eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieDostawa sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu - 3 zadania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-28

Zawiercie: Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu - 3 zadania.
Numer ogłoszenia: 68003 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy , ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6740361, faks 032 6721532.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu - 3 zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż, uruchomienie aparatury, przeszkolenie personelu medycznego w zakresie prawidłowej obsługi oraz dostarczenie szczegółowych instrukcji w języku polskim. W ofercie należy podać nazwę i typ proponowanego aparatu z podaniem parametrów opisanych w przedmiocie zamówienia, kraj producenta, opis techniczny. Do oferty należy dołączyć prospekty urządzeń lub ulotki informacyjne potwierdzające parametry techniczne oferowanego sprzętu oraz warunki gwarancji, warunki serwisu w okresie gwarancji i po okresie gwarancji. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania: I zadanie Kardiomonitor z pulsoksymetrem - 12 kpl. II zadanie Pompa 1-strzykawkowa - 3 szt. Pompa 2-sztrzykawkowa - 8 szt. Statyw do pomp - 8 szt. III zadanie Ssak elektryczny - 3 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.51.00 - Monitory 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne 33.17.20.00 - Urządzenia do anestezji i resuscytacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W szczególności zamawiający warunkuje udział wykonawcy, który ma zarejestrowaną działalność gospodarczą. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana poprzez zastosowanie formuły spełnia- nie spełnia poprzez ocenę wymaganych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale V, pkt.1. Wykonawca, który nie potwierdzi spełnienia warunku udziału zostanie wykluczony z postępowania, po wyczerpaniu przez zamawiającego dyspozycji wynikającej z treści art. 26 ust. 3, tj. wezwania do uzupełnienia dokumentów. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Celem potwierdzenia spełnienia powyższego warunku udziału, zamawiający szczególnie wymaga, by wykonawca, który chce wziąć udział w postępowaniu wykazał że: Dla zadania I. Wykonał należycie co najmniej dwie dostawy o wartości każdej nie mniejszej niż 100 000,- zł i odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Za ten sam rodzaj zamówienia zamawiający uzna dostawy w zakresie aparatury lub sprzętu medycznego. Dla zadania II. Wykonał należycie co najmniej dwie dostawy o wartości nie mniejszej niż 30 000,- zł, i odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Za ten sam rodzaj zamówienia zamawiający uzna dostawy w zakresie aparatury lub sprzętu medycznego. Dla zadania III Wykonał należycie co najmniej dwie dostawy o wartości nie mniejszej niż 10 000,- zł, i odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Za ten sam rodzaj zamówienia zmawiający uzna dostawy w zakresie aparatury lub sprzętu medycznego. Ocena spełnienia warunku udziału zostanie dokonana osobno dla każdego zadania poprzez zastosowanie formuły spełnia- nie spełnia. Wykonawca, który zechce wziąć udział w postępowaniu na więcej niż jedno zadanie musi spełnić warunek udziału dla każdego z zadania na które zechce złożyć ofertę. Ocena spełnienia zostanie dokonana poprzez weryfikację wymaganych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale V, pkt. 1. Wykonawca, który nie potwierdzi spełnienia warunku udziału zostanie wykluczony z postępowania, po wyczerpaniu przez zamawiającego dyspozycji wynikającej z treści art. 26 ust. 3, tj. wezwania do uzupełnienia dokumentów. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia. Celem potwierdzenia warunku Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia, w którym Wykonawca potwierdzi, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału zostanie dokonana osobno dla każdego zadania poprzez zastosowanie formuły spełnia- nie spełnia. Wykonawca, który zechce wziąć udział w postępowaniu na więcej niż jedno zadanie musi spełnić warunek udziału dla każdego z zadania na które zechce złożyć ofertę. Ocena spełnienia zostanie dokonana poprzez weryfikację wymaganych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale V, pkt.1. Wykonawca, który nie potwierdzi spełnienia warunku udziału zostanie wykluczony z postępowania, po wyczerpaniu przez zamawiającego dyspozycji wynikającej z treści art. 26 ust. 3, tj. wezwania do uzupełnienia dokumentów. 4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia warunku udziału zostanie dokonana poprzez zastosowanie formuły spełnia- nie spełnia. Ocena spełnienia zostanie dokonana poprzez weryfikację wymaganych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale V, pkt.1. Wykonawca, który nie potwierdzi spełnienia warunku udziału zostanie wykluczony z postępowania, po wyczerpaniu przez zamawiającego dyspozycji wynikającej z treści art. 26 ust. 3, tj. wezwania do uzupełnienia dokumentów. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca załączy do oferty: - Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu oferowanych wyrobów medycznych - certyfikat/deklaracja zgodności CE lub inny dokument zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych - Dz. U. Nr 93, poz. 896. - wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( zał. nr 1 do SIWZ) wraz z prospektem lub ulotką informacyjną potwierdzającą parametry techniczne oferowanego sprzętu medycznego,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać: 1) wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ 2) wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( zał. nr 1 do SIWZ) wraz z prospektem lub ulotką informacyjną potwierdzającą parametry techniczne oferowanego sprzętu medycznego, 3) informacje ogólne o wykonawcy wg załącznika nr 3 4) oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dla każdego partnera ), 6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania, odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.(załącznik nr 6) 7) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu oferowanych wyrobów medycznych - certyfikat/deklaracja zgodności CE lub inny dokument zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych - Dz. U. Nr 93, poz. 896. 8) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzawiercie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14 42-400 Zawiercie Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14 42-400 Zawiercie Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitory z pulsoksymetrem - 12 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy 1-strzykawkowe - 3 szt. Pompy dwustrzykawkowe - 8 szt. Statyw do pomp - 8 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ssak elektryczny - 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.