowu, tj.wykona niezbędne prace, które umożliwią swobodny przepływ wód w rowie. 4. Oczyszczanie rowów z namułu, 5. Usuwanie na bieżąco z rowów / z dna i ze skarp / zanieczyszczeń drobnych oraz wielkogabarytowych w tym, również kamieni. Wywóz zebranych zanieczyszczeń na wysypisko /wymagane jest udokumentowanie przyjęcia na wysypisko/. 6. Oczyszczanie płyt betonowych ze ścięciem nawisów, 7. Wycinka samosiejek, krzewów rosnących na skarpach cieków oraz usunięcie drzew powodujących zagrożenie drożności rowów /w szczególności rosnących w dnie oraz na skarpach rowów/ , łącznie ze zrębkowaniem gałęzi, wywozem zrębków, wywozem drewna /Wycięte drewno stanowi własność wykonawcy/. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo zawiadomić Zamawiającego o zaistnieniu takiej sytuacji oraz do wykonania pełnej dokumentacji oraz uzyskania zgody na wycinkę w wydziale Środowiska UM Gliwice. Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania nasadzeń zastępczych, wskazanych w decyzji o wycince drzew /z tego tytułu nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie/. 8. Prowadzanie monitoringu rowów raz na tydzień oraz prowadzenie dzienników monitorowania dla poszczególnych rowów. Wykonawca jest zobowiązany zawiadomić Zamawiającego o planowanym terminie wykonania przeglądów. Zamawiający zastrzega sobie prawo udziału w prowadzonych przeglądach. Wykonawca z każdego przeglądu zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dokumentację fotograficzną na adres mail chrzaszcz_e@um.gliwice.pl. 9. Czyszczenie przepustów i krat na rowach. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowej kontroli / podczas prowadzonych monitoringów tj. raz na tydzień/ drożności przepustów i krat. W razie stwierdzenia niedrożności, Wykonawca zobowiązany jest do ich niezwłocznego oczyszczenia, 10. W czasie silnych opadów atmosferycznych Wykonawca winien dokonać sprawdzenia oraz kontroli przepustów, krat oraz rowów niezwłocznie po pojawieniu się opadów deszczu i wykonywać na bieżąco ich czyszczenie. 11. Po podpisaniu umowy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego mapy z przebiegiem rowów wraz ze stanem własnościowym. 12. Wykonawca dokona wszelkich uzgodnień z właścicielami działek na których usytuowane są rowy oraz uzyska od nich na piśmie zgodę na wejście w teren. Teren na którym zakończono roboty Wykonawca winien doprowadzić do stanu sprzed rozpoczęcia robót. Przywrócenie do stanu pierwotnego musi być potwierdzone pisemnym oświadczeniem właścicieli terenu, które wykonawca winien przekazać Zamawiającemu / nie dotyczy działek będących własnością Gminy Gliwice/, 13. Wszelkie szkody w mieniu i życiu powstałe na wskutek nie zrealizowania obowiązków umownych obciążają Wykonawcę. Wnioski o ewentualne roszczenia będą przekazywane bezpośrednio do Wykonawcy za pośrednictwem tut. wydziału..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.00.00 - Usługi gospodarki ściekowej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy Wykonawca powinien w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie zrealizować co najmniej jedno zamówienie w zakresie udrożnienia, konserwacji lub remontów rowów odwadniających, melioracyjnych o wartości minimum 10 000 zł brutto w ramach jednej umowy/zlecenia. w przypadku podmiotów działających wspólnie doświadczenie podlega sumowaniu..
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gliwicach, Biuro Obsługi Interesantów, stanowisko ds. zamówień publicznych (parter), ul. Zwycięstwa 21,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2011 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Gliwicach, Biuro Obsługi Interesantów, stanowisko ds. zamówień publicznych (parter), ul. Zwycięstwa 21,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Układ pomiarowy do badania odkształceń i przyspieszeń konstrukcji wieży kratowej techniką światłowodową wraz z osprzętem. Znak sprawy: DZPZ.282.14.2025.EK
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) na uprawnienie do wykonywania lotów według wskazań przyrządów IR(A) (...)
- 9-P-25 Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów komunalnych z lokalizacji Szpitala Miejskiego nr 4 w Gliwicach Sp. z o.o.
- Roboty budowlane 3 cz.: Naprawa i konserwacja pomieszczeń i instalacji w budynku nr 9 w Gliwicach; Naprawa pomieszczeń Sali Tradycji w budynku nr 1 w Lublińcu; Naprawa dachu Klubu Wojskowego w Bytomiu
- Dostawa licencji uprawniającej do korzystania z systemu wideokonferencyjnego. Znak sprawy: DZPZ.282.15.2025.TB
- Termomodernizacja i modernizacja budynku przy ul. Fiołkowej 24 - roboty budowlane
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa polegająca na przyjęciu i zagospodarowaniu ścieków."
- świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania, eksploatacji kanalizacji deszczowej na terenie miasta Łodzi 2007-2011.
- Odbieranie i oczyszczanie ścieków komunalnych z terenu miasta Pabianic.
więcej: Usługi gospodarki ściekowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.