Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-03-29
Rakoniewice: Remont parkingu przed budynkiem szko³y w Jab³onnie
Numer og³oszenia: 67937 - 2010; data zamieszczenia: 29.03.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Miejski Gminy Rakoniewice , os. M. Drzyma³y 25, 62-067 Rakoniewice, woj. wielkopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rakoniewice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont parkingu przed budynkiem szko³y w Jab³onnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Remont parkingu przed budynkiem szko³y w Jab³onnie Przedmiotem projektowania jest Remont istn. parkingu przy Szkole Podstawowej w miejscowo¶ci Jab³onna, gm. Rakoniewice Odwodnienie rozpatrywanego parkingu zaprojektowano jako powierzchniowe przy wykorzystaniu przyjêtych w projekcie spadków poprzecznych oraz pochyleñ pod³u¿nych niwelety, z odprowadzeniem wody do istniej±cej sieci kanalizacji deszczowej poprzez istniej±ce (ewentualnie przesuniête w miejsce bardziej odpowiednie) wpusty uliczne oraz projektowane ¶cieki przykrawê¿nikowe i ¶róduliczne. Obecnie przedmiotowy parking nie posiada wystarczaj±cych pochyleñ pod³u¿nych oraz spadków poprzecznych pozwalaj±cych na odpowiednie jego odwodnienie. W zwi±zku z powy¿szym istnieje konieczno¶æ wykonania odpowiednich spadków poprzecznych i pod³u¿nych za pomoc± nowej nawierzchni z kostki betonowej. Ogólna charakterystyka parkingu Kategoria ruchu - droga manewrowa KR-3 Kategoria ruchu - miejsca postojowe KR-2 Rodzaj nawierzchni parkingu kostka betonowa Szeroko¶æ drogi manewrowej 7,00 m Szeroko¶æ miejsc postojowych 2,30 m i 3,60 m (dla inwalidów) Rodzaj nawierzchni chodników kostka betonowa Sposób odwodnienia do istn. rowów przydro¿nych oraz do istn. kanalizacji deszczowej, Stan projektowany a) Plan sytuacyjny Niniejsze opracowanie obejmuje remont dróg manewrowych oraz pasów postoju a tak¿e fragment chodnika w rejonie podej¶cia do budynku szkolnego wraz z regulacj± odwodnienia na niniejszym terenie. Obs³uga komunikacyjna terenu poddanego do remontu istnieje w zapewnieniu poprzez istniej±ce zjazdy z drogi powiatowej. W przestrzeni parkingu zosta³y wydzielone drogi manewrowe parkingu o szeroko¶ci równej 7,0 m (szeroko¶æ ta jest konieczna dla obs³ugi autobusu i zosta³a stwierdzona na podstawie przeprowadzonej analizy komputerowej - patrz rys. nr 2.2). W przestrzeni parkingu istniej± na dzieñ dzisiejszy przeznaczone do remontu wydzielone pasy postojowe, podzielone na poszczególne stanowiska o wymiarach: szeroko¶æ 2,30 m i ponad 3,60 m (dla inwalidów) oraz d³ugo¶ci równej 5,00 m. Istniej±cy odcinek remontowanego chodnika przy podej¶ciu do budynku zaprojektowano o szeroko¶ci istniej±cej czyli ok. 3,00 m zgodnym z planem zagospodarowania terenu. Pozosta³e przestrzenie przeznaczono zieleñ (obsiaæ traw±). Obecnie przedmiotowy parking nie posiada wystarczaj±cych pochyleñ pod³u¿nych oraz spadków poprzecznych pozwalaj±cych na odpowiednie jego odwodnienie. W zwi±zku z powy¿szym istnieje konieczno¶æ wykonania odpowiednich spadków poprzecznych i pod³u¿nych wszelkich nawierzchni poddanych remontowaniu. Dla uzyskania optymalnego efektu koñcowego przebieg parkingu zaprojektowano w ¶cis³ym geometrycznym powi±zaniu z liniami rozgraniczaj±cymi teren szko³y. W tym celu zastosowano odpowiednie promienie wyokr±glaj±ce zgodnie z planem sytuacyjnym. Rozwi±zanie w/w przedstawia plan sytuacyjny (Rys. nr 2.1 i 2.2)..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów .
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w terminie sk³adania wniosków tj. 08.04.2010 r. godz. 10.00. 2.Ustala siê wadium w wysoko¶ci 3000,00 PLN Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, formie: a)pieni±dzu, wp³acone przelewem na rachunek bankowy, numer konta Zamawiaj±cego Nadobrzañskim Banku Spó³dzielczym w Rakoniewicach na rachunek nr 20908100060000154420000015, z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postêpowania dotyczy, b)bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowej-kredytowe, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
za spe³niaj±cych ten warunek Zamawiaj±cy uzna Wykonawców, którzy: wykonali w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie to¿same prace budowlane, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100.000,00 z³ brutto ka¿da, przy czym roboty te zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
za spe³niaj±cych ten warunek Zamawiaj±cy uzna Wykonawców dysponuj±cych co najmniej jedn± osob± przewidzian± do realizacji zamówienia posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi) wpisan± na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego (aktualny wpis)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
za spe³niaj±cych ten warunek Zamawiaj±cy uzna Wykonawców posiadaj±cych ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci w wysoko¶ci co najmniej 100.000,00 z³.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.6) Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://licytacje.uzp.gov.pl
IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.rakoniewice.pl
IV.4.8) Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych: 1.Rejestracja w systemie i identyfikacja wykonawców. Rejestracja jest warunkiem koniecznym do wziêcia udzia³u w licytacji - Wykonawca obowi±zany jest dokonaæ rejestracji na platformie licytacyjnej zamieszczonej na stronie Urzêdu Zamówieñ Publicznych http://licytacje.uzp.gov.pl , a wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udzia³u w licytacji (zgodnie ze wzorem wniosku na stronie www.rakoniewice.pl w zak³adce Biuletyn Informacji Publicznej ( w menu zamówienia publiczne -og³oszenie o zamówieniu) winien przekazaæ Zamawiaj±cemu informacjê o swoim LOGINIE. W przypadku podania przez Wykonawcê niew³a¶ciwego loginu b±d¼ nie przekazanie go Zamawiaj±cemu wraz z wnioskiem, Wykonawca zobowi±zany jest do jego przekazania najpó¼niej jeden dzieñ przed terminem otwarcia licytacji. Brak loginu b±d¼ brak poprawnego loginu bêdzie skutkowa³o brakiem mo¿liwo¶ci wziêcia udzia³u Wykonawcy w licytacji. Pomoc w sposobie rejestracji i odpowiedzi na ewentualne problemy znajduj± siê w Menu na g³ównej stronie platformy licytacje w zak³adce Samouczek. 2.Wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych. Wymagania systemu: komputer klasy PC (lub równowa¿nej) z systemem operacyjnym Windows lub Linux z dostêpem do Internetu, spe³niaj±cy wymogi techniczne okre¶lone przez producentów przegl±darek internetowych Mozilla Firefox w wersji 2.0 i 3.0 Internet Explorer w wersji 6.0 i 7.0 System nie dokonuje od¶wie¿enia automatycznie, dlatego w celu zapewnienia aktualno¶ci listy post±pieñ, niezbêdne jest samodzielne od¶wie¿anie ekranu przy u¿yciu przycisku przegl±darki internetowej.
IV.4.9) Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ: 1.Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najni¿sz± cenê brutto. 2.W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy sk³adaj± kolejne korzystniejsze post±pienia. Mo¿liwo¶æ z³o¿enia post±pienia istnieje od jej otwarcia do jej zamkniêcia. 3.Oferta z³o¿ona w toku licytacji przestaje wi±zaæ, gdy inny Wykonawca z³o¿y³ ofertê korzystniejsz±. 4.W toku licytacji Wykonawcy proponuj± rzeczywist± cenê oferty brutto wyra¿on± w z³otych oraz ewentualnie w groszach- grosze nale¿y oddzieliæ od z³otych kropk±. 5.Cena oferty brutto stanowi ³±czny koszt wykonania wszystkich prac zwi±zanych z realizacj± przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie jest rycza³towe i obejmuje wszystkie koszty, jakie Zamawiaj±cy poniesie w zwi±zku z realizacj± robót budowlanych bêd±cych przedmiotem zamówienia. 6.Oferta z³o¿ona przez Wykonawcê winna byæ ni¿sza od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotê minimalnego post±pienia. 7. Kwota minimalnego post±pienia (minimalna ró¿nica miêdzy kolejnymi ofertami) wynosi nie mniej ni¿ 500.00. z³ brutto. 8.W toku licytacji Zamawiaj±cy za po¶rednictwem platformy licytacyjnej na bie¿±co bêdzie przekazywa³ wszystkim wykonawcom informacje o pozycji z³o¿onych przez nich ofert, liczbie wykonawców bior±cych udzia³ w licytacji elektronicznej, a tak¿e o cenach z³o¿onych ofert, z tym ¿e do momentu zamkniêcia licytacji nie ujawni informacji umo¿liwiaj±cych identyfikacjê wykonawców. 9.Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najni¿sz± cenê brutto.
IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja jednoetapowa czas trwania: Etap zakoñczy siê je¿eli w ci±gu 15 minut od z³o¿enia najkorzystniejszego post±pienia, ¿aden z wykonawców nie z³o¿y³ korzystniejszego post±pienia lub gdy w okresie 15 minut od otwarcia licytacji nie zostanie z³o¿one ¿adne post±pienie
IV.4.11) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej: 08.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Gminy Rakoniewice, Osiedle Drzyma³y 25, w sekretariacie, pok. 22.
IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 5 dni od przekazania wykonawcom zaproszenia do sk³adania ofert o godz. 10.00.
IV.4.13) Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej (je¿eli dotyczy):
Zamawiaj±cy zamyka licytacjê elektroniczn± w terminie okre¶lonym powy¿ej
IV.4.14 Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia przez Wykonawcê zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5% ceny brutto przedstawionej w ofercie
IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):
Istotne postanowienia umowy zawarte s± w projekcie umowy, który stanowi za³±cznik nr 4
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Wszystkie wskazania z nazwy materia³ów wystêpuj±ce w dokumentacji projektowej, nale¿y rozumieæ jako okre¶lenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jako¶ciowych. Oznacza to, ¿e zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wskazaniom tym towarzysz± wyrazy lub równowa¿ne. Wszelkiego rodzaju zawiadomienia, informacje itp. Wykonawcy przekazuj± pisemnie, faksem lub drog± elektroniczn± . 2.Forma faksu i elektroniczna na ¿±danie ka¿dej ze stron wymaga niezw³ocznie potwierdzenia otrzymania dokumentu. 3.Od momentu otwarcia do momentu zamkniêcia licytacji Zamawiaj±cy i Wykonawcy wszelkiego rodzaju wnioski, o¶wiadczenia i inne informacje przekazuj± drog± elektroniczn± za po¶rednictwem platformy licytacyjnej, wiadomo¶ci przekazane wykonawcom bêd± widoczne w zak³adce moje wiadomo¶ci. 4.Osoby uprawnione do porozumiewania siê z wykonawcami: Tomasz Szczygie³ - nr telefonu 61- 4441002 nr faksu 61-4441139 e-mail: tszczygiel@rakoniewice.pl 5.Wniosek o dopuszczenie udzia³u w licytacji, a tak¿e wszystkie sk³adane o¶wiadczenia i dokumenty musz± byæ podpisane przez osobê lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z reprezentacj± wynikaj±c± z w³a¶ciwego rejestru i wymaganiami ustawowymi. Je¿eli osoba/osoby podpisuj±ce wniosek oraz o¶wiadczenia i dokumenty dzia³a na podstawie pe³nomocnictwa, to pe³nomocnictwo to musi zostaæ do³±czone do wniosku o udzia³ w licytacji w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza. 6.Podpisy na wniosku, o¶wiadczeniach i dokumentach powinny byæ czytelne albo opatrzone imienn± piecz±tk±. 7.Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. ZA£¡CZNIKI 1.O¶wiadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy. 2.O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 3. Do¶wiadczenie zawodowe. 4. Projekt umowy. 5. Wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. Dokumentacja projektowa. Szczegó³owa specyfikacja wykonania i odbioru robót. Przedmiar robót.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.