eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › dostawa 250.000 sztuk elektronicznych kart pamięciowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-12-27

POZYCJA 67980

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: dostawa 250.000 sztuk elektronicznych kart pamięciowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki, do kontaktów: Katarzyna Kliś, tel. 032 7351547, pokój 004, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, fax 032 7351636, e-mail: inwestycje@nfz-katowice.pl, http://www.nfz-katowice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 250.000 sztuk elektronicznych kart pamięciowych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i sprzedaż 250.000 sztuk elektronicznych kart pamięciowych, które po spersonalizowaniu w Centrum Personalizacji ŚOW NFZ będą używane jako karty ubezpieczenia zdrowotnego przez pacjentów województwa śląskiego. Karty będą personalizowane elektronicznie i graficznie na drukarkach Ultragrafix 800 firmy DataCard. Typ modułu:Pamięciowy zabezpieczony, Oznaczenie układu elektronicznego: SLE 4428, Wymiary karty: 85,6 x 53,98 x 0,76 mm (ISO ID-1), Organizacja pamięci: 1024 x 8 bitów EEPROM, Trwałość minimalna: 10.000 operacji zapisu/odczytu, Trwałość danych: Minimum 10 lat, Ochrona przed zapisem: 2 bajty kodu transportowego, Protokół komunikacji: Synchroniczny, Materiał karty: PVC, Standard: Zgodny z normą ISO 7816, Funkcje specjalne: Przekształcenie wybranych komórek pamięci EEPROM na ROM, Temperatura: 0 stop. C do 70 stop. C, Wilgotność: 20% - 85%, nie skondensowana. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ul. Kossutha 13, Katowice. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.71.31 - Karty elektroniczne Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.71.31 - Karty elektroniczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: wartość zamówienia przekracza równowartość kwoty 130.000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 100;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium w wysokości 18.000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata w formie polecenia przelewu w terminie do 30 dni licząc od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego faktury VAT, na podstawie protokołu odbioru końcowego podpisanego przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy, na rachunek bankowy Wykonawcy podany na fakturze VAT. Dopuszcza się płatność na podstawie faktur VAT wystawianych po każdej zrealizowanej dostawie częściowej. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki z art. 22 ust. 1 cyt. ustawy. Spełnienie warunków będzie oceniane na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów oraz złożonych oświadczeń, zgodnie z zasadami przyjętymi w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (dla osób posiadających polskie obywatelstwo), zaś w przypadku osób nie posiadających polskiego obywatelstwa - równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. Pełnomocnictwo w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 2 ustawy). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych na poziomie: min. 150.000 zł lub zdolność kredytową Wykonawcy na poziomie: min. 150.000 zł. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanych zamówień, tj. zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat,a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości brutto w złotych, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Pod pojęciem wykonane zamówienia należy rozumieć zamówienia (min. jedno) zrealizowane (zakończone) przez wykonawcę, które polegały na dostawie elektronicznych kart pamięciowych. Suma elektronicznych kart pamięciowych dostarczonych w ramach wykazanych pojedynczych zamówień musi wynosić min. 10.000 sztuk. 2. Dokument/y potwierdzające, że zamówienia wykazane przez Wykonawcę zostały wykonane należycie. Dokumenty te winny być wystawione przez odbiorców, tj. podmioty, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - waga 90% termin dostawy pierwszej partii kart - 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 46/pn/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.02.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.02.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.02.2006, godzina 11:30, ul. Kossutha 13, Katowice, pokój 003 (parter).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.