To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-04-03
Pruszcz Gdański: Dostawa papieru do drukowania
Numer ogłoszenia: 67776 - 2008; data zamieszczenia: 03.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 50079 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, ul. Powstańców Warszawy, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, fax 058 3004843.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru do drukowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa papieru A4 i A3 przeznaczonego do kopiarek, drukarek laserowych, igłowych, atramentowych i faksów szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do SIWZ do jednostek Zamawiającego. Przedmiot zamówienia podzielono na 5 zadań w następujący sposób: Zadanie nr 1 obejmuje dostawę papieru do ANR OT w Pruszczu Gdańskim ul. Powstańców Warszawy 28, Zadanie nr 2 obejmuje dostawę papieru do ANR GNiAZ w Pruszczu Gdańskim ul. Wojska Polskiego 3, Zadanie nr 3 obejmuje dostawę papieru do ANR GNiAZ w Malborku ul. Wołyńska 19, Zadanie nr 4 obejmuje dostawę papieru do ANR GNiAZ w Bytowie, ul.Zakładowa 4, 77-100 Bytów, Zadanie nr 5 obejmuje dostawę papieru do ANR GNiAZ w Słupsku, ul. 3-go Maja 44, 76-200 Słupsk. Wykaz zadań częściowych wraz z przewidywaną ilością dostaw poszczególnego papieru w czasie trwania umowy zawiera załącznik nr 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.54.00 - Papier do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.30 - Papier do drukowania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 35674,97 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIURO PLUS Lewandowski Społka Jawna, ul. Sprzeczna 27, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 12078.78
- Oferta z najniższą ceną: 12078.78 / oferta z najwyższą ceną: 12557.50
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIURO PLUS Lewandowski Społka Jawna, ul. Sprzeczna 27, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4590.40
- Oferta z najniższą ceną: 4590.40 / oferta z najwyższą ceną: 4772.90
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIURO PLUS Lewandowski Społka Jawna, ul. Sprzeczna 27, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7236.60
- Oferta z najniższą ceną: 7236.60 / oferta z najwyższą ceną: 7337.60
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe SAMFIX PAPIER Grzegorz Badtke, Dagmar Badtkeova i Ireneusz Wiśniewski Spółka Jawna, Hallera 132, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4817.36
- Oferta z najniższą ceną: 4817.36 / oferta z najwyższą ceną: 5175.80
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe SAMFIX PAPIER Grzegorz Badtke, Dagmar Badtkeova i Ireneusz Wiśniewski Spółka Jawna, Hallera 132, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6900,19
- Oferta z najniższą ceną: 6900,19 / oferta z najwyższą ceną: 7422,62
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Budowa terenu rekreacyjnego przy ul. Kasprowicza i Herberta w Pruszczu Gdańskim
- Modernizacja klasopracowni w Zespole Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących dla branży Spedycyjno-logistycznej i Ogrodniczej
- Wymiana posadzki w wybranych pomieszczeniach budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 przy ul. Niemcewicza 1 w Pruszczu Gdańskim
- Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Grunwaldzkiej 46/5 w Pruszczu Gdańskim
- Dostawa ambulansu sanitarnego typu C, DMC >= 3,8t z zabudową medyczną, noszami i sprzętem medycznym dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Pruszczu Gdańskim przy ul. Jana Matejki 1
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sukcesywna papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania
- Dostawa wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na V części
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
- Dostawy różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz papieru
- Dostawa artykułów biurowych i papieru do drukowania
- Dostawa materiałów biurowych i druków
więcej: Papier do drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.