eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Dostawy preparatów do mycia i dezynfekcji narzędzi endoskopowych, narzędzi chirurgicznych, powierzchni, rąk, skóry, błon śluzowych oraz aparatów do hemodializy dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, DZP/38/382-31/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-28

Jastrzębie-Zdrój: Dostawy preparatów do mycia i dezynfekcji narzędzi endoskopowych, narzędzi chirurgicznych, powierzchni, rąk, skóry, błon śluzowych oraz aparatów do hemodializy dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, DZP/38/382-31/09
Numer ogłoszenia: 67877 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4784561.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy preparatów do mycia i dezynfekcji narzędzi endoskopowych, narzędzi chirurgicznych, powierzchni, rąk, skóry, błon śluzowych oraz aparatów do hemodializy dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, DZP/38/382-31/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy preparatów do mycia i dezynfekcji narzędzi endoskopowych, narzędzi chirurgicznych, powierzchni, rąk, skóry, błon śluzowych oraz aparatów do hemodializy dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju. Przedmiot zamówienia składa się z 7 części (pakietów). W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca jest obowiązany przedstawić w ofercie: a) szczegółowy opis w języku polskim poszczególnych pozycji asortymentowych tj. ulotki informacyjne, w celu porównania ich parametrów i właściwości z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w treści z SIWZ, z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczy; b) dla środków kwalifikowanych jako produkty lecznicze - pozwolenie, o którym mowa w ustawie Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. 160 poz.1358 z 11 sierpnia 2005r ) - aktualne na dzień składania ofert - dotyczy pakietów: Nr 5 poz. 1, 2, 3; Nr 6 poz. 1; c) dla środków zakwalifikowanych przez producenta jako wyrób medyczny w rozumieniu Ustawy z dnia 20.04.2004r.o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 93, poz 896) - oznaczenie wyrobu znakiem CE dla którego wystawiono Deklarację Zgodności (wraz z dokładną charakterystyką wyrobu) - dotyczy pakietów: Nr 1 poz. 2.; Nr 3 poz. 1, 2.; Nr 4 poz. 2, 4, 5, 6. Nr 7 poz. 1; d) dla środków zakwalifikowanych przez producenta jako wyrób medyczny do dezynfekcji narzędzi w rozumieniu Ustawy z dnia 20.04.2004r.o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 93, poz 896 z późniejszymi zmianami) - oznaczenie wyrobu znakiem CE dla którego wystawiono deklaracji Zgodności WE, oraz załączenia pozytywnych wyników badań wykonanych na organizmach testowych zgodnie z obowiązującą normą dotyczącą chemicznych środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych PNEN 14885 wprowadzoną 04.2007 (wraz z dokładną charakterystyką wyrobu) - dotyczy pakietów: Nr 1 poz. 1, 3; Nr 2 poz. 3; e) dla produktów kwalifikowanych jako produkty biobójcze - pozwolenie, o którym mowa w ustawie o produktach biobójczych (Dz.U. 175/02 poz 1433) - aktualne na dzień składania ofert- dotyczy pakietów: Nr 2 poz. 1, 2, ; Nr 4 poz. 1, 3; f) dla produktów kwalifikowanych jako wyrób kosmetyczny - potwierdzenie przyjęcia formularza przekazania danych do Krajowego Systemu Informowania o kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terytorium RP- dotyczy pakietu Nr 6 poz. 2. Realizowanie dostaw następować będzie częściami. Wielkości poszczególnych zamówień cząstkowych określane będą przez Zamawiającego poprzez złożenie zamówienia cząstkowego telefonicznie lub faksem w nieprzekraczalnym czasie do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 72 godzin od dnia jej otrzymania telefonicznie lub faksem. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z odpowiednim terminem ważności, nie krótszym niż 6 miesięcy od daty dostawy. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00 loco Magazyn Medyczny Zamawiającego w odpowiednich opakowaniach (zamknięte i nieuszkodzone) i oznakowane w sposób nie budzący wątpliwości co do tożsamości przedmiotu dostawy, transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu karty charakterystyki przy pierwszej dostawie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonych pakietów na poszczególne pozycje. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej wartości / ilości umowy bez konsekwencji finansowych, uzależniając swą decyzję od bieżących potrzeb Zamawiającego. Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen, za wyjątkiem: zmiany cen urzędowych - z dniem wejścia w życie właściwego aktu prawnego, zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy - zmiana stawki nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego, korzystania z rabatów cenowych przyznanych przez Dostawcę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postepowaniu mogę wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy PZP, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 Uastawy PZP. Wykonawcy bioracy udział w postepowaniu muszą wykazać, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonania wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 3) Zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w ustawie z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2004 r. Nr 53 poz. 533 z późn. zm.) - dotyczy preparatów sklasyfikowanych jako produkty lecznicze. Inne dokumenty, które muszą być dołączone do oferty:1) Formularz asortymentowo - cenowy; 2) Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy; 3) Szczegółowy opis w języku polskim poszczególnych pozycji asortymentowych tj. ulotki informacyjne, w celu porównania ich parametrów i właściwości z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w treści z SIWZ, z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczy; 4) Dla środków kwalifikowanych jako produkty lecznicze - pozwolenie, o którym mowa w ustawie Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. 160 poz.1358 z 11 sierpnia 2005r ) - aktualne na dzień składania ofert - dotyczy pakietów: Nr 5 poz. 1, 2, 3;Nr 6 poz. 1; 5) Dla środków zakwalifikowanych przez producenta jako wyrób medyczny w rozumieniu Ustawy z dnia 20.04.2004r.o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 93, poz 896) - oznaczenie wyrobu znakiem CE dla którego wystawiono Deklarację Zgodności (wraz z dokładną charakterystyką wyrobu) - dotyczy pakietów: Nr 1 poz. 2.; Nr 3 poz. 1, 2.; Nr 4 poz. 2, 4, 5, 6. Nr 7 poz. 1; 6) Dla środków zakwalifikowanych przez producenta jako wyrób medyczny do dezynfekcji narzędzi w rozumieniu Ustawy z dnia 20.04.2004r.o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 93, poz 896 z późniejszymi zmianami) - oznaczenie wyrobu znakiem CE dla którego wystawiono deklaracji Zgodności WE, oraz załączenia pozytywnych wyników badań wykonanych na organizmach testowych zgodnie z obowiązującą normą dotyczącą chemicznych środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych PNEN 14885 wprowadzoną 04.2007 (wraz z dokładną charakterystyką wyrobu) - dotyczy pakietów: Nr 1 poz. 1, 3; Nr 2 poz. 3; 7) Dla produktów kwalifikowanych jako produkty biobójcze - pozwolenie, o którym mowa w ustawie o produktach biobójczych (Dz.U. 175/02 poz 1433) - aktualne na dzień składania ofert- dotyczy pakietów: Nr 2 poz. 1, 2, ; Nr 4 poz. 1, 3; 8) Dla produktów kwalifikowanych jako wyrób kosmetyczny - potwierdzenie przyjęcia formularza przekazania danych do Krajowego Systemu Informowania o kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terytorium RP- dotyczy pakietu Nr 6 poz. 2..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2, Al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie Zdrój, Dział Zamówień Publicznych, XI piętro, pok. nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2, Al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie Zdrój, Dział Zamówień Publicznych, XI piętro, pok. nr 9. Otwarcie ofert nastąpi w sali konferencyjnej o godz. 12:30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi endoskopowych oraz brudnych narzędzi chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 3 pozycje szczegółowo określone w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Preparaty do mycia i dezynfekcji brudnych narzędzi chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 3 pozycje szczegółowo określone w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi endoskopowych w myjkach ultradźwiękowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 2 pozycje szczegółowo określone w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni - w tym medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 6 pozycji szczegółowo określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Preparaty do dezynfekcji skóry i błon śluzowych pacjentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 3 pozycje szczegółowo określone w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Preparat do mycia i antyseptyki rąk personelu medycznego i skóry pacjentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 2 pozycje szczegółowo określone w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Preparat do dezynfekcji aparatów do hemodializy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 1 pozycję szczegółowo określoną w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.