Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-03
Łomianki: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łomianki w okresie od 01.07.2016 r.
do 30.06.2019 r.
Numer ogłoszenia: 67957 - 2016; data zamieszczenia: 03.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomianki , ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 22 7686301, faks 22 7686302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łomianki w okresie od 01.07.2016 r. do 30.06.2019 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia ulicznego (3689 opraw) na terenie Gminy Łomianki w tym (11 opraw) oświetlenia na cmentarzu komunalnym, obejmująca utrzymanie w stanie sprawności opraw oświetlenia ulicznego i oświetlenia cmentarza komunalnego oraz szaf sterujących, a w szczególności: 1) naprawę lub wymianę uszkodzonych elementów oświetlenia ulicznego: a) tabliczek bezpiecznikowych, podstaw bezpiecznikowych i bezpieczników, b) źródeł światła, c) wnęk słupowych , d) opraw i wysięgników oświetleniowych, e) przewodów w słupach, f) przewodów linii napowietrznej do 50 mb, 2) przeprowadzenie jeden raz w miesiącu oględzin urządzeń oświetlenia ulicznego i usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości w szczególności: a) widocznych części przewodów, ich połączeń oraz osprzętu, b) czystości opraw i źródeł światła, c) ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej, d) urządzeń zabezpieczających i sterowania, w szczególności zegarów astronomicznych sterujących czasem pracy oświetlenia ulicznego, e) napisów informacyjnych i ostrzegawczych, 3) przeprowadzenie przeglądu urządzeń oświetlenia ulicznego i usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości: a) sprawdzenie stanu technicznego i pomiarów skuteczności ochrony przeciwpożarowej, b) pomiaru rezystancji izolacji, c) wykonanie czynności zgodnie z zaleceniami protokołów pomiarów ochrony przeciwporażeniowej, przeciwpożarowej i izolacji, 4) wykonanie inwentaryzacji i przekazanie w formie papierowej i elektronicznej ( zestawienie w plikach xls, mapy na kopiach map zasadniczych w plikach pdf ). a) punktów świetlnych z wyszczególnieniem mocy zainstalowanych opraw, b) rozdzielnic oświetlenia ulicznego z wyszczególnieniem obwodów, c) linii napowietrznych i kablowych oświetlenia ulicznego z wyszczególnieniem obwodów, 2. Wykonawca zobowiązuje się, że na skutek wykonywania przez niego umowy liczba niesprawnych źródeł światła, nie przekroczy 1,5% liczby wszystkich punktów świetlnych . Wykonawca zobowiązany jest wykonać: 1. prace, o których mowa w pkt 1) lit a) - do 12 godzin od powzięcia informacji o potrzebie ich wykonania, 2. prace, o których mowa w pkt 1) lit b) i c) - do 24 od powzięcia informacji o potrzebie ich wykonania, 3. prace, o których mowa w pkt 1) lit d), e) i f) - do 48 godzin od powzięcia informacji o potrzebie ich wykonania. Wykonawca zobowiązany jest do: 1. realizowania prac określonych w pkt 1 - na bieżąco bez powiadomienia go o konieczności ich wykonania., 2. realizowania prac określonych w pkt 2 - jeden raz w okresie od 01 do 07 dnia każdego miesiąca, 3. realizowania prac określonych w pkt 3 - jeden raz w okresie od: a) 01 do 30 listopada 2016 r., b) 01 do 30 listopada 2017 r., c) 01 do 30 listopada 2018 r., d) 01 do 30 czerwca 2019 r. 4. realizowania prac określonych w pkt 4 a) jeden raz w okresie do 31 grudnia 2016 r., b) jeden raz w okresie do 31 grudnia 2017 r., c) jeden raz w okresie do 31 grudnia 2018 r., d) jeden raz w okresie do 30 czerwca 2019 r. 5. niezwłocznego podjęcia działań interwencyjnych lecz nie przekraczającego czasów określonych w ust. 1 do ust. 3 w przypadku zgłoszenia awarii oświetlenia ulicznego (w formie telefonicznej, faxem lub e-mailem) przez Zamawiającego, w imieniu którego mogą występować osoby wskazane w umowie oraz Straż Miejska w Łomiankach lub mieszkańcy, 6. niezwłoczne informowanie Zamawiającego o usunięciu zgłoszonej awarii oświetlenia ulicznego lub braku oraz przyczyn możliwości jej usunięcia (w formie telefonicznej, faxem, lub e-mailem). 7. zapewnienie i utrzymanie ciągłej (całodobowej) łączności pomiędzy brygadami interwencyjnymi a osobami wskazanymi w umowie lub Strażą Miejską w Łomiankach. 8. zapewnienia służb kontroli stanu technicznego oświetlenia ulicznego w godzinach nocnych, 9. prowadzenia ewidencji zgłoszeń awarii i dostarczenia Zamawiającemu comiesięcznego raportu w formie papierowej wykonanego przeglądu i napraw oraz kopii ewidencji przyjmowanych zgłoszeń w formie papierowej z rozliczanego miesiąca, 10. wykonawca poda numer telefonu, który zostanie udostępniony do publicznej wiadomości i będzie czynny całą dobę we wszystkie dni, pod którym mieszkańcy będą mogli zgłaszać awarie oświetlenia ulicznego. 11. Czas na wykonanie prac określonych w pkt. 1 stanowią kryterium oceny ofert. 3.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ 8-9..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiot zamówień uzupełniających polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zakres jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego i stanowi do 50 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego 50.23.21.10 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2019.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 8 600,00 PLN (słownie: osiem tysięcy sześćset złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę, że wykonał należycie dwie usługi, każda polegająca na bieżącej konserwacji oświetlenia ulicznego trwającej minimum 12 miesięcy w ramach którego konserwacji podlegało nie mniej niż 3000 sztuk punktów świetlnych, wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający nie wymaga aby Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia wykazał niewykonane lub wykonane nienależycie usługi.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę że dysponuje co najmniej jednym podnośnikiem koszowym, posiadającym ważne dopuszczenie do eksploatacji, wydane przez Urząd Dozoru Technicznego lub instytucję równoważną.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę, że dysponuje: minimum dwoma osobami, posiadającymi uprawnienia Kwalifikacji E do 1 kV do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz jedną osobą, posiadającą uprawnienia Kwalifikacji D do 1 kV. do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i montażu dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykazu wykonanych usług w którym Wykonawca przedstawi wykonanie - minimum dwóch usług - każda polegająca na bieżącej konserwacji oświetlenia ulicznego trwającej minimum 12 miesięcy w ramach której konserwacji podlegało nie mniej niż 3000 sztuk punktów świetlnych, wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi były wykonane wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. (Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ). Zamawiający nie wymaga aby Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia wykazał niewykonane lub wykonane nienależycie usługi.; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów składanych wymienionych w pkt 6.2.1, 6.2.2 SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. Zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - CZ R 1 -Czas reakcji na wykonanie prac wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia prace, o których mowa w pkt 1) lit a) - 5
- 3 - CZ R 2- Czas reakcji na wykonanie prac wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia prace, o których mowa w pkt 1) lit b) i c) - 5
- 4 - CZ R 3- Czas reakcji na wykonanie prac wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia prace, o których mowa w pkt 1) lit d), e) i f) - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
§ 4 ust 2 wzoru umowy 2. Na podstawie art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w formie aneksu w szczególności: 1) w przypadku uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 2) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 3) z powodu działań osób trzecich w tym organów, uniemożliwiających wykonanie prac lub realizację innych zobowiązań Wykonawcy w terminie, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 4) w przypadku zmian przepisów prawa oraz wydanych do nich aktów wykonawczych powiązanych z ustawą Pzp lub przepisami związanymi z przedmiotem zamówienia, w tym ustawy o podatku od towarów i usług, 5) w przypadku wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 3. Ewentualne Zmiany będą dokonane w formie aneksu i nie będą stanowić podstawy do zmiany wynagrodzenia określonego w § 5 ust. 1 i 2, z wyjątkiem ust.2 pkt. 4 niniejszego paragrafu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lomianki.pl/index.php?sc=122&m=6
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łomiankach ul. Warszawska 115 05-092 Łomianki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łomiankach ul. Warszawska 115 05-092 Łomianki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁOMIANEK
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Sadowej na rok 2025
- Wymiana warstwy ścieralnej na ul. Dolnej.
więcej: przetargi w Łomiankach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa, eksploatacja i konserwacja oświetlenia gazowego na terenie Ostrowa Tumskiego we Wrocławiu.
- Konserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Jędrzejów
- Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Jabłonka - 2025r.
- Serwis gminnego oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Mysłakowice w 2025 roku
- Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Warta w 2025 roku
- Kompleksowe utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego, przejść podziemnych i kładek stanowiących własność Gminy Bytom w 2025r.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.