eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zebrzydowice › Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego kanalizacji sanitarnej w Kaczycach przy ul. Stalmacha, Słonecznej, Ogrodniczej i Kolonii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-12

Zebrzydowice: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego kanalizacji sanitarnej w Kaczycach przy ul. Stalmacha, Słonecznej, Ogrodniczej i Kolonii
Numer ogłoszenia: 67867 - 2015; data zamieszczenia: 12.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji , ul. Ks. A. Janusza 6, 43-410 Zebrzydowice, woj. śląskie, tel. 032 4693654, faks 032 4693654.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.gzwik.zebrzydowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego kanalizacji sanitarnej w Kaczycach przy ul. Stalmacha, Słonecznej, Ogrodniczej i Kolonii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego kanalizacji sanitarnej w Kaczycach przy ul. Stalmacha, Słonecznej, Ogrodniczej i Kolonii. Przedmiotem zamówienia jest projekt budowlano - wykonawczy kanalizacji sanitarnej dla obszaru zaznaczonego na załączniku mapowym wraz z decyzją pozwolenia na budowę. Zamówieniem objęta jest sieć kanalizacji sanitarnej wraz z obiektami sieciowymi / wg potrzeb / oraz przyłącza kanalizacyjne do budynków. Obszar do skanalizowania pokazano orientacyjnie na załączniku nr 1 i 2. Ilość przyłączy ok. 70 sztuk. W cenie zadania należy uwzględnić: - mapy do celów projektowych - geologię, uzgodnienia branżowe i indywidualne, ZUD, decyzje i zgody niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę. Zakres opracowania obejmuje: 1. Dokumentację projektowo - wykonawczą w 5 egz W dokumentacji należy rozróżnić graficznie sieć i przyłącza 2. Specyfikację techniczną w 1 egz 3. Przedmiar w 1 egz 4. Kosztorys inwestorski z podziałem na sieć i przyłącza w 1 egz. - opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego ... i Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 5. Projekty budowlano - wykonawcze branżowe dróg dojazdowych i innej infrastruktury niezbędnej do prawidłowego użytkowania ewentualnych obiektów sieciowych / np. przepompownie /, projekty zagospodarowania / np. przepompowni /, AKPiA itd. Całość należy opracować w wersji papierowej i na nośniku CD, wersja CD musi być tożsama z wersją papierową / rysunki, opisy, uzgodnienia /. Dodatkowo mapę sytuacyjną należy nagrać na CD w wersji dwg a kosztorys z rozszerzeniem ath. Dokumentacja stanowiąca przedmiot odbioru umowy powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Projektanta, że jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną i wiedza techniczną, miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego oraz ze zostaje wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu któremu ma służyć. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie o którym mowa wyżej stanowią integralną część przedmiotu umowy. Koncepcja projektu będzie podlegała konsultacjom społecznym. Koncepcję / trasę kanalizacji oraz przyłączy wraz ze zgodami / należy opracować w terminie do dnia 30.08.2015 r Termin wykonania zamówienia tj. złożenie dokumentacji w Starostwie Powiatowym w celu uzyskania pozwolenia na budowę - 30.10.2015 r. Wykaz właścicieli nieruchomości dostarczy Zamawiający po przekazaniu przez Projektanta wykazu nieruchomości / numerów działek / przez które będzie projektowana kanalizacja. Uzgodnienie z właścicielami nieruchomości musi zawierać podpisany formularz oświadczenia / zgody / oraz załącznik mapowy z naniesioną trasą i podpisem właściciela nieruchomości. Jeżeli właściciel nieruchomości odmówi przyłączenia budynku do kanalizacji to należy uzyskać także oświadczenie w formie pisemnej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 1300 PLN Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto zamawiającego : Bank Spółdzielczy Jastrzębie Zdrój 40 8470 0001 2003 0027 8496 0004 z dopiskiem : wadium na Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego kanalizacji sanitarnej w Kaczycach przy ul. Stalmacha, Słonecznej, Ogrodniczej i Kolonii. Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za złożone w terminie, jezeli wpłynęło na konto zamawiającego przed upływem terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - co najmniej projekt sieci kanalizacyjnej o długości sieci minimum 3 km, który uzyskał pozwolenie na budowę

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje osobami, które posiadają uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności sanitarnej oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy Oświadczenia i dokumenty opisane w rozdziale VI SIWZ Lista /wykaz/ podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej. Forma i treść dokumentów musi być zgodna z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.98
  • 2 - Termin płatności faktury od dnia jej złożenia - 0.02

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia. Zmiany wynagrodzenia w następstwie: a/ zmiany będącej skutkiem działań organów państwowych / ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku VAT lub wprowadzenie nowego podatku / b/ ograniczenia lub rozszerzenia zakresu wykonywanych prac projektowych / termin wykonania umowy ulega odpowiednio zmianie o okres trwania okoliczności celem ukończenia przedmiotu umowy w sposób należyty /. c/ w uzasadnionych przypadkach zamawiający dopuszcza możliwość zmian w umowie, jeżeli zajdą przesłanki art. 67 pkt 5 a lub b Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy dokonane w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności - aneks do umowy, za wyjątkiem zmniejszenia wynagrodzenia w wyniku rozliczenia powykonawczego. 4. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych jest nieważna. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, lecz nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzwik.zebrzydowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji Zebrzydowice ul. Ks. A. Janusza 6 pokój nr 43.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2015 godzina 09:45, miejsce: Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji Zebrzydowice ul. Ks. A. Janusza 6 pokój nr 43.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.