To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-23
Świeradów-Zdrój: Odnowa zniszczonych budynków mieszkalnych na obszarze rewitalizacji - miasta Świeradów-Zdrój
Numer ogłoszenia: 67913 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38923 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój oraz Wspólnoty Mieszkaniowe ul. Zdrojowa 5, ul. Zdrojowa 10, ul. Zdrojowa 12, ul. Zdrojowa 14 i ul. Piłsudskiego 1, ul. 11 Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 75 7816489, faks 75 7816585.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot prawa prywatnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa zniszczonych budynków mieszkalnych na obszarze rewitalizacji - miasta Świeradów-Zdrój.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I - Remont budynku przy ul. Marszałka J. Piłsudskiego 1 Zakres zadania obejmuje: - remont dachu z wymianą pokrycia:347m2, - wymianę elementów więźby dachowej i deskowania w niezbędnym zakresie, - wymianę obróbek blacharskich i orynnowania :56,6 m- rynny poziome, 44,5 m-rynny spustowe, - renowację istniejących przewodów wentylacyjnych i kominów, - wymianę instalacji odgromowej, - osuszenie budynku, - remont wejścia głównego, - przemurowanie schodów do piwnicy oraz murku oporowego, - wykonanie balustrady przy zejściu do piwnicy, - remont klatki schodowej, - wymiana instalacji elektrycznej w części wspólnej. UWAGA: Wykonawca wyceniając ofertę nie powinien uwzględniać w wycenie wykonania drenażu opaskowego (drenaż opaskowy widnieje w projekcie budowlanym oraz w przedmiarze robót dla branży konstrukcyjno - budowlanej, ale nie stanowi przedmiotu zamówienia). Część II - Remont budynku przy ul. Zdrojowa 5 Zakres zadania obejmuje: - remont elewacji wraz z oczyszczeniem istniejącej okładziny elewacyjnej: 774 m2, - ujednolicenie kolorystyki obiektu, - renowację werand i balkonów - oczyszczenie i wymiana elementów w niezbędnym zakresie oraz ujednolicenie pod względem podziałów i dekoracji - wymiana dachów na werandach - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w częściach wspólnych budynku. - wymianę obróbek blacharskich i orynnowania, - renowację istniejących przewodów wentylacyjnych i kominów-16m3, - wymianę instalacji odgromowej. Część III - Remont budynku przy ul. Zdrojowa 10 Zakres zadania obejmuje: - remont elewacji wraz z oczyszczeniem istniejącej okładziny elewacyjnej ok. 836 m2, - kolorystykę obiektu, - renowację werand - oczyszczenie i wymiana elementów w niezbędnym zakresie, uzupełnienie ubytków, ujednolicenie pod względem podziałów i dekoracji, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w częściach wspólnych budynku, - remont dachu z wymianą pokrycia ok.372m2, - wymianę elementów więźby dachowej i deskowania w niezbędnym zakresie, - wymianę obróbek blacharskich i orynnowania, - renowację istniejących przewodów wentylacyjnych i kominów ok. 7m3, - wymianę instalacji odgromowej. Część IV - Remont budynków przy ul. Zdrojowa 12 i 14 Zadanie nr 1 - Remont budynku przy ul. Zdrojowa 12 Zakres zadania obejmuje: - remont elewacji wraz z oczyszczeniem istniejącej okładziny elewacyjnej, - kolorystykę obiektu, - ocieplenie elewacji ok.422 m2, - remont dachu z wymianą pokrycia ok.250 m2 , - wymianę elementów więźby dachowej i deskowania w niezbędnym zakresie, - wymianę obróbek blacharskich i orynnowania, - renowację istniejących przewodów wentylacyjnych i kominów ok.13,5 m3 , - wymianę instalacji odgromowej. Zadanie nr 2 - Remont budynku przy ul. Zdrojowa 14 Zakres zadania obejmuje: - remont elewacji wraz z oczyszczeniem istniejącej okładziny elewacyjnej, - kolorystykę obiektu, - ocieplenie elewacji ok.400 m2 - remont dachu z wymianą pokrycia ok.237 m2 , - wymianę elementów więźby dachowej i deskowania w niezbędnym zakresie, - wymianę obróbek blacharskich i orynnowania, - renowację istniejących przewodów wentylacyjnych i kominów-7,2 m3 -wymianę instalacji odgromowej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.26.24.23 - Wykonywanie pokładów 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Lokalny Programu Rewitalizacji Miasta Świeradów-Zdrój na lata 2010-2013 współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Priorytetu nr 9. Odbudowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska Miasta. Działanie 9.2 Wsparcie dla przedsięwzięć w zakresie mieszkalnictwa w miastach poniżej 10 tysięcy mieszkańców.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Remont budynku przy ul. Marszałka J. Piłsudskiego 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GREGOR-BUD ZAKŁAD BUDOWLANY Rychlicki Grzegorz
jakie przetargi wygrała firma
GREGOR-BUD ZAKŁAD BUDOWLANY Rychlicki Grzegorz
- GREGOR-BUD Zakład Budowlany Rychlicki Grzegorz, Radostów Śr. 48, 59-800 Lubań, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 344531,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 210000,00
Oferta z najniższą ceną: 210000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 276093,46
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Remont budynków przy ul. Zdrojowa 12 i 14
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GREGOR-BUD ZAKŁAD BUDOWLANY Rychlicki Grzegorz
jakie przetargi wygrała firma
GREGOR-BUD ZAKŁAD BUDOWLANY Rychlicki Grzegorz
- GREGOR-BUD Zakład Budowlany Rychlicki Grzegorz, Radostów Śr. 48, 59-800 Lubań, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 490840,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 336165,78
Oferta z najniższą ceną: 336165,78 / Oferta z najwyższą ceną: 452113,61
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
- Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowości Goźlice
- Rozbudowa drogi gminnej nr 389060T - ul. Stokowiec
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Opalenicy wraz z zagospodarowaniem terenu
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.