eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowicepełnienie funkcji pomocy technicznej w ramach projektu "Gospodarka wodno-ściekowa w Mysłowicach"



Ogłoszenie z dnia 2005-12-23

POZYCJA 67800

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Mysłowice: pełnienie funkcji pomocy technicznej w ramach projektu "Gospodarka wodno-ściekowa w Mysłowicach" Fundusz Spójności Projekt nr 2004/PL/16/C/PE/011 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., do kontaktów: Bożena Walczak, ul. Świerczyny 1, 41-400 Mysłowice, tel. 032 223 69 89, fax 032 223 69 89, e-mail: mpwik-myslowice@wp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., Bożena Walczak, Michał Śmiszek, ul. Mikołowska 29, 41-400 Mysłowice, tel. 032 3171554, fax 032 3171554, e-mail: mpwik-myslowice@wp.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., Bożena Walczak, Michał Śmiszek, ul. Mikołowska, 41-400 Mysłowice, tel. 032 3171554, fax 032 3171554, e-mail: mpwik-myslowice@wp.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., Bożena Walczak, Michał Śmiszek, ul. Mikołowska 29, 41-400 Mysłowice, tel. 032 3171554, fax 032 3171554, e-mail: mpwik-myslowice@wp.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji pomocy technicznej w ramach projektu "Gospodarka wodno-ściekowa w Mysłowicach" Fundusz Spójności Projekt nr 2004/PL/16/C/PE/011. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: pełnienie przez wykonawcę funkcji pomocy technicznej dla zamówienia pn. "Gospodarka wodno-ściekowa w Mysłowicach", mającej na celu wsparcie JRP w realizacji usług polegających na wsparciu technicznym, organizacyjnym, prawnym oraz doradztwie finansowym. Wspólny Słownik Zamówień Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 9. Celem kontraktu jest sporządzenie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) dla przetargu nieograniczonego na roboty budowlane dla dwóch kontraktów wg YELLOW FIDIC: Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy Drugie wydanie angielsko-polskie, tłumaczenie pierwszego wydania, 1999 "Żółta książka", (dla urządzeń oraz projektowania i budowy), oraz wsparcie JRP w pełnieniu jej zadań w zakresie wdrożenia i zarządzania projektem zgodnie z postanowieniami Decyzji Komisji Europejskiej w sprawie przyznania pomocy oraz uregulowaniami polskich instytucji odpowiedzialnych za wdrożenie projektów Funduszu Spójności. Po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia, JRP będzie zdolne do niezależnego i efektywnego prowadzenia i zakończenia Projektu, zgodnie ze wszystkimi wymaganymi procedurami. Realizacja kompleksowego programu inwestycyjnego będzie obejmować zakres: - gospodarki wodnej - renowację sieci wodociągowej w północnych dzielnicach miasta, - gospodarki ściekowej - uporządkowanie i rozdział kanalizacji ogólnospławnej w północnych dzielnicach miasta Mysłowice oraz budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenach dotychczas nieuzbrojonych (dzielnice południowe). Niniejsze zamówienie na usługę pod nazwą "Pomoc techniczna" dotyczy wyboru Wykonawcy w celu: - pomocy w formułowaniu struktury Jednostki Realizującej Projekt (JRP), - przeprowadzenia szkoleń dla pracowników JRP oraz innych wskazanych osób, zaangażowanych w Projekt, - przygotowania i uzgodnienia z Jednostką Pośredniczącą I i II szczebla (IPZ) kompletu dokumentacji przetargowych, (SIWZ w tym: program funkcjonalno-użytkowy, obejmujący między innymi opis zadania budowlanego, w którym podaje się przeznaczenie ukończonych robót budowlanych oraz stawiane im wymagania techniczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne), zgodnych z wytycznymi Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej dla wszystkich zadań przewidzianych do realizacji w ramach przedsięwzięcia finansowanego z Funduszu Spójności pn.: "Gospodarki wodno-ściekowej w Mysłowicach". Lista zadań inwestycyjnych została przedstawiona w tabeli poniżej: Nr Etapu / Działanie / Kontrakt I / Przebudowa kanałów w części północnej miasta, doprowadzających ścieki do oczyszczalni Radocha II, dzielnice Stare Miasto, budowa pompowni w dzielnicy Słupna i kolektora Słupna - PS / Kontrakt 3 II / Porządkowanie kanalizacji i rozdział, dzielnice Piasek, Janów, Bończyk, Ćmok, Brzęczkowice, Centrum. / Kontrakt 3 III / Renowacja sieci wodociągowej w północnej części Miasta Mysłowice / Kontrakt 3 IV / Porządkowanie kanalizacji i rozdział, dzielnice Brzezinka, budowa kanalizacji w dzielnicy Kosztowy / Kontrakt 4 V / Budowa kanalizacji, dzielnice Kosztowy, Krasowy / Kontrakt 4 VI / Porządkowanie kanalizacji i rozdział w dzielnicy Wesoła, budowa kanalizacji w dzielnicach: Stara Wesoła, Wesoła, Ławki / Kontrakt 4 VII / Budowa kanalizacji w dzielnicy Morgi / Kontrakt 4 VIII / Budowa kanalizacji w dzielnicy Dziećkowice / Kontrakt 4 Ww. zakres inwestycyjny zostanie wdrożony przy zastosowaniu dwóch kontraktów na roboty: 3 (etapy I-III) i 4 (etapy IV - VIII). JRP, działająca w strukturach MPWiK sp. z o.o. w Mysłowicach (Podmiot Odpowiedzialny za Realizację - POZR) będzie zarządzać zdefiniowanymi kontraktami. Dla Kontraktów 3 i 4 obowiązują warunki kontraktowe wg YELLOW FIDIC: Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy, Drugie wydanie angielsko-polskie, tłumaczenie pierwszego wydania, 1999 "Żółta książka" (dla urządzeń oraz projektowania i budowy). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Mysłowice. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.00.00.00. 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.09.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości - 6500,00 zł, winno być wniesione przed upływem terminu na składanie ofert, wyłącznie przez Wykonawców zaproszonych przez Zamawiającego do składania ofert. Zabezpieczenie -10% ceny całkowitej podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamówienie będzie finansowane z następujących źródeł: - Fundusz Spójności - 64% wartości zamówienia; - Zamawiający - 36 % wartości zamówienia. Płatności dla Wykonawcy będą realizowane wg następującego harmonogramu dla poszczególnych okresów: Okres I - termin realizacji tych zobowiązań umownych, wynosi: a/- Termin wykonania SIWZ dla kontraktu 3- max 90 dni; b/- Termin wykonania SIWZ dla kontraktu 4- max 90 dni; c/- Termin opiniowania SIWZ przez IPZ I i IPZ II. Na etapie uzgadniania dokumentacji przetargowej Zamawiającego z IPZ I i IPZ II, Wykonawca zobowiązany jest do reprezentowania Zamawiającego przed tymi instytucjami oraz proponowania i wprowadzania wszelkich poprawek na etapie weryfikacji dokumentacji. Wymagane jest sporządzenie informacji pisemnej z przebiegu weryfikacji SIWZ. Płatność za wykonane prace w I okresie, zawarte w pkt. III.1.2, (a, b, c )w wysokości 60% ceny oferowanej nastąpi po ich całościowym wykonaniu. Nie wykonanie jakiegokolwiek elementu zakresu prac objętych I okresem, upoważnia Zamawiającego do całkowitej odmowy zapłaty, a Wykonawca nie będzie wnosił z tego tytułu żadnych roszczeń Okres II - trwać będzie do 30.09.2006 r. W tym okresie Wykonawca będzie do dyspozycji Zamawiającego w dniach i godzinach pracy JRP. Zamawiający będzie zgłaszać zapotrzebowanie Wykonawcy na pomoc z 7 dniowym wyprzedzeniem, określając zakres pomocy. Zamawiający i Wykonawca wspólnie określą wówczas zapotrzebowanie na określony profil ekspertów i przewidywany czas pomocy. Pozostałe 40 % ceny oferowanej zostanie wypłacone Wykonawcy miesięcznie na postawie miesięcznych protokołów potwierdzających wykonanie umowy stosownie do realizacji usług, wynikających z harmonogramu określonego w raporcie wstępnym. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zaleca się zawiązanie konsorcjum w drodze umowy cywilno - prawnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O dopuszczenie do udziału w postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie przesłanek zawartych w art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.) Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione metodą "spełnia - nie spełnia". W przypadku, gdy ilość wniosków spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w punkcie IV.1.4 ogłoszenia, Zamawiający w celu ustalenia rankingu Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert dokona oceny wniosków wg sposobu opisanego poniżej przy każdym ze szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. A. Szczegółowe warunki dotyczące sytuacji ekonomiczno-finansowej: W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia będzie oceniana ich sytuacja łączna. 1. Osiągnięcie przychodu netto ze sprzedaży usług w okresie ostatnich 3 lat obrotowych, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, w wysokości średniorocznych przychodów co najmniej 500.000 zł netto. Znaczenie procentowe warunku 10%, Sposób przyznawania punktacji : Za średnioroczne przychody netto ze sprzedaży usług w wysokości: a. 500.000 zł - 0 pkt., b. wartość przychodu pomiędzy 500.000 zł a 1.500.000 zł, liczona wg wzoru: (wartość przychodu wniosku badanego : 1.500.000 zł) - 50 pkt., c. wartość przychodu w wysokości powyżej 1.500.000 zł - 100 pkt. 2. Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na wartość co najmniej 100.000 zł . Znaczenie procentowe warunku 10%: Sposób przyznawania punktacji : Za posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości: a. 100.000 zł - 0 pkt, b. 100.000 zł a 200.000 zł, liczona wg wzoru: (Wartość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowej wniosku badanego: 200.000 zł) - x 50 pkt., c. powyżej 200.000 - 100 pkt. Jeżeli ww. kwoty podane będą w innej walucie niż PLN, Zamawiający w celu sprawdzenia spełnienia warunków przez Wykonawcę dokona ich przeliczenia na PLN według kursu NBP na dzień, w którym ukazało się ogłoszenie o przetargu w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich. B. Szczegółowe warunki dotyczące sytuacji technicznej: W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia będzie oceniana ich sytuacja łączna. 1. posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, licząc do dnia publikacji niniejszego ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w liczbie co najmniej 10 pracowników. Znaczenie procentowe warunku 0%; 2. posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, licząc do dnia publikacji niniejszego ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości 3 osób. Znaczenie procentowe warunku 0 %; 3. Wykonawca winien dysponować w czasie realizacji usługi osobami z następującymi kwalifikacjami, biegle posługującymi się językiem polskim (w przypadku braku tej umiejętności wymagana jest obecność tłumacza). a. Lider Zespołu - Wykształcenie wyższe; - Biegłą znajomość języka angielskiego; - Nie mniejsze niż 5-letnie doświadczenie, przy realizacji co najmniej jednego projektu w zakresie budowy infrastruktury w sektorze ochrony środowiska; - Posiadający doświadczenie w zarządzaniu i kierowaniu zespołem ludzi, który realizował projekty współfinansowane ze źródeł międzynarodowych, w tym opracowywał dokumentację przetargową, co najmniej jednego projektu z zakresu infrastruktury gospodarki wodno-ściekowej, w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC. b. Kierownik Zespołu ds. technicznych - Wyższe wykształcenie o kierunku inżynierskim; - Przynajmniej 5-letnie doświadczenie w zakresie gospodarki wodnościekowej; - Posiadający przynajmniej 2-letnie doświadczenie przy projektach realizowanych w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC. c. Kierownik Zespołu ds. ekonomicznych - Wyższe wykształcenie ekonomiczne; - Przynajmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe związane z zarządzaniem finansami; - Doświadczenie przy obsłudze finansowej przynajmniej 2 projektów infrastrukturalnych współfinansowanych z międzynarodowych funduszy pomocowych, w tym przynajmniej jednego projektu realizowanego w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC. Oczekiwany czas pracy Lidera Zespołu: cały okres realizacji umowy. Znaczenie procentowe warunku 0% 4. Wykonał w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia publikacji niniejszego ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: a/ minimum 1 SIWZ wg Ustawy PZP dla przetargu na roboty budowlane realizowane zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC o wartości realizacji robót min. 5 mln EURO netto. Znaczenie procentowe warunku 40 % Sposób przyznawania punktacji: - za 1 SIWZ wg. Ustawy PZP dla przetargu na roboty budowlane zrealizowaną zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC o wartości realizacji robót min. 5 mln EURO netto - 0 pkt. - za 2 SIWZ wg. Ustawy PZP dla przetargu na roboty budowlane zrealizowane zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC o wartości realizacji robót min. 5 mln EURO netto - 50 pkt. - za 3 SIWZ i powyżej wg. Ustawy PZP dla przetargu na roboty budowlane zrealizowane zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC o wartości realizacji robót min. 5 mln EURO netto - 100 pkt. b/ minimum 1 usługę polegającą na pełnieniu funkcji "Pomocy Technicznej" dotyczącej projektu z zakresu gospodarki wodno - ściekowej współfinansowanego za środków UE . Znaczenie procentowe warunku 40 % Sposób przyznawania punktacji: - za 1 usługę Pomocy Technicznej dotyczącą projektu z zakresu gospodarki wodno-ściekowej 0 - pkt. - za 2 usługi Pomocy Technicznej dotyczącej projektu z zakresu gospodarki wodno-ściekowej 50 - pkt. - za 3 usługi i więcej, Pomocy Technicznej dotyczącą projektu z zakresu gospodarki wodno-ściekowej 100- pkt. Jeżeli ww. kwoty podane będą w innej walucie niż EURO , Zamawiający w celu sprawdzenia spełnienia warunków przez Wykonawcę dokona ich przeliczenia na EURO według kursu NBP na dzień, w którym ukazało się ogłoszenie o przetargu w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich. Ostateczna ocena punktowa poszczególnych wniosków zostanie wyliczona wg następującej formuły: Ostateczna ocena wniosku i = ( ilość punktów przyznanych wnioskowi i za warunek A1 x 10%) + ( ilość punktów przyznanych wnioskowi i za warunek A2 x 10%) + ( ilość punktów przyznanych wnioskowi i za warunek B.4a x 40%) + ( ilość punktów przyznanych wnioskowi i za warunek B.4b x 40 %). Do składania ofert zostanie zaproszonych 5 wykonawców, którzy uzyskali największą ilość punktów. Ostateczna ocena punktowa poszczególnych wniosków będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3/aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4/aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5/oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP z 29. 01.2004r.), Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, winien złożyć dokumenty wymienione w pkt.1-4 powyżej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1,3-4, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1-4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) przedłożyć sprawozdania finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Przedmiotowe dokumenty składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) przedłożyć informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przedmiotowe dokumenty składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, licząc do dnia publikacji niniejszego ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w liczbie co najmniej 10 pracowników. Informację składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) informacja na temat przeciętnej liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, licząc do dnia publikacji niniejszego ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości 3 osób. Informację składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia (potwierdzające spełnienie stawianych warunków w Pkt.III.2.1), ppkt. B.3.a.b.c.), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. d) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat licząc do dnia publikacji niniejszego ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Decyzja Zamawiającego o wszczęciu postępowania w ww. zakresie, w trybie przetargu ograniczonego z równoczesnym skróceniem obowiązujących terminów wynika z faktu, że: 1. zakres działania przyszłej pomocy technicznej, polegający między innymi na przygotowaniu SIWZ wraz z programem funkcjonalno-użytkowym dla kontraktów 03 i 04, realizowanych w ramach Projektu 2004/PL/16/C/PE/011 wiąże się z terminem wyłonienia Wykonawcy przyszłych robót (III kwartał 2006 r.), a co za tym , tylko zachowanie wszystkich terminów , wynikających z harmonogramu i wykazu przetargów wcześniej założonych, gwarantuje terminowe wykonanie postanowień umowy o dofinansowanie zawartej pomiędzy Beneficjentem a NFOŚiGW. Przeprowadzenie postępowania w ww. zakresie w innym trybie niż ograniczony (który to zgodnie z zapisami art. 10 ust.1 u.p.z.p. jest obok przetargu nieograniczonego, trybem podstawowym), stanowi zagrożenie terminowej realizacji całej umowy a przy tym nie ma podstaw do zastosowania trybu szczególnego: negocjacje z ogłoszeniem i negocjacje bez ogłoszenia, gdyż brak jest przesłanek zastosowania trybu szczególnego (art. 54 u.p.z.p.): negocjacje z ogłoszeniem, gdyż przetarg przeprowadzony w trybie przetargu nieograniczonego, został unieważniony na postawie art. 92. pkt.4. u.p.z.p. Zastosowanie zaś art. 61 u.p.z.p, negocjacje bez ogłoszenia również może, mieć niekorzystny wpływ na przedłużanie się procedury przetargowej i dodatkowo wymaga uzyskania uprzedniej zgody Prezesa UZP, wyrażonej w drodze decyzji administracyjnej, co w konsekwencji spowodowałoby opóźnienia w wyłonieniu pomocy technicznej, a tym samym w realizacji przyszłych robót. 2. przeprowadzenie przetargu na usługę pomocy technicznej ma bezpośredni wpływ na termin realizacji z całego projektu , który jest określony w Decyzji KE 2004/PL/16/C/PE/011 i upływa z dniem 31.12.2008 r, Opóźnienie w wyłonieniu Pomocy Technicznej naraża Beneficjeta na nie zrealizowanie umowy z NFOŚiGW co z kolei może spowodować znaczne szkody ekonomiczne, których wartość przekroczyłaby wartość zadania głównego. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/02/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.12.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 05.01.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Sesja otwarcia ofert jest jawna. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 16.01.2006, godzina 11:00, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. 41-400 Mysłowice, ul. Mikołowska 29, pokój 112, tel/fax (032) 317 15 54, Polska.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt nr 2004/PL/16/C/PE/011 "Gospodarka wodno-ściekowa w Mysłowicach". 4) Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca opracowuje wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. We wniosku muszą zawierać się informacje niezbędne dotyczące Wykonawcy, Zamawiającego oraz postępowania którego dotyczy wniosek. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jeden wniosek. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy przedłożyć pełnomocnictwo, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania wniosku nie wynika bezpośrednio z załączonego do wniosku odpisu z rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, Wykonawca(-y) zobowiązany (-i) jest (są) do złożenia stosownego pełnomocnictwa. 4. Wniosek musi być sporządzony w języku polskim, a dokumenty wchodzące w skład wniosku mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć w oryginale lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Wszelkie oświadczenia powinny być złożone w formie oryginału. Zgodność z oryginałem wszystkich zapisanych stron kopii dokumentów wchodzących w skład wniosku musi być potwierdzona przez osobę (lub osoby, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osoby) podpisującą (podpisujące) wniosek zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa. 5. Należy dołączyć spis wszystkich załączonych do wniosku dokumentów. Zaleca się ponumerowanie wszystkich stron wniosku. 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz art.24 ust.1 i 2 , ustawy PZP z 29 01.2004r.), o którym mowa w punkcie III.2.1.1. ppkt 5 może być złożone wspólnie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z treścią zawartą poniżej: OŚWIADCZENIE WYKONAWCA: l.p. / Nazwa(y) Wykonawcy(ów) / Adres(y) Wykonawcy(ów) OŚWIADCZAM(Y), ŻE: Stosownie do treści art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.): 1. spełniam(y) warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na pełnienie funkcji pomocy technicznej dla zamówienia pn.: Pełnienie funkcji pomocy technicznej dla robót budowlanych, według FIDIC, w ramach projektu pn.: "Gospodarka wodno-ściekowa w Mysłowicach" Fundusz Spójności Projekt nr 2004/PL/16/C/PE/011. 2. posiadam(y) uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. posiadam(y) niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuję(emy) osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; 4. znajduję(emy) się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; 5. nie podlegam(y) wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie przesłanek zawartych w art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.) PODPIS(Y): Lp. / Nazwa(y) Wykonawcy(ów) / Nazwisko i imię osoby (osób) upoważnionej(ych) do podpisania niniejszej oferty w imieniu Wykonawcy(ów) / Podpis(y) osoby(osób) upoważnionej(ych) do podpisania niniejszej oferty w imieniu Wykonawcy(ów) / Pieczęć(cie) Wykonawcy(ów) / Miejscowość i data. 5) Data wysłania ogłoszenia: 15.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.