Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-28
Konin: Termomodernizacja budynku przy ul. Dworcowej 6 w Koninie
Numer ogłoszenia: 67895 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. M. Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2428276, faks 063 2428224.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku przy ul. Dworcowej 6 w Koninie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są kompleksowe roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 6 w Koninie a w szczególności : - termoizolacja ścian szczytowych metodą lekko - mokrą o łącznej pow. 324,77m2. - kolorystyka elewacji o łącznej pow. 2 131,42m2. - licowanie cokołów płytkami (ściany podłużne) o łącznej pow. 180,475m2. - wymiana stolarki okiennej na PCV o łącznej pow. 24,236m2 - wymiana drzwiowej z kształtowników aluminiowych o łącznej pow. 2,412m2. - wymiana witryn z profili PCV, szkło bezpieczne o łącznej pow. 43,865m2 - wymiana drzwi stalowych pełnych o łącznej pow. 2,798m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie ustalonoIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie budoelanym zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie działalności gospodarczej, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. 2.1. wykażą się wykonaniem 3 robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. termomodernizcją budynku mieszkalnego wielorodzinnego z podaniem ich wartości oraz daty i miejsce wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 2.2. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia w ilości określonej w poniższym zestawieniu. - rusztowania zewnętrzne rurowe o wysokości min 14 m i powierzchni min 1 000m2. 2.3. Wykażą kierowanie prowadzonymi robotami przez: kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa (Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami) i posiadającego aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.są ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 000 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami). Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Załącznik nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dot. warunku - pkt 1. 2. Załącznik nr 2 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż wartość przedmiotu zamówienia każda, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w obiekcie budowlanym lub obiektach budowlanych stanowiących jeden kompleks tj. termomodernizcja budynku mieszkalnego wielorodzinnego z podaniem ich wartości oraz daty i miejsce wykonania oraz dołączą dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 2 zostały wykonane z należytą starannością. W każdym z wymaganych dokumentów musi znajdować się jasna i nie budząca żadnych wątpliwości informacja, iż wykonawca wykonał w obiekcie budowlanym lub obiektach budowlanych stanowiących jeden kompleks, roboty budowlane w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - dot. warunku - pkt 2. p.pkt. 2.1. 3. Załącznik nr 3 - Wykaz sprzętu technicznego koniecznego do wykonania prac objętych zamówieniem tj. rusztowania zewnętrzne rurowe o wysokości min 14 m i powierzchni min 1 000m2, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia - dot. warunku - pkt 2. p.pkt 2.2. 4. Załącznik nr 4 - poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia uprawnień osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (tj. uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego jej członkostwo we właściwej izbie inżynierów budownictwa samorządu zawodowego (Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami) wraz z potwierdzeniem o ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej - dot. warunku - pkt 2. p.pkt 2.3. 5. Załącznik nr 5 - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 000 zł. - dot. warunku - pkt 3. 6. Załącznik nr 6 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) - o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych - dot. warunku - pkt 4. 2. Inne oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty pod rygorem jej odrzucenia. 1. Załącznik nr 7 - w celu potwierdzenia, że oferowana stolarka okienna i drzwiowa będąca przedmiotem wymiany, odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ Zamawiający żąda załączenia do oferty aktualnej, kompletnej aprobaty technicznej, z którą zostanie wydana deklaracja zgodności dla zamontowanej stolarki okiennej i drzwiowej lub równoważnego z aprobatą techniczną zaświadczenia uprawnionego podmiotu potwierdzającego, że oferowana stolarka okienna i drzwiowa odpowiada określonym w SIWZ wymogom. 2. Załącznik nr 8 - w celu potwierdzenia, że oferowany system dociepleniowy będący przedmiotem zamówienia, odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający żąda załączenia do oferty aktualnej, kompletnej aprobaty technicznej, z którą zostanie wydana deklaracja zgodności dla wbudowanych materiałów lub równoważnego z aprobatą techniczną zaświadczenia uprawnionego podmiotu potwierdzającego, że oferowany system odpowiada określonym w SIWZ wymogom. 3. Załącznik nr 9 - oświadczenie zgodne z wzorem załączonym do SIWZ o akceptacji treść wzoru umowy przekazanej w materiałach przetargowych. 4. Załącznik nr 10 - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu składają tylko wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGKiM Sp. z o.o. w Koninie ul. M.Dabrowskiej 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 08:50, miejsce: PGKiM Sp. z o.o. 62-500 Konin, ul. M.Dąbrowskiej 8 pok. nr 211..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego pojazdu do zbierania i transportu odpadów.
- Dostawa przełączników sieciowych dla Urzędu Miejskiego w Koninie.
- Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego - II koszenie
- Dostosowanie obiektów WSZ im.dr.R. Ostrzyckiego w Koninie do wym. ochr. przeciwpoż.-remont syst. oddym. klatek schod. (K1,K2iK3) i koryt. w bud. A wraz z wyk. dokum. proj.-obiekt przy ul.Szpitalnej45
- REMONT KONSERWATORSKI KOMINA PRZEMYSŁOWEGO W KONINIE PRZY ULICY MUZEALNEJ 6
- "Remont wind nr 2,3 i 8 Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie w budynkach przy ulicy kard. Stefana Wyszyńskiego 1"
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku "
- Modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej na terenie Gminy Kobylnica
- Modernizacja budynku Zespołu Szkoły i Przedszkola w Krzyworzece
- Remont budynku Urzędu Gminy w Chmielnie dofinansowany z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
- Remont starego młyna na rzece Radunia w Chmielnie dofinansowany z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
- Modernizacja budynku OSP w Komornikach
więcej: Roboty elewacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.