eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraKontynuacja renowacji zabytkowych gotyckich okien wraz z kamiennymi laskowaniami i obramieniami w kościele parafialnym p.w. św. Erazma i Pankracego w Jeleniej Górze przy Placu Kościelnym 1-2 Etap II - okna i witraże w nawach i pomieszczeniach bocznych Eta

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-28

Jelenia Góra: Kontynuacja renowacji zabytkowych gotyckich okien wraz z kamiennymi laskowaniami i obramieniami w kościele parafialnym p.w. św. Erazma i Pankracego w Jeleniej Górze przy Placu Kościelnym 1-2 Etap II - okna i witraże w nawach i pomieszczeniach bocznych Etap III - założenie siatek ochronnych na wszystkich oknach i witrażach
Numer ogłoszenia: 67847 - 2010; data zamieszczenia: 28.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Erazma i Pankracego , Plac Kościelny 1-2, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7522160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parafia.jelenia-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna kościoła katolickiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontynuacja renowacji zabytkowych gotyckich okien wraz z kamiennymi laskowaniami i obramieniami w kościele parafialnym p.w. św. Erazma i Pankracego w Jeleniej Górze przy Placu Kościelnym 1-2 Etap II - okna i witraże w nawach i pomieszczeniach bocznych Etap III - założenie siatek ochronnych na wszystkich oknach i witrażach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1- renowacja okien i witrazy - łącznie 123,87 m2 2- wykonanie i montaż siatek ochronnych na oknach i witrażach kościoła - 325m2. Okna gotyckie z kamiennymi laskowaniami, wypelnione oszkleniem witrażowym geometrycznym i figuralnym , pochodzącym z lat trzydziestych XX w..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w kwocie nie przekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie uzupełniające może być udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego i wykonawcy , któremu zostało ono udzielone.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.31.10.00 - Dzieła sztuki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zakres przedmiotu usługi nie wymaga uprawnień do wykonywania określonej dzialalnosci

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - poparta należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminy składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 300 m2 renowacji zabytkowych witraży i co najmniej 100 m2 nowych witraży - w oknach o wysokości co najmniej 10m i w obiektach sakralnych, przy czym co najmniej 150 m2 witraży musi być wykonanych w oknach o obramieniach kamiennych. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie Przez pojęcie wykonane należycie należy rozumieć nie tylko należyte wywiązanie się wykonawcy z zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, ale również terminowe przekazanie Konserwatorowi Zabytków dokumentacji konserwatorskiej z przeprowadzonych prac Ocena zostanie dokonana systemem jedynkowym spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - nie wystepują szczególne wymagania w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobami posiadającymi przygotowanie zawodowe związane z prowadzeniem prac restauratorskich zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z 09.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych,(Dz.U.2004 Nr 150, poz.1579). Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami oraz Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z 07.07.1994 r. Prawa budowlanego i Rozporządzenia Ministra Kultury z 09.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych . Ocena zostanie dokonana systemem jedynkowym spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - poparta środkami finansowymi lub zdolnością kredytową lub środkami finansowymi i zdolnością kredytowej w wysokości co najmniej 100 000 zł , - opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 200 000 zł. Do przedłożenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zostanie wezwany wykonawca , którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą - przed podpisaniem umowy. Ocena dot. sytuacji finansowej zostanie dokonana systemem jedynkowym spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku : a) rezygnacji z wykonania pełnego zakresu prac objętych zamówieniem w sytuacji, kiedy najkorzystniejsza cena ofertowa przekroczy możliwości finansowe Zamawiającego. Rezygnacja może dotyczyć wykonania siatek ochronnych na oknach - w całości lub w części. b) wystąpienia siły wyższej, przez pojęcie, której należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Zamawiający nie mógł przewidzieć i którym nie mógł zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla stosunków zobowiązaniowych; na okres działania siły wyższej obowiązki Strony Umowy ulegają zawieszeniu w zakresie uniemożliwionym przez działanie siły wyższej; d) zmiany terminu realizacji zamówienia, o czas niezbędny do zachowania procedur wynikających z u.p.z.p. lub w przypadku wystąpienia okoliczności ,których Zamawiający pomimo dołożenia należytej staranności nie przewidział. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian nieistotnych tj. takich, które nie miałyby wpływu na krąg wykonawców ubiegających się o zamówienie, jak również na wynik postępowania ( np. zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami umowy, zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy m.in. zmiana rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parafia.jelenia-gora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ze strony internetowej Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2010 godzina 12:15, miejsce: Parafia Rzymsko-Katolicka Św. Erazma i Pankracego , Plac Kościelny 1-2, 58-500 Jelenia Góra lub wnieść osobiście do Kancelarii - adres j.w..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.