Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-12
Żórawina: Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowościach: Stary Śleszów i Jaksonów - II etap
Numer ogłoszenia: 67899 - 2015; data zamieszczenia: 12.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żórawina , ul. Kolejowa 6, 55-020 Żórawina, woj. dolnośląskie, tel. 71 3165157, faks 71 7234900.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowościach: Stary Śleszów i Jaksonów - II etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Stary Śleszów w zakresie: mechaniczne oczyszczenie podbudowy tłuczniowej, wykopanie warstwy wyrównawczej, skropienie podbudowy emulsją asfaltową, wykonanie nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 5 cm, wykonanie poboczy tłuczniowych gr 10 cm, szerokości 0,5 m każde, sporząddzenie inwentaryzacji geodezyjnej dla całej inwestycji warz z dokonaniem zgłoszenia, oraz przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Jaksonów w zakresie : mechaniczne oczyszczenie podbudowy tłuczniowej wykopanie warstwy wyrównawczej , skropienie podbudowy emulsją asfaltową, wykonanie nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 5 cm, wykonanie poboczy tłuczniowych gr. 10 cm,szerokości 0,5 cm każde, sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej dla całej inwestycji wraz z dokonaniem zgłoszenia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków z niniejszym postępowaniu. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegajacych się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży podpisany wykaz wykonanych w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, robót budowlanych. W wykazie Wykonawca zobowiązany jest do podania rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania wykazanych robót budowlanych oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy te roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone takie jak:poświadczenie, oświadczenie Wykonawcy. W przypadku gdy podmiotem jest zamawiajacy narzecz którego roboty budowlane wskazane zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów, dokumenty potwierdzajace należyte wykonanie . Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w w/w wykazie także wykaz robót niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Wykonawca zobowiązany jest w wykazie wykazać się wykonaniem co najmniej 2 robotami o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia w zakresie przebudowy lub budowy dróg o długości odpowiadajacej przedmiotowi zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się współnie o udzielenie zamówienia, wymagane inforacje mogą być złożone wspólnie lub oddzielnie przez Wykonawców.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub bedzie dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami posiadajacymi odpowiednie uprawnienia na realizację zamówienia, czyli osobami lub osobą legitymujacymi się aktualnymi uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń posiadajacymi doświadczenie przy realizacji minimum 2 zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, należy załączyć informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wukształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykonawca wraz z ofertą winien załączyć wykaz osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie odpowiadajacym niniejszemu postępowaniu w wysokości odpowiadajacej wysokości zamówienia. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest obowiązany okazać aktualną opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzajacy posiadanie aktualnego ubezpieczenia w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca nie może zalegać z opłacaniem podatków oraz nie może zalegać z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca powinien wykazać prawidłowe wykonanie co najmniej 2 zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia w zakresie budowy lub przebudowy dróg wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed terminem otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony druk oferty zgodnie ze wzorem zał nr 1 do SIWZ. Oświadczenie, że zastosowane przez Wykonawcę materiały przy realizacji zamówienia będą posiadały właściwości użytkowe wymagane przy tego typu robotach oraz posuadały ważne atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania, które na każde żądanie zamawiajacego zostaną niezwłocznie dostarczone. W przypadku podmiotów ubiegajacych się wspólnie o udzielenie zamówienia należy dołączyć pełnomocnictwo. W razie wyboru podmiotów występujacych wspólnie zamawiający zażąda przed zawarciem umowy- umowy regulujacej współpracę tych p[odmiotów. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i inne dokumenty i inne dokumenty , w imieniu Wykonawcy., jeżeli ta osoba nie jest wykazana we rejestrze. Kosztorys ofertowy, który należy dołączyć do oferty lub dostarczyć przed podpisaniem umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - okres gwarancji - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie: dopuszcza możliwość przerwania świadczenia pracy nie z winy Wykonawcy z przyczyn, których nie można było przewidzieć lub których skutkom nie można było zapobiec, pomimo dołożenia przez wykonawcę najwyższej staranności np. klęska żywiołowa. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w umowie, termin ten może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonania płatności, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany stawki VAT, w przypadku zmiany przepisów dotyczących podatku Vat, dopuszcza zmianę przedstawicieli stron umowy oraz zmianę osób odpowiedzuialnych bezpośrednio za realizację zamówienia, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią zgodą Zamawiającego akceptując nowe osoby, w przypadku gdy: 1. Wykonaca z własnej inicjatywy proponuje zmianę,2. Jeżeli zmiana rtych osób stała się konieczna z jakichkowlwiek przyczyn niezależnych. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osób odpowiedzialnych bezpośrednio za realizację zamówienia, jeżeli uzna, że nie wykonują one swoich obowiązków wynikających z umowy.Wykonawca zobowiązany jest zmienić te osoby zgodnie z żądaniem Zamawiającego we wskazanym przez Zamawiajacego terminie. W przypadku zmiany którejkolwiek osoby odpowiedzialnej bezpośrednio za realizację zamówienia nowa osoba musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla danego specjalisty. Dopuszcza się zmiany na skutek wydanych decyzji, uzgodnień, faktycznych uwarunkowań terenowych i gruntowych, powodujących konieczność modyfikacji rozwiązań. Innych sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i majacych charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru wykonawcy i takich, które gdyby były znane w momencie wszęcia postępowania przetargowego nie miały wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tą procedurą. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy lub poszczególnych jej części o czas trwania poniższych okoliczności, w przypadku: wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w umowie, termin ten moze ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności, konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowj, a wynikajacycj z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujacych przepisów prawa, opóźnień Zamawiającego w przekazaniu Wykonawcy dokumentów, do których przekazania Zamawiający był zobowiązany, działania siły wyższej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego lub opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbednych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub koniecznością wykonania zamówień dodatkowych, a także innymi okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy, w przypadku wstrzymania prac przez pracownika Zamawiajacego lub Inspektora Nadzoru. Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawców realizujacych poszczególne części zamówienia w przypadku wprowadzenia podwykonwcy, wprowadzenia nowego kolejnego podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę. Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą wraz z częśćią dokumentacji dot wykonania robót określonych w umowie, w terminie szczegółowo opisanym w istotnych warunkach umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zorawina.bip.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 55-020 Zórawina ul. Kolejowa 6 pokój nr 23.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2015 godzina 10:30, miejsce: siedziba Urzędu Gminy Żórawina ul. Kolejowa 6- sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ŻÓRAWINA
więcej: przetargi ŻÓRAWINA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.