To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-18
Ogłoszenie nr 67916 - 2017 z dnia 2017-04-18 r.
Gdańsk: Poprawa nawierzchni ul. Świętokrzyskiej oraz ul. Wieżyckiej w Gdańsku oraz przebudowa ul. Świętokrzyskiej w ramach Programu Modernizacji nawierzchni dróg na terenie Gdańska na rok 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 21454 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 29527-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska, krajowy numer identyfikacyjny
16837200000, ul.
ul. Żaglowa
11,
80560
Gdańsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
583 205 100, faks
583 205 105, e-mail
sekretariat@drmg.gdansk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.drmg.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa nawierzchni ul. Świętokrzyskiej oraz ul. Wieżyckiej w Gdańsku oraz przebudowa ul. Świętokrzyskiej w ramach Programu Modernizacji nawierzchni dróg na terenie Gdańska na rok 2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):I/PN/012/2017/MK
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: "Poprawa nawierzchni ul. Świętokrzyskiej oraz ul. Wieżyckiej w Gdańsku oraz przebudowa ul. Świętokrzyskiej w ramach Programu Modernizacji nawierzchni dróg na terenie Gdańska na rok 2017". 2. Zamówienie podzielone jest na dwie części: 1) Część nr 1 zmówienia: Poprawa stanu nawierzchni ul. Świętokrzyskiej - remont ul. Świętokrzyskiej od ul. Bergiela do ul. Wieżyckiej o długości całkowitej 290,35 mb z wyłączeniem odcinka od km 0+092,95 do km 0+223,18 (oznaczona na potrzeby niniejszego zamówienia jako zadanie 2b). Przebudowa ul. Świętokrzyskiej w Gdańsku w związku z budową zjazdu na działkę nr 172/4 obręb 0074 (oznaczona na potrzeby niniejszego zamówienia jako zadanie 2c), wraz z fragmentem ciągu pieszego od ul. Świętokrzyskiej w kierunku ul. Bieszczadzkiej w tym m. in.: a) poszerzenie nawierzchni jezdni w związku z budową dodatkowego pasa ruchu do skrętu w lewo na teren działki nr 172/4 obr. 74, b) pobocza, c) chodnik, d) wyspy kanalizujące ruch, e) zjazd. 2) Część nr 2 zmówienia: Poprawa stanu nawierzchni ul. Świętokrzyskiej w rejonie ul Guderskiego - remont ul. Świętokrzyskiej w rejonie ul. Guderskiego do granicy miasta o długości odcinka 89,25 m (oznaczona na potrzeby niniejszego zamówienia jako zadanie 3). 3. Celem realizacji zadania jest poprawa warunków ruchu drogowego i pieszych wzdłuż ul. Świętokrzyskiej w zakresie podanym powyżej. W ramach zamówienia należy uwzględnić wyposażenie przejść dla pieszych w odpowiednie oznaczenie dla osób niedowidzących, tj. w płytki posiadające wypustki. 4. Jednocześnie zamawiający wyjaśnia, że całe przedsięwzięcie obejmuje zadania od 1 do 4, przy czym zadanie nr 1 i 2a (ul. Wieżycka) zostały zrealizowane w 2016 roku, natomiast zadanie 4 przewidziane jest do realizacji w terminie późniejszym. 5. Zakres rzeczowy zamówienia. 1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe. 2) Roboty ziemne. 3) Podbudowy. 4) Nawierzchnie. 5) Elementy dróg i ulic (chodniki, zjazdy, bariery drogowe). 6) Roboty elektroinstalacyjne (oświetlenie). 7) Docelowa organizacja ruchu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45233120-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: "Poprawa nawierzchni ul. Świętokrzyskiej oraz ul. Wieżyckiej w Gdańsku oraz przebudowa ul. Świętokrzyskiej w ramach Programu Modernizacji nawierzchni dróg na terenie Gdańska na rok 2017" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT174397 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 203078,03 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej TASK
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
- Dostawa woreczków biohazard do poczty pneumatycznej dla UCK
- Przebudowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, zimnej i ciepłej wody użytkowej w budynku przy ul. Przetocznej 9 w Gdańsku.
- Świadczenie usług transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025 na potrzeby Przedszkola nr 88 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.