Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-23
Gdańsk: Dostawa materiałów hydraulicznych, meblowych, metalowych, elektronicznych,
zamków i kłódek, części do agregatu prądotwórczego oraz części do wózków elektrycznych
Numer ogłoszenia: 67969 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26, 00-940 Warszawa, w imieniu której działa Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku , ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 32-66-105, faks 0-58 32-66-112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów hydraulicznych, meblowych, metalowych, elektronicznych, zamków i kłódek, części do agregatu prądotwórczego oraz części do wózków elektrycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów hydraulicznych, meblowych, metalowych, elektronicznych, zamków i kłódek, części do agregatu prądotwórczego oraz części do wózków elektrycznych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem części. 3. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie, w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.00.00-9, 44.52.00.00-1, 44.31.64.00-2, 31.71.15.00-8, 44.52.00.00-1, 34.22.42.00-5, 31.67.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, ul. Targ Rakowy 7/8,
80-940 Gdańsk - Dział Zamówień Publicznych, pokój 217.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2012 godzina 09:45, miejsce: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, ul. Targ Rakowy 7/8, pokój 208 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów hydraulicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 169 rodzajów materiałów hydraulicznych w różnych ilościach. 2. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie, w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.00.00-9, 44.41.13.00-7, 44.16.30.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów meblowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 47 rodzajów materiałów meblowych w różnych ilościach. 2. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie, w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.52.00.00-1, 44.52.11.40-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów metalowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 258 rodajów materiałów metalowych w różnych ilosciach. 2. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie, w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.31.64.00-2, 44.19.22.00-4, 44.42.38.50-4, 44.51.00.00-8, 44.53.15.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiałów elektronicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 65 rodzajów materiałów elektronicznych w różnych ilościach. 2. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie, w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.15.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa zamków i kłódek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 69 rodzajów zamków i kłódek w różnych ilosciach. 2. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie, w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.52.00.00-1, 44.52.10.00-8, 44.52.11.00-9, 44.52.12.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa części do agregatu prądotwórczego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 7 rodzajów części do agregatu prądotwórczego w różnych ilościach. 2. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie, w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.67.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa części do wózków elektrycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 26 rodzajów części do wózków elektrycznych w różnych ilościach. 2. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie, w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.42.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- REMONT RAMPY ZAŁADUNKOWEJ MAGAZYNU TECHNICZNEGO W ARESZCIE ŚLEDCZYM W GDAŃSKU
- Zakup fabrycznie nowego samochodu na potrzeby Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych dla jednostek organizacyjnych UG wg. części : Cz. I- sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych, Cz. II- sukcesywna dostawa mydła do rąk
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń w budynku Instytutu Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego w Gdyni przy al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 46.
- Wydruk i dostawa książki: XVI Konferencja Polskiego Muzealnictwa Morskiego i Rzecznego.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa śrub i elementów złącznych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pile.
- Dostawa materiałów eksploatacyjno-montażowych instalacji wodnych, cieplnych, gazu ziemnego, gazów medycznych i technicznych oraz dostawa dozowników i akcesoriów do gazów medycznych
- Sukcesywne dostawy materiałów ogólnobudowlanych oraz hydraulicznych dla potrzeb KWP w Łodzi i jednostek jej podległych
- Zakup części i wyrobów metalowych
- 4WOG.1200.2712.18.2025 Zakup i dostawa materiałów gospodarczych dla 4 WOG Gliwice.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.