eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCYCH W ZASOBIE OT BAMW WROCŁAW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-03

Wrocław: WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCYCH W ZASOBIE OT BAMW WROCŁAW
Numer ogłoszenia: 67818 - 2008; data zamieszczenia: 03.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Terenowy Biura Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu, ul. Zwycięska 14, 53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3647374; 7661725 w. 224, fax 071 7661734.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: AGENCJA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCYCH W ZASOBIE OT BAMW WROCŁAW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych niżej wymienionych nieruchomości (szczegółowo okreśłonych w SIWZ) Zadanie Poz. Miejscowość, adres, obręb, numer działki Pow. terenu [ha] 1 1 Zgorzelec ul. Bohaterów II Armii WP, dz. nr 1/57, AM-4, obręb VI, 0,2430 dz. nr 1/44, AM-4, Obr.. VI 0,1878 2 Zgorzelec ul. Łużycka, dz. nr 2/301 o pow. 0,0558 ha, dz. nr 2/302 o pow. 0,8161 ha, dz. nr 2/303 o pow. 0,8161 ha, dz. nr 2/304 o pow. 0,8933 ha, dz. nr 2/305 o pow. 0,9269 ha, dz. nr 2/306 o pow. 0,2595 ha (działka drogowa) dz. nr 2/307 o pow. 0,7791 ha, AM-5 obręb X Zgorzelec 2 1 Wrocław ul. Graniczne 105, cz. dz. 35/2,AM-11, obręb Starachowice 0,6904 2 Wrocław ul. Ołtaszyńska 92, dz. nr 1/12, AM-12, obręb 21 Partynice 0,0729 3 Wrocław Ul. Sołtysowicka działki nr: 7/4 0,0117 7/6 0,0181 7/3, 0,0531 7/5 0,0442 4 1 Kudowa Zdrój ul. Słowackiego dz. nr 220/2, AM-9, obręb Stary Zdrój 0,2713 2 Ząbkowice Śląskie ul. Orkana 13, dz. nr 23/2, AM-4, obręb 0002 Osiedle Wschód 0,2242 5 1 Oleśnica ul. Wileńska dz. nr 8/10, AM-29 0,3860 2 Oleśnica ul. Wileńska dz. nr 8/11, AM-29 0,3805 3 Oleśnica ul. Wileńska dz. nr 8/13, AM-29 0,3916 4 Oleśnica ul. Wileńska dz. nr 8/14, AM-29 0,0546 6 1 Walim ul. kardynała Wyszyńskiego, dz. nr 126/1, AM-3, obręb 009 Walim 0,0088 2 Lądek Zdrój ul. Fabryczna, dz. nr 143/7, AM-5, obręb 0004 Zatorze 0,0279 3 Wrocław ul. Sołtysowicka, dz. nr 1/19, AM-17, obręb 50 - Karłowice 0,0162 4 Tyniec mały, dz. nr 31/12, AM-2, obręb 0025 Tyniec Mały 0,0168 7 Głogów ul. gen. Sikorskiego, dz. nr 63/3, AM-3, obręb 04-Chrobry 0,2214 8 Opole ul. Batorego 6, dz. nr 123, AM-69, obręb Nowa Wieś Królewska 3,7147 9 1 Wrocław, dz. nr 1/34, AM-15, obręb Strachowice 1,9101 2 Wrocław, dz. nr 1/71, AM-15 166,1503 obręb Starachowice, Kąty Wrocławskie dz. nr 111/33, 17,7974 111/29, 1,3435 111/30, 1,3353 AM-1, obręb Krzeptów OGÓŁEM OPERATÓW 22 UWAGA: Wyceny należy wykonać : - z wyodrębnieniem wartości gruntu - cel wykonania wycen - dla celów sprzedaży - zadanie 7 wycena w celu zbycia (w formie sprzedaży lub darowizny)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.12.00.00 - Kupno i sprzedaż nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.12.00.00 - Kupno i sprzedaż nieruchomości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia 3. posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w rozdziale 2 niniejszej specyfikacji , to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy , Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta winna zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia: 1 ) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy, którego wzorzec jest załączony doSpecyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, i który zawiera następujące załączniki : 1.1) ZAŁĄCZNIK NR 1 - Oświadczenia Wykonawcy, w którym znajdują się wymagane przez Zamawiającego oświadczenia Wykonawcy. ZAŁĄCZNIK NR 2 - wynagrodzenie, przysługujące Wykonawcy za wykonanie poszczególnych operatów szacunkowych. Kwota wynagrodzenie winna być rozpisana na kwotę netto, stawkę VAT i jego wartość oraz kwotę brutto 1.3) ZAŁĄCZNIK NR 3 -- Oświadczenie w sprawie wzoru i warunków umowy. 2 ) DANE DOTYCZĄCE WIARYGODNOŚCI PRAWNEJ I FINANSOWEJ OFERENTA: a) Aktualny tzn. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia, a odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski do Krajowego Rejestru Sądowego winni złożyć potwierdzoną kserokopię wniosku. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot z osobna b ) Pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia pełnomocnika bądź to do podpisania całej oferty bądź tylko jej niektórych dokumentów. Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są osobami upoważnionymi do reprezentowania firmy, właścicielami firmy lub jeżeli jest oni wymieniony z imienia i nazwiska w wskazanym powyżej dokumencie rejestracyjnym. c ) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. d) Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień niezbędnych dla wykonania przedmiotu zamówienia e ) Oświadczenie Wykonawcy bądź zaświadczenie właściwego organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat związanych z prowadzoną działalnością lub oświadczenie, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Oświadczenie musi stwierdzać określony stan faktyczny istniejący w dniu jego sporządzenia. f) Oświadczenie Wykonawcy bądź zaświadczenie właściwego ZUS wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, że nie zalega on z płaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ZUS. Oświadczenie musi stwierdzać określony stan faktyczny istniejący w dniu jego sporządzenia. g ) Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych . h) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, a w szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej trzy usługi podobne o podobnej wartości i) Oświadczenie, jakie dokumenty składające się na ofertę i na podstawie jakich artykułów stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa - w przypadku gdy Wykonawca pragnie zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego tj. Oddział Terenowy BAMW WROCŁAW ul. Zwycięska 14, pok 209.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego we Wrocławiu ul. Zwycięska 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości położonych w Zgorzelcu przy ul. Bohaterów II Armii Krajowej oraz przy ul. Łużyckiej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości położónych we Wrocławiu przy ul. Granicznej 105 i Ołtaszyńskiej 92.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości położonych we Wrocławiu , AM-15, obręb Strachowice - szczegółowo okreśłonych w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.