eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrwinówPrzebudowa ul. Armii Krajowej w Brwinowie - etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-18

Ogłoszenie nr 67942 - 2017 z dnia 2017-04-18 r.

Brwinów: Przebudowa ul. Armii Krajowej w Brwinowie - etap II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 42222-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 42315-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brwinów, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Grodziska  12, 05840   Brwinów, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940, e-mail h.bak@brwinow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.przetargi.brwinow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ul. Armii Krajowej w Brwinowie - etap II

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.9.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ul. Armii Krajowej w Brwinowie etap II 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z dokumentacją wymienioną w ust. 3, a w szczególności: 1) pełną konstrukcję jezdni, 2) wyniesienie skrzyżowania ul. Armii Krajowej z ul. Zgoda, 3) parking oraz miejsca postojowe (kostka betonowa Behaton kolor szary, oddzielenie stanowisk postojowych kostka kolor czerwony), 4) kanalizację deszczową wraz z wpustami i przykanalikami, przy czym dla wpustu ulicznego nr W12a i W9a należy zastosować ruszt o wymiarach 420x600 mm i średnicy studni 600 mm, pozostałe wpusty typowe, z rusztami z żeliwa sfero, na zawiasach i z zamknięciem, natomiast włazy do studniach pełno włazowych żeliwne, na zawiasie i także z ryglowaniem zamka na klucz (w wypadku zatrzasku musi być także blokada antykradzieżowa), włazy mogą być wentylowane. Elementy betonowe przeznaczone do budowy kanalizacji, przewidziane projektem do izolacji zewnętrznej, należy dostarczyć na plac budowy zaizolowane, dopuszcza się wyłącznie uzupełnienie ubytków i uszkodzeń, względnie połączeń. 5) przelew awaryjny z rur o średnicy 315 mm i dł. 3 mb łączący system istniejącego odwodnienia parkingu przy cmentarzu od ul. Powstańców Warszawy, składającego się z systemu studni chłonnych wraz z przykanalikami z istniejącym kolektorem w ul. Armii Krajowej, 6) sieć elektroenergetyczna kablowa oświetlenia ulicznego (wzór słupa oświetleniowego według załączonego wzoru), 7) przebudowę chodnika (kostka betonowa bezfazowa Holland kolor czerwony, chodnik wzdłuż cmentarza - kostka betonowa Holland kolor szary), 8) remont zjazdów (kostka betonowa Behaton kolor szary), 9) likwidację istniejącego rowu przydrożnego, 10) wykonanie nasadzenia drzew w ilości 4 szt -lipa drobnolistna o obwodzie pnia 12-14 cm przy ul. Armii Krajowej, 11) nowe oznakowanie pionowe zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, 12) zakup wraz z montażem słupków blokujących ozdobnych o średnicy ok. 4,8 cm i wys. 35 cm, minimalna długości rury kotwiącej 50 cm (żeliwne z łańcuchem stalowym koloru czarnego) zgodnie z planem sytuacyjnym - kształt słupków wg załączonego wzoru, 13) humusowanie bez obsiania w miejscach projektowanej zieleni, 14) dostosowanie wysokościowe włazów studzienek kanalizacji deszczowej, sanitarnej oraz istniejących wpustów, 15) przewiezienie: a) płytek betonowych z rozbiórki istniejącego chodnika oraz betonowych płyt (trylinka) z rozbiórki jezdni w miejsce wskazane przez pracownika Referatu Inwestycji i Remontów Urzędu Gminy Brwinów na bazę Urzędu znajdującą się przy ul. Przejazd w Brwinowie, przy czym płyty winny być oczyszczone i poukładane na paletach (palety po stronie Wykonawcy), b) gruntu z wymiany nasypu oraz nadmiaru urobku a także jego stałe składowanie należy wykonać we własnym zakresie, 16) odwodnienie wykopów zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym i ST, a jeżeli zajdzie taka potrzeba z wywiezieniem wody, 17) wykonanie obsługi geodezyjnej w trakcie budowy i inwentaryzacji powykonawczej - 3 x 2 kpl. (dla branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej) zgodnie z postanowieniami § 6 ust. 1 pkt. 24 umowy, 18) zapewnienie we własnym zakresie zaplecza budowy z doprowadzeniem na swój koszt wody i oświetlenia oraz ponoszeniem kosztów poboru wody i energii elektrycznej, 19) sporządzenie wraz z zatwierdzeniem projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy, z uwzględnieniem zamknięcia całości drogi w sposób umożliwiający dostęp dla obsługi posesji przez mieszkańców w/w ulicy, 20) tymczasowe oznakowanie dróg i ulic na czas robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas budowy, 21) zapewnienie specjalistycznych nadzorów zgodnie z uzgodnieniami zawartymi w protokole z narady koordynacyjnej w/s uzgodnienia usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu i ST, 22) wszystkie inne roboty określone w dokumentacji budowlano - wykonawczej, normach branżowych, oraz wynikających z przeprowadzonych własnych oględzin i inwentaryzacji w terenie, 23) badanie materiałów, na które nie ustanowiono PN, zapewnienie badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przed przystąpieniem do odtwarzania nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołów częściowego odbioru robót, 24) odbudowa nawierzchni drogowej oraz poboczy i terenów przylegających zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą lub terenem, 25) uzgadnianie na bieżąco z Zamawiającym materiałów do wbudowania zgodnie z zapisami STWiOR, 26) przed zgłoszeniem budowy do odbioru dokonanie komisyjnego (przy uczestnictwie przedstawiciela Brwinowskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Brwinowie ul. Sp. z o.o. z/s w Brwinowie, ul. Wilsona 46) przeglądu i odbioru czystości i naprawy uszkodzeń po budowie wszystkich urządzeń wod - kan na trasie i bezpośrednim sąsiedztwie budowy (w tym wcześniej wybudowanych włazów na studniach kanałów sanitarnych i deszczowych, skrzynek żeliwnych na zasuwach itp.). W wypadku stwierdzenia przez Wykonawcę takich uszkodzeń przed rozpoczęciem jakichkolwiek robót na budowie, powinien on niezwłocznie zgłosić to do Zamawiającego lub zarządzającego siecią celem kontroli i odnotowania tego faktu, 27) wszystkie inne roboty określone w dokumentacji budowlano - wykonawczej, normach branżowych, oraz wynikających z przeprowadzonych własnych oględzin i inwentaryzacji w terenie. 3. Wykonawca jest zobowiązany do osobistego (siłami własnymi) wykonania kluczowych części zamówienia, za jakie uznaje się roboty polegające na ułożeniu nawierzchni z masy bitumicznej. 4.1. Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę przez okres trwania umowy zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502, z późn. zm.): 1) osoby wykonujące czynności układania masy bitumicznej oraz układania kostki brukowej, 2) 1 osobę bezrobotną do robót budowlanych, o której mowa w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 4.2. Wykonawca, przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy i nie później niż 5 dni od zawarcia umowy, obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego, b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), lub inne dokumenty. 4.3. Dokumenty stanowiące dowody zatrudnienia na umowę o pracę ww. osób mogą być przedstawione w formie anonimizowanych kopii, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL, itp). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 4.4. W trakcie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty, stanowiące dowody zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę: a) o których mowa w ust. 4.2, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. 4.5. W sytuacji gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby lub osób, inną osobę. 4.6. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób, o których mowa w ust. 4.1. skierowanych do realizacji przedmiotu umowy, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób oraz jako niewypełnienie wymagań umowy. 4.7. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, określonych w ust. 4.1.-4.6. Wykonawca zapłaci kare umowną w wysokości 100,00 zł za każdą osobę i za każdy dzień wykonywania usług niezgodnie z umową. 4.8. W umowie z Podwykonawcą powinny znaleźć się odpowiednie zapisy dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 4.9. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób wykonujących prace murarskie i tynkarskie przy realizacji niniejszego zamówienia, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić zgodnie z postanowieniami ust.4.1-4.6., a na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego. 5. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem umowy określa dokumentacja zawarta w załączniku nr 6 do SIWZ, składająca się z: 1) Projekt budowlano - wykonawczy Przebudowa ul. Armii Krajowej w Brwinowie, 2) Projekt budowlano-wykonawczy Budowa sieci elektroenergetycznej kablowej oświetlenia ulicznego, 3) Plan sytuacyjny etap II - rys nr PS-01/01- etap II, 4) Projekt stałej organizacji ruchu, 5) Opinia geotechniczna, 6) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (branża drogowa, sanitarna i elektryczna), 7) wzory słupa oświetleniowego i słupków blokujących. UWAGA: W trakcie trwania robót budowlanych będzie obowiązywał zakaz handlu w pasie drogowym ul. Armii Krajowej. 6. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji jakości, licząc od daty końcowego odbioru robót 7. Dopuszczenie złożenia oferty zawierającej materiały lub urządzenia równoważne. 1) Jeżeli w dokumentacji projektowej lub STWiOR pojawiają się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wszelkie materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów, stanowią jedynie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych. 2) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Prawa zamówień publicznych dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiOR pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWOiR. 3) Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej poprzez złożenie oświadczenia w formularzu oferty. 4) Dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały i urządzenia spełniają wymogi równoważności tj.: wykaz innych niż w SIWZ materiałów i urządzeń oraz ich parametrów technicznych, karty katalogowe lub temu podobne dokumenty, Wykonawca złoży Zamawiającemu na wezwanie, o którym mowa w rozdz. VIII ust. 3 SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT906371.73
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FAL-BRUK Sp. z o.o ,  ,  ul. Sarabandy 42,  02-868,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 933570
Oferta z najniższą ceną/kosztem 933570
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 962226.46
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.