eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałkina dostawę płynów infuzyjnych dla SPSW w Suwałkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-06

Suwałki: na dostawę płynów infuzyjnych dla SPSW w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 67760 - 2011; data zamieszczenia: 06.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki , ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, faks 087 5629594.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl/przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na dostawę płynów infuzyjnych dla SPSW w Suwałkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Aqua pro iniect. 250 ml fl. flakon 2 750 2.Aqua pro iniect. 500 ml fl. flakon 5 360 3.Dekstran 40 000 płyn 10% 250 ml worek flakon 45 4.Dekstran 40 000 płyn 10 % 500 ml butelka flakon 10 5.Glucosum 10% inj. 500 ml plastik fl. flakon 1 250 6.Glucosum 20% inj. 500 ml plastik fl. flakon 450 7.Glucosum 5% et natrium chloratum 0,9% inj. 1:1 250 ml plastik flakon 620 8.Glucosum 5% et natrium chloratum 0,9% inj. 1:1 500 ml plastik flakon 2 120 9.Glucosum 5% et natrium chloratum 0,9% inj. 2:1 250 ml plastik flakon 2 100 10.Glucosum 5% et natrium chloratum 0,9% inj. 2:1 500 ml plastik flakon 2 940 11.Glucosum 5% inj. 250 ml plastik fl. flakon 1 140 12.Glucosum 5% inj. 500 ml plastik fl. flakon 8 400 13.Natrium chloratum 0,9 % iryg.9 mg/ml pour bottle a 500 ml flakon 2 000 14.Hes 10% 130/0,42 zawierający jony Na+, K+, Mg2+, Ca2+, octany i jabłczany 500ml fl. flakon 200 15.Mannitol 20% inj. 100 ml flakon 7 700 16.Mannitol 20% inj. 250 ml flakon 1 950 17.Metronidazol 0,5% płyn 100 ml flakon 10 600 18.Natrium chloratum 0,9% inj. 100 ml plastik fl. flakon 17 700 19.Natrium chloratum 0,9% inj. 1000 ml plastik fl. flakon 14 850 20.Natrium chloratum 0,9% inj. 250 ml plastik fl. flakon 8 960 21.Natrium chloratum 0,9% inj. 3000 ml plastik worek worek 400 22.Natrium chloratum 0,9% inj. 500 ml plastik fl. flakon 36 300 23.Płyn pediatryczny 250 ml plastik fl. flakon 1 600 24.Płyn Sol. Ringeri 500 ml plastik fl. flakon 3 700 25.Płyn Sol. Ringeri lactate 500 ml plastik fl. flakon 200 26.Płyn wieloelek. fizjol. 500 ml plastik fl. flakon 30 800 27.Glucosum 10% inj. 500 ml but. stojąca z dwoma flakon 1 320 niezależnymi równej wielkości jałowymi portami 28.Glucosum 5% inj. 250 ml but. stojąca z dwoma flakon 2 030 niezależnymi równej wielkości jałowymi portami 29.Glucosum 5% inj. 500 ml but. stojąca z dwoma flakon 10 400 niezależnymi równej wielkości jałowymi portami 30.Natrium chloratum 0,9% inj. 100 ml but. stojąca z dwoma flakon 38 400 niezależnymi równej wielkości jałowymi portami 31.Natrium chloratum 0,9% inj. 250 ml but. stojąca z dwoma flakon 28 800 niezależnymi równej wielkości jałowymi portami 32.Natrium chloratum 0,9% inj. 500 ml but. stojąca z dwoma -flakon 27 000 niezależnymi równej wielkości jałowymi portami 33.Przyrząd do wielokrotnego aspirowania płynów i leków z opakowań zbiorczych z filtrem p/bakteryjnym 0,45?m posiadający standardowy ostry kolec, samozamykający się górny port, zastawkę bezzwrotną, uniemożliwiającą wydostawanie się płynu na zewnątrz (ten sam producent, co opak. w poz. 27 do 32 w celu zapewnienia kompatybilności i szczelności połączeń). - szt. 8 200 34.6% HES na bazie skrobii kukurydzianej zawieszony w roztworze elektrolitów zbuforowanym octanami.- szt.140.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00 - Płyny dożylne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia oświadczenia w załączniku nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia oświadczenia w załączniku nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia oświadczenia w załączniku nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia oświadczenia w załączniku nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.3.1. Oświadczenia, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 1.3.2. wypełnionego arkusza asortymentowo - cenowego (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział zamówień Publicznych, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2011 godzina 10:30, miejsce: kancelaria Szpitala, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.