Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-28
Warszawa: Dostawa sprzętu medycznego wg specyfikacji.
Numer ogłoszenia: 67839 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Kardiologii , ul. Alpejska 42, 04-628 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120440, faks 022 8126732.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego wg specyfikacji..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego wg specyfikacji - łącznie 13 części: 1. Systemy do neuroprotekcji proksymalnej bez zastosowania dostępu żylnego - 20 szt; 2. Stenty samorozprężalne tytanowo-kobaltowo-stalowe do tt. szyjnych - 20 szt; 3. Stentgrafy do aorty piersiowej - 7 szt; 4. Strzykawki inflacyjne - 3000 szt; 5. Cewniki do usuwania skrzeplin z tętnic wieńcowych -100 szt; 6. Sprężyny embolizacyjne i zestawy wprowadzające: 1. Zestawy wprowadzające do sprężyn embolizacyjnych PDA - 10 szt, 2. Sprężyny embolizacyjne typ DCS - 5 szt, 3. System bezpiecznego uwalniania sprężyn embolizacyjnych typu DCS - 5 szt, 4. Mikrocewnik Microferret do dostarczania sprężyn embolizacyjnych typu DCS -1 szt; 7. Cewniki do nakłucia opłucnej i osierdzia z wyposażeniem - 200 szt; 8. Dreny tlenowe - 150 szt; 9. Igły Toughy długie - 10 szt; 10. Osłonki na narzędzia - 10 rol.; 11. Rura łącząca pozwalająca na przedłużenie układu oddechowego pacjenta z respiratorem - 500 szt; 12. Elektrody jednorazowego użytku do defibrylacji zewnętrznej do defibrylatora Hewlett Packard M3502A - 20 szt; 13. Zestawy do drenażu worka osierdziowego - 50 szt;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.13.10 - Strzykawki 33.18.42.00 - Protezy naczyniowe 33.18.45.00 - Endoprotezy naczyń wieńcowych 33.19.60.00 - Pomoce medyczne 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów wymaganych przez zamawiającego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 4 do SIWZ) i że spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 4a do SIWZ) oraz następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych składa: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (oprócz oświadczenia, wg Załącznika Nr 4 i 4a do SIWZ), zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1) i 2), składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagana data wystawienia dokumentów zgodnie z zapisami pkt 2. 4. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie, wymagane warunki udziału w postępowaniu winni spełnić wspólnie. 1) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Każdy oddzielnie składa oświadczenie, wg Załącznika Nr 4 do SIWZ 2) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenie, wg Załącznika Nr 4a do SIWZ podpisuje ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania wykonawców w danym postępowaniu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ikard.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SWIZ można pobrać w formie elektronicznej (bezpłatnie) strona internetowa www.ikard.pl lub za zaliczeniem pocztowym (na pisemny wniosek wykonawcy) koszt 25,00 PLN
Adres do korespondencji:
Instytut Kar.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2009 godzina 10:30, miejsce: Instytut Kardiologii - 04-635 Warszawa, ul. Niemodlińska 33, Dział Handlowy, pokój Nr 337.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Systemy do neuroprotekcji proksymalnej bez zastosowania dostępu żylnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Systemy do neuroprotekcji proksymalnej bez zastosowania dostępu żylnego - 20 szt;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena techniczna (jakość) - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stenty samorozprężalne tytanowo-kobaltowo-stalowe do tt. szyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stenty samorozprężalne tytanowo-kobaltowo-stalowe do tt. szyjnych - 20 szt;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena techniczna (jakość) - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stentgrafy do aorty piersiowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stentgrafy do aorty piersiowej - 7 szt;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.45.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Strzykawki inflacyjne - 3000 szt;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki inflacyjne - 3000 szt;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena techniczna (jakość) - 40
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Cewniki do usuwania skrzeplin z tętnic wieńcowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki do usuwania skrzeplin z tętnic wieńcowych -100 szt;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprężyny embolizacyjne i zestawy wprowadzające.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprężyny embolizacyjne i zestawy wprowadzające: 1. Zestawy wprowadzające do sprężyn embolizacyjnych PDA - 10 szt, 2. Sprężyny embolizacyjne typ DCS - 5 szt, 3. System bezpiecznego uwalniania sprężyn embolizacyjnych typu DCS - 5 szt, 4. Mikrocewnik Microferret do dostarczania sprężyn embolizacyjnych typu DCS -1 szt;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.45.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Cewniki do nakłucia opłucnej i osierdzia z wyposażeniem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki do nakłucia opłucnej i osierdzia z wyposażeniem - 200 szt;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dreny tlenowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreny tlenowe - 150 szt;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Igły Toughy długie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły Toughy długie - 10 szt;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Osłonki na narzędzia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osłonki na narzędzia - 10 rol..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Rura łącząca pozwalająca na przedłużenie układu oddechowego pacjenta z respiratorem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rura łącząca pozwalająca na przedłużenie układu oddechowego pacjenta z respiratorem - 500 szt;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Elektrody jednorazowego użytku do defibrylacji zewnętrznej do defibrylatora Hewlett Packard M3502A.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody jednorazowego użytku do defibrylacji zewnętrznej do defibrylatora Hewlett Packard M3502A - 20 szt;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zestawy do drenażu worka osierdziowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do drenażu worka osierdziowego - 50 szt;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja i nowe zagospodarowanie skweru obok przedszkola "Misia Wojtka nr 99" przy ul. Siewierskiej 3 w Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy
- Świadczenie kompleksowej usługi zarządzania działalnością informacyjno - edukacyjną Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu.
- Dostawa projektorów wideo wraz z wyposażeniem dla Teatru Narodowego w Warszawie
- Umowa ramowa na zakup urządzeń teleinformatycznych klasy TEMPEST
- Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
- Remont placu zabaw w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup niezbędnego wyposażenia BCU w projekcie pn. ,,Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) w dziedzinie opieki medycznej w ZJEWM w Krakowie"
- Dostawa testów przesiewowych w kierunku HIV dla Punktów Konsultacyjno-Diagnostycznych promujących anonimowe i bezpłatne testowanie.
- Dostawa materiałów medycznych do Chirurgii Naczyniowej
- Dzierżawa zintegrowanego systemu do automatycznej analizy moczu wraz z dostawą odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i innych materiałów niezbędnych do wykonywania analizy moczu.
- Sukcesywne dostawy plastików i szkła laboratoryjnego, 11/ZP/2025
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
więcej: Wyroby diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.