eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźROBOTY WYKOŃCZENIOWE W REMONTOWANEJ KAMIENICY MIESZKALNEJ POŁOŻONEJ W ŁODZI UL. PIOTRKOWSKA 243 - WYKONAWSTWO ZASTĘPCZE DREWNIANYCH DRZWI WEJŚCIOWYCH DO LOKALI MIESZKALNYCH - dostawa i montaż.



Ogłoszenie z dnia 2017-04-18

Ogłoszenie nr 67962 - 2017 z dnia 2017-04-18 r.

Łódź: ROBOTY WYKOŃCZENIOWE W REMONTOWANEJ KAMIENICY MIESZKALNEJ POŁOŻONEJ W ŁODZI UL. PIOTRKOWSKA 243 - WYKONAWSTWO ZASTĘPCZE DREWNIANYCH DRZWI WEJŚCIOWYCH DO LOKALI MIESZKALNYCH - dostawa i montaż.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 439977-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzki Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Nowe Sady  19, 94102   Łódź, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. , faks , e-mail zaklad@lzuk.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): http://lzuk.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ROBOTY WYKOŃCZENIOWE W REMONTOWANEJ KAMIENICY MIESZKALNEJ POŁOŻONEJ W ŁODZI UL. PIOTRKOWSKA 243 - WYKONAWSTWO ZASTĘPCZE DREWNIANYCH DRZWI WEJŚCIOWYCH DO LOKALI MIESZKALNYCH - dostawa i montaż.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

2/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

WYKONAWSTWO ZASTĘPCZE DREWNIANYCH DRZWI WEJŚCIOWYCH DO LOKALI MIESZKALNYCH - dostawa i montaż polega na dostawie i montażu nowej drewnianej stolarki drzwiowej dla potrzeb remontowanej nieruchomości przy ul. Piotrkowskiej 243 w Łodzi (prawa i lewa oficyna), zastępującej istniejącą stolarkę. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a)wykonanie stolarki drewnianej drzwiowej, b)ostrożny demontaż istniejącej stolarki i montaż wykonanej stolarki drzwiowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w Załączniku do SIWZ, i innych udostępnionych dokumentach. Postępowanie to jest częścią większej całości podzielonej ze względów organizacyjnych i określonej pod wspólną nazwą jako ROBOTY WYKOŃCZENIOWE W REMONTOWANEJ KAMIENICY MIESZKALNEJ POŁOŻONEJ W ŁODZI UL. PIOTRKOWSKA 243. Zamawiający przewiduje w najbliższym czasie kontynuację postępowania dotyczącego niniejszego obiektu budowlanego w częściach dotyczących robót określonych jako: a)Zagospodarowanie terenu - roboty brukarskie, b)Schody wewnętrzne, okładziny lastrico - dostawa i montaż, c)Schody wewnętrzne, okładziny drewniane - dostawa i montaż. Całe postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o łącznej wartości zamówienia nieprzekraczającej 5 225 000 euro.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45420000-7, 45422100-2, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT49046.68
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WOMA Marek Wołowiec,  ,  ul. Ściegiennego 221,  25-116,  Kielce,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 42000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 42000,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 66960,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.