eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › wykonanie i dostawa oraz złomowanie tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Zielona Góra



Ogłoszenie z dnia 2005-12-23

POZYCJA 67793

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zielona Góra: wykonanie i dostawa oraz złomowanie tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Zielona Góra

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Miasta, do kontaktów: Miroslaw Holak, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4564100, 4564403 do 05, fax 068 4564155, 4564455, e-mail: B.Szymanska@um.zielona-gora.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie i dostawa oraz złomowanie tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Zielona Góra. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie tablic wg poniższej tabeli Lp RODZAJ ILOŚĆ TABLICE SAMOCHODOWE (kpl.) 1. ZWYCZAJNE, TYMCZASOWE 7525; 2. INDYWIDUALNE, ZABYTKOWE i BADAWCZE 50; TABLICE MOTOCYKLOWE (szt.)3; 3. ZABYTKOWE, INDYWIDUALNE 10; TABLICE MOTOCYKLOWE i MOTOROWEROWE (szt.)4; 4. ZWYCZAJNE, TYMCZASOWE 290; 2. Złomowanie w terminach uzgodnionych z wykonawcą. Zamówienie będzie realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia złożenia zamówienia, a w trybie pilnym w przeciągu 48 godzin. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zielona Góra. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.52.00.00 - Wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wykonanie tablic wg poniższej tabeli Lp RODZAJ ILOŚĆ TABLICE SAMOCHODOWE (kpl.) 1. ZWYCZAJNE, TYMCZASOWE 7525; 2. INDYWIDUALNE, ZABYTKOWE i BADAWCZE 50; TABLICE MOTOCYKLOWE (szt.)3; 3. ZABYTKOWE, INDYWIDUALNE 10; TABLICE MOTOCYKLOWE i MOTOROWEROWE (szt.)4; 4. ZWYCZAJNE, TYMCZASOWE 290; 2. Złomowanie w terminach uzgodnionych z wykonawcą. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 8.000,00. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: posiada zezwolenie wojewody na produkcję tablic rejestracyjnych. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, atakże dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: posiada certyfikaty na zgodność tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi określonymi w załączniku nr 8 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U. Nr 133, poz. 1123 z późn. zmianami); 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i ust 2; 5) posiadają polisę od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej; 6) wniosą wadium. 7) wykażą się dokumentami ( minimum 1 szt) potwierdzającymi wykonanie usługi z należytą starannością.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 10.02.2006, cena - 10. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.02.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.02.2006, godzina 10:15, Zielona Góra, ul. Podgórna 22, sala 109.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 19.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.