Ogłoszenie z dnia 2005-12-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łężyce: dostawy oleju napędowego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: EKO DOLINA Sp. z o.o., do kontaktów: Mariusz Zaleski, Koleczkowo, 84-207 Łężyce, tel. 48 058 672 50 00, fax 48 058 672 74 74, e-mail: ekodolina@ekodolina.pl, www.ekodolina.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy oleju napędowego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawy oleju napędowego w ilości 295 000 (dwieście dziewięćdziesiąt pięć tysięcy) kilogramów/rocznie, tj. 885 000 (osiemset osiemdziesiąt pięć tysięcy) kilogramów w czasie obowiązywania umowy przez okres 3 (trzech) lat. W zależności od swoich bieżących potrzeb, zamawiający w trakcie trwania umowy (przez okres 36 miesięcy) będzie składał wykonawcy jednostkowe zamówienia na dostawę oleju napędowego. Dostawy oleju napędowego odbywać się będą autocysterną wyposażoną w zalegalizowany licznik paliwa przy czym rozstaw osi cysterny nie może być większy, niż 11,60 m, a masa całkowita cysterny nie może przekroczyć 40 ton. Miejscem dostawy oleju napędowego będzie "Eko Dolina" Sp. z o.o. w Łężycach. Zaznacza się, że zamawiający posiada zbiornik na paliwo TYTAN, o pojemności 5000 litrów. Realizacja dostawy będzie odbywać się w ciągu maksymalnie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia (bez wliczania sobót, niedziel oraz świąt). Każda dostawa oleju napędowego będzie mieściła się w przedziale od 4 000 do 5 000 litrów, w zależności od bieżącego zapotrzebowania zamawiającego. Dostarczany olej napędowy (letni lub zimowy w zależności od pory roku) powinien spełniać wszystkie wymagane normy jakościowe i posiadać wymagane atesty; w tym powinien spełniać wymagania norm europejskich, ze szczególnym uwzględnieniem zawartości siarki. Wskazany powyżej olej napędowy, dostarczany zamawiającemu odpowiadać musi wymaganiom jakościowym, określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 16 sierpnia 2004 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2004 r. Nr 192 poz. 1969). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Łężyce, 84 - 207 Koleczkowo. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.12.00 - Paliwo Diesla Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.42.00 - Paliwo diesla 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 50 000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności za każdą dostawę nie krótszy niż 14 (czternaście) dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;(w ciągu ostatnich trzech lat wykonali lub aktualnie wykonują minimum 5 (pięć)dostaw większych lub równych wielkością przedmiotowego zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;(bilans zysków i strat musi być wielkością większą od zera, lub z innych dokumentów musi wynikać iż firma nie przynosi strat; bank prowadzący podstawowy rachunek musi zaświadczyć iż firma posiada zdolność finansową na zrealizowanie zamówienia) 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.Zamawiajacy stawia warunek, ze każdy wykonawca ubiegający się o zamówienie musi mieć wykonane w ciągu ostatnich 3 (trzech) lat dostawy paliw płynnych dla przynajmniej 5 (pięciu) zamawiających, a każda z tych dostaw musi być większa lub równa przedmiotowemu zamówieniu. Jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy niż 3 (trzy) lata, wymagany jest wykaz wykonanych usług z okresu krótszego. Na potwierdzenie należytego wykonania wykazanych dostaw należy załączyć dokumenty od zleceniodawców (referencje). 6. Posiadają cysternę o rozstawie osi nie większym, niż 11,60 m oraz o masie całkowitej nie przekraczającej 40 ton. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Dokumenty wymagane pod rygorem odrzucenia oferty: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 do SIWZ 2) oświadczenie, że firma spełnia wymagania art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004, tj: oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 zał. nr 2 do SIWZ 3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wymaganą ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2003 r. nr 153, poz. 1504 z późn. zm.), 5) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) parafowany wzór umowy (załącznik nr 4 do SIWZ) 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4,6,7,8,9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie 2. Oferta winna zawierać dokumenty określone w rozdz. IX, ust. 1 pkt 2-10 SIWZ dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w rozdz. IX, ust. 1, pkt 2-10 SIWZ , składa dokumenty określone w rozdz. IX, ust. 2, pkt 1-2 SIWZ, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta - zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 4) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty ,że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) wykaz minimum 5 (pięć) dostaw większych lub równych wielkością przedmiotowego zamówienia wykonanych lub aktualnie wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat lub jeśli okres działalności jest krótszy z tego okresu wraz z referencjami ,które muszą zawierać nazwisko imię oraz numer telefonu osoby mogącej potwierdzić w/w referencje(załącznik nr 3 do SIWZ). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 01/JP/MZ/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 17.02.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.02.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 17.04.2006. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.02.2006, godzina 12:00, siedziba zamawiającego (EKO DOLINA Sp. z o.o., Łężyce, 84 - 207 Koleczkowo) - sala konferencyjna.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: XII.2008. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 16.12.2005.
INNE PRZETARGI ŁĘŻYCE
- (21) Dostosowanie istniejących boksów do magazynowania odpadów przed poddaniem ich procesowi mechaniczno-biologicznemu przetwarzania w instalacji na terenie zakładu "Eko Dolina" Sp. z o. o.
- (06A) Wymiana wagi samochodowej wyjazdowej na nową wraz z optymalizacją systemów komunikacji i ważenia
więcej: przetargi ŁĘŻYCE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.