Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-18
Toszek: 7/PN/DEG/JF/2009 - Dostawa ryb i konserw rybnych dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku.
Numer ogłoszenia: 67754 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Psychiatryczny w Toszku , ul. Gliwicka 5, 44-180 Toszek, woj. śląskie, tel. 032 2334112 w. 212, faks 032 2334325, 2335244.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltoszek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 7/PN/DEG/JF/2009 - Dostawa ryb i konserw rybnych dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę ryb i konserw rybnych dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku w zakresie 3 pakietów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.23.30.00 - Ryby w solance 15.22.10.00 - Ryby mrożone 15.24.00.00 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ww. ustawy oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nr 7/PN/DEG/JF/2009, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca będzie posiadał uprawnienia do przewozu żywności, zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2006 nr 171 poz. 1225 z późn. zm.). Ponadto w zakresie powyższego warunku Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z Ustawą z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. 2007 nr 155 poz. 1095 z późn. zm.). 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunku określonego w pkt 1) każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenie: a) aktualne zezwolenie właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego (Sanepidu) na prowadzenie usług transportowych w zakresie przewozu żywności (samochód przewożący żywność musi być do tego przystosowany i posiadać pozytywną decyzję Sanepidu), zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2006 nr 171 poz. 1225 z późn. zm.). Ze złożonego dokumentu winien wynikać okres jego ważności. W przypadku braku takiego zapisu w dokumencie, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż zezwolenie jest ważne na dzień składania ofert. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówien publicznych. W celu wykazania spełniania warunku określonego w pkt 2) każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenie: a) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje ososbami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp). W celu wykazania spełniania warunku określonego w pkt 3) każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenie: a) oświadczenie potwierdzające, że znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia (oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp). W celu wykazania spełniania warunku określonego w pkt 4) każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenie: a) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ww. ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaltoszek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - pokój nr 10 w budynku administracji SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego
ul. Gliwicka 5, 44-180 Toszek, za opłata 15,00 zł lub
- za zaliczeniem pocztowym za opłatą 15,00 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora Naczelnego w budynku administracji szpitala.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Filety Śledziowe typu Matjas.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ryb i konserw rybnych dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku w zakresie pakietu I - Filety śledziowe typu Matjas.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.23.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ryby mrożone.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ryb i konserw rybnych dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku w zakresie pakietu II - Ryby mrożone.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.22.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwy rybne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ryb i konserw rybnych dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku w zakresie pakietu III - Konserwy rybne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.24.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI TOSZEK
więcej: przetargi TOSZEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Roźwienicy w roku 2025
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności (produktów spożywczych) na potrzeby Żłobka Samorządowego w Niebylcu, Niebylec 217, 38-114 Niebylec w okresie od 01.04.2025r. do 31.12.2025r."
- TP.D.LN NŻ.20.25 Zakup wraz z dostawą warzyw, owoców i ryb mrożonych oraz produktów rybnych
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby żywieniowe uczniów i pracowników Zespołu Szkolno- Przedszkolnego imienia świętego Jana Pawła II w Borzęcinie Górnym
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- dostawa: aparatura medyczna, meble medyczne, sprzęt medyczny jednorazowego użytku i wielorazowy, materiały szewne, materiały stomatologiczne, narzędzia, osprzęt do aparatów okulistycznych, sprzęt angiograficzny, sprzęt medyczny ogólnego zastosowania, spr
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.