To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-18
Ogłoszenie nr 67903 - 2017 z dnia 2017-04-18 r.
Orneta: Utrzymanie bieżące dróg na terenie Gminy Orneta - zadanie 1 i 2.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 45107-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orneta, krajowy numer identyfikacyjny
52649800000, ul.
pl. Wolności
26,
11130
Orneta, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
552 421 116, faks
552 422 990, e-mail
umig@orneta.net
Adres strony internetowej (URL): www.orneta.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie bieżące dróg na terenie Gminy Orneta - zadanie 1 i 2.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie bieżące dróg na terenie Gminy Orneta - zadanie 1 i 2. 2.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)dla Części 1 - Zadanie 1: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Orneta mieszanką mineralno - asfaltową średnioziarnistą z recyklera, średniej grubości remontowanych miejsc 4 cm, w przybliżonej ilości 200 m2 oraz mieszanką emulsja asfaltowa + grysy z remontera, średniej grubości remontowanych miejsc 4cm, bez wycinania nawierzchni w przybliżonej ilości 350m2 2)dla Części 2 - Zadanie 2: Remont dróg gruntowych - równiarka Wykonanie remontu dróg gruntowych na terenie Gminy Orneta (tj miasto Orneta + miejscowości wiejskie) przy użyciu równiarki samojezdnej w zakresie równania i profilowania dróg o nawierzchni gruntowej i gruntowej wzmocnionej kruszywem, o średniej szerokości dróg 4 m i przybliżonej łącznej długość dróg ok. 100 km. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 1)Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. a)Część 1 - Zadanie 1: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych b)Część 2 - Zadanie 2: Remont dróg gruntowych - równiarka 2)Jeden Wykonawca może złożyć ofertę częściową na dowolną liczbę wybranych przez Wykonawcę części przedmiotu zamówienia. 3)Warunki składania ofert częściowych zostały określone w § 18 IDW Rozdziału I SIWZ 4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Rozdziale III niniejszej SIWZ "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia"
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45233142-6,
45233141-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie 1: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT47098.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 34092,53 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie 2: Remont dróg gruntowych - równiarka |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT41142.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 32753,67 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.