eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wędrzynusługa konserwacji, usunięcia awarii i wykonania koniecznych napraw w celu utrzymania pełnej sprawności technicznej systemów sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu oraz telewizyjnych systemów nadzoru w obiektach wojskowych będących na zaopatrzeniu 45 WOG

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-18

Ogłoszenie nr 68021 - 2017 z dnia 2017-04-18 r.

Wędrzyn: usługa konserwacji, usunięcia awarii i wykonania koniecznych napraw w celu utrzymania pełnej sprawności technicznej systemów sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu oraz telewizyjnych systemów nadzoru w obiektach wojskowych będących na zaopatrzeniu 45 WOG
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 25897-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 30181-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 8052101800000, ul.   , 69211   Wędrzyn, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 957 556 236, faks 957 556 222, e-mail zp45@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.45wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

usługa konserwacji, usunięcia awarii i wykonania koniecznych napraw w celu utrzymania pełnej sprawności technicznej systemów sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu oraz telewizyjnych systemów nadzoru w obiektach wojskowych będących na zaopatrzeniu 45 WOG

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

11/2017/INFRA

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji, usunięcia awarii i wykonania koniecznych napraw w celu utrzymania pełnej sprawności technicznej systemów: sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), kontroli dostępu (SKD) oraz telewizyjnych systemów nadzoru (CCTV). Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę w zakresie obejmującym systemy zamontowane w obiektach następujących Użytkowników: 1.1. obiekty 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, 17 Brygady Zmechanizowanej, Ośrodka Szkolenia Poligonowego Wojsk Lądowych, Składu 4 Regionalnej Bazy Logistycznej, Węzła Łączności i Wydziału Żandarmerii Wojskowej w m. Wędrzyn, 1.2. obiekty 17 Brygady Zmechanizowanej w m. Międzyrzecz, 1.3. obiekty 35 Dywizjonu Rakietowego Obrony Powietrznej i Składu 4 Regionalnej Bazy Logistycznej w m. Skwierzyna, 1.4. obiekty Wojskowej Komendy Uzupełnień i Wojskowej Pracowni Psychologicznej w m. Gorzów Wielkopolski. Wykonawca realizujący niniejszą sługę powinien: 1.1. posiada wszelkie wymagane prawem uprawnienia do wykonania przedmiotu umowy, 1.2. znane mu są systemy sygnalizacji włamania i napadu zbudowane w oparciu o centrale Palko, Galaxy i Satel w zakresie naprawy, konserwacji i użytkowania. 2. Wykonawca wykona przedmiot umowy siłami własnymi, przy użyciu własnych materiałów (z zastrzeżeniem §2 ust. 14), w czynnym obiekcie, z uwzględnieniem specyfiki dostępności i warunków wykonywania usługi. Do wszystkich obiektów, w tym do obiektów poligonowych, Wykonawca winien jest dojechać własnym środkiem transportu. 3. Do realizacji każdej usługi Wykonawca wydzieli brygadę składającą się z minimum 2 pracowników zatrudnionych na umowę o pracę. Podczas realizacji zadań, pracownicy Wykonawcy są zobowiązani do przestrzegania przepisów ochrony ppoż. i bhp. 4. Pracownicy wykonawcy pracować będą pod nadzorem osoby wyznaczonej ze strony Użytkownika do współpracy przy wykonaniu przedmiotu umowy, wymienionej w §2 ust. 17.2. Osoba ta ma prawo zażądać od pracowników Wykonawcy przed przystąpieniem do pracy okazania dokumentów, o których mowa w §3 ust. 4. 5. Konserwację systemów SSWiN, SKD i CCTV należy przeprowadzić zgodnie z poniższym harmonogramem. 5.1. Harmonogram wykonywania usługi konserwacji: Lp. Użytkownik I półrocze 2017r. II półrocze 2017r. I półrocze 2018r. 1. 45 WOG - wrzesień marzec 2. 17 BZ Wędrzyn (w zakresie zgodnym z §2 ust. 16.2) kwiecień - - 17 BZ Wędrzyn (w zakresie zgodnym z §2 ust. 16.3) - wrzesień marzec 3. OSPWL - październik kwiecień 4. 4RBLog Skład W-n - wrzesień marzec 5. WŁ Wędrzyn - wrzesień marzec 6. WŻW Wędrzyn - wrzesień marzec 7. 17 BZ Międzyrzecz nie planuje się wykonania konserwacji w ramach niniejszej umowy 8. 35 drOP - lipiec czerwiec 9. 4RBLog Skład S-na - październik czerwiec 10. WKU - wrzesień luty 11. WPP - wrzesień luty 5.2. W powyższych terminach należy wykonać wszystkie czynności, o których mowa w §2 ust. 7. 5.3. Podczas konserwacji w II półroczu 2017r. Wykonawca dokona sprawdzenia i aktualizacji dokumentacji technicznej urządzeń oraz określenia sprawności eksploatowanych urządzeń (przegląd roczny, zgodnie z normą obronną NO-04-A004-8:2016 punkt 2.4 "Rodzaje i częstotliwości prowadzenia przeglądów technicznych systemów i urządzeń alarmowych") a także wyceny kosztów wymiany urządzeń, które przekroczyły bądź w kolejnym półroczu przekroczą maksymalny resurs eksploatacyjny (wg NO-04-A004-8:2016, Tablica 8). Zamawiający zleci wymianę w/w urządzeń Wykonawcy na wniosek Użytkownika danego systemu w miarę posiadanych środków finansowych. 5.4. Każdorazowo zmiana terminu wykonywania usługi półrocznej z zakresu konserwacji w stosunku do harmonogramu, o którym mowa w §2 ust. 5.1., będzie uzgadniana pomiędzy Wykonawcą a Użytkownikiem wskazanym w §2 ust. 17.2 z zastrzeżeniem, że należy zachować okres min. 120 dni przerwy pomiędzy terminami rozpoczęcia kolejnych usług dla danego systemu. Uzgodnienie to w formie pisemnej winno być dołączone do protokołu odbioru usługi. 5.5. Zakończenie konserwacji, zgodnie z §2 ust. 10, nie może przypadać później niż w ostatnim dniu roboczym danego półrocza. 6. Zamawiający udostępnia obiekty wojskowe, swoje urządzenia, instalacje oraz dokumentację w zakresie niezbędnym dla wykonania przez Wykonawcę usług objętych Umową - w szczególności zapewni w uzgodnionych terminach i czasie dostęp do pomieszczeń, w których usługi te będą wykonywane. O wszelkich przeszkodach w dostępie do pomieszczeń Wykonawca natychmiast powiadomi Zamawiającego pisemnie oraz telefonicznie. Wszelkie dodatkowe koszty (w tym koszty transportu i dojazdu) nieujęte w Umowie, a niezbędne do wykonania usług, Wykonawca ponosi we własnym zakresie. 7. Wszystkie czynności konserwacyjne i serwisowe wykonywane mają być zgodnie z Normą Obronną NO-04-A004-8:2016 oraz PN-EN 50131-1:2009 "Systemy alarmowe". 8. Na wniosek Użytkownika - dla systemów wyposażonych w taką możliwość -przed przystąpieniem do konserwacji Wykonawca dokona archiwizacji zdarzeń alarmowych z "Dziennika zdarzeń" jednostki centralnej systemu (w formie wydruku). 9. W przypadku stwierdzenia w trakcie przeprowadzania konserwacji, niesprawności mającej wpływ na działanie systemu, naprawa winna przebiegać zgodnie z zasadami wg §2 ust. 12 10. Zamawiający uzna konserwację za zakończoną, gdy zostaną wykonane wszystkie czynności, o których mowa w dokumentach wymienionych w ust. 7 oraz usunięte zostaną wszystkie niesprawności, o których mowa w ust. 9 - systemy będą w 100% sprawne. 11. Dokumentem potwierdzającym zakończenie realizacji danej usługi konserwacji okresowej, po spełnieniu warunków, o których mowa w ust. 10, będzie "Protokół odbioru prac konserwacyjnych" sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do umowy podpisany przez osoby wymienione w §2 ust. 17. 12. Usunięcie awarii i wykonanie koniecznych napraw w celu utrzymania pełnej sprawności technicznej systemów SSWiN, SKD oraz CCTV będzie odbywać się wg następujących zasad: 12.1. Wykonawca zostanie powiadomiony o wystąpieniu awarii telefonicznie (pod nr .............................), e mailem (adres ..........................) lub faxem (pod nr ..............................). 12.2. Zgłoszenia dokonają osoby wymienione w §2 ust. 17 lub osoby pełniące służby dyżurne, podając miejsce wystąpienia awarii, objawy oraz skutki, informując jednocześnie Zamawiającego telefonicznie pod nr ........................................., pocztą milnet-z na adres .......................................... lub faxem pod nr 261 676 222 12.3. W przypadku wezwania do awarii, Wykonawca przystąpi do jej usuwania nie później niż w terminie 4 godzin od momentu otrzymania zawiadomienia. 12.4. W przypadku stwierdzenia niesprawności podczas konserwacji, Wykonawca przystąpi do jej usuwania w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem. 12.5. Wykonawca ustala przyczynę niesprawności, lokalizuje uszkodzone części a następnie z Użytkownikiem danego systemu sporządza "Protokół awarii / konieczności" wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Umowy, którego kopię przekazuje Zamawiającemu. 12.6. Nie później niż w kolejnym dniu roboczym Wykonawca przygotuje kosztorys ofertowy, który przedstawia Użytkownikowi systemu do weryfikacji a następnie Zamawiającemu do zatwierdzenia. Kosztorys ofertowy powinien zawierać: a) szacowaną ilość roboczogodzin i zestawienie wraz z wartością brutto części zamiennych niezbędnych do wykonania usługi naprawy awaryjnej, b) całkowity szacunkowy koszt brutto tej usługi; 12.7. Wartość brutto części zamiennych użytych do jej wykonania, zakupionych przez Wykonawcę, nie może przekroczyć średniej krajowej ceny tych części w obrocie hurtowym, ustalonej na podstawie danych katalogowych. 12.8. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o akceptacji kosztorysu telefonicznie lub w formie pisemnej. 12.9. Wykonawca usunie niesprawność w możliwie najkrótszym terminie, maksymalny termin zostanie uzgodniony z Użytkownikiem danego systemu i wpisany do protokołu awarii/konieczności. 12.10. W przypadku niemożności dotrzymania maksymalnego terminu usunięcia awarii z przyczyn od Wykonawcy niezależnych, przed jego upłynięciem Wykonawca w uzgodnieniu z Użytkownikiem przygotuje i przekaże Zamawiającemu "Protokół konieczności" - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Umowy, w którym wskaże nowy termin usunięcia usterek oraz zasadność jego zmiany (np. dołączy odpowiednią korespondencję z producentem / dostawcą części używanych do naprawy). 12.11. W przypadku braku technicznych możliwości niezwłocznego usunięcia niesprawności ze względu na konieczność użycia części zamiennych (urządzeń bądź ich elementów), które nie są już produkowane, są produkowane na specjalne zamówienie lub nie są dostępne z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, do czasu zainstalowania nowego bądź naprawionego urządzenia (podzespołu), Wykonawca zainstaluje nieodpłatnie urządzenie spełniające warunki techniczne niezbędne do funkcjonowania systemu oraz wymagania Normy Obronnej NO-04-A004:2016, z zastrzeżeniem §2 ust. 15. 12.12. Zamawiający może odstąpić od danej usługi naprawy awaryjnej oraz zlecić realizację naprawy podmiotowi trzeciemu, jeżeli możliwości techniczne i wiedza Wykonawcy nie gwarantuje poprawnego i terminowego wykonania usługi naprawy. 12.13. Zamawiający uzna awarię za usuniętą gdy wszystkie uszkodzone lub zamontowane zastępczo (zgodnie z ust. 12.11) urządzenia i elementy systemów objętych umową zostaną wymienione na docelowe a przeprowadzone kontrole i testowanie systemu wykażą jego pełną sprawność techniczną. 12.14. Po usunięciu awarii (tj. przywróceniu pełnej funkcjonalności systemu): a. Wykonawca przekazuje Użytkownikowi kartę gwarancyjną sporządzoną według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do umowy oraz - jeśli występuje - odpowiednio opisaną i ostemplowaną kartę gwarancyjną producenta zamontowanego urządzenia b. zużyte lub uszkodzone akumulatory Użytkownik przekazuje Wykonawcy w celu ich utylizacji (na koszt Wykonawcy) zgodnie z ustawą z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz.U. Nr 79, poz. 666, z późn. zm.); c. pozostałe niesprawne urządzenia Użytkownik przekazuje do Infrastruktury 45WOG, wraz z Protokołem Stanu Technicznego opracowanym zgodnie z przepisami resortowymi; d. Wykonawca naniesie odpowiednie zmiany w dokumentacji technicznej urządzenia oraz przekaże Użytkownikowi danego systemu świadectwo kwalifikacyjne (certyfikat zgodności) w terminie do 20 dni roboczych od daty zakończenia usługi; 13. Dokumentem potwierdzającym zakończenie realizacji danej usługi naprawy, po spełnieniu warunków, o których mowa w ust. 12.13, będzie "Protokół odbioru usługi naprawy" sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do umowy podpisany przez osobę uprawnioną do nadzorowania jej prowadzenia wskazaną w §2 ust. 17, zawierający załączony do niego "Kosztorys powykonawczy" przedstawiający specyfikację wykonanej usługi, w zakresie: ? rzeczywistej ilości przepracowanych roboczogodzin, przy czym ilość roboczogodzin wynikająca z kosztorysu nie może być wyższa od sumy godzin przebywania pracowników Wykonawcy na terenie jednostki związanego z realizacją danej usługi serwisowej, wynikającej z rejestru wejść na teren danej jednostki, ? ilości i rodzaju podlegających jej urządzeń, ? wykazu zużytych do jej wykonania części zamiennych zakupionych przez Zamawiającego, wraz ze wskazaniem ich ilości, cen jednostkowych i wartości brutto. 14. Wykonawca przystępując do usługi naprawy powinien być w posiadaniu zestawu elementów końcowych systemów objętych umową lub urządzeń kompatybilnych, w ilościach wymienionych w poniższej tabeli, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania Wykonawcy części zamiennych, które winny być wykorzystane w pierwszej kolejności. Lp. Nazwa części zamiennej Wymagana ilość w zestawie 1 Podcentrala MLSM-8 Palko 2 2 Podcentrala RIO A180 2 3 Klawiatura MA0896 Palko 2 4 Szyfrator Microtech 2 5 Obudowa klawiatury AWO 353 2 6 Zasilacz buforowy AWZ300 2 7 Zasilacz buforowy ZI 3014 2 8 Czujka PIR VE1012AM 6 9 Czujka ALFA 2 10 Czujka AD700AM 2 11 Czujka OSD-23 2 12 Czujka MC470 4 13 Czujka DC 2541 2 14 Kamera SCB5003P Samsung + obiektyw 2,8-12mm 2 15. W razie konieczności zamontowania zastępczych urządzeń rejestrujących dane (zgodnie z ust. 12.11), Wykonawca zastosuje urządzenie kompatybilne z nośnikiem danych dostarczonym przez Użytkownika (np. wymontowanym z urządzenia zabieranego do naprawy); w przypadku gdy Użytkownik nie może udostępnić sprawnego nośnika danych, Wykonawca dostarczy taki nośnik a po zakończeniu danej usługi przekaże go dla Użytkownika oraz ujmie do kosztorysu powykonawczego i protokołu odbioru usługi naprawy z adnotacją "zastępczy nośnik danych". 16. Wykaz urządzeń podlegających konserwacji i naprawie:tabela w SIWZ Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę min. 2 pracowników wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji usług zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania usługi Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wglądu zanonimizowane umowy o pracę zawarte z personelem, który będzie świadczył powyższe usługi. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do wglądu kopie zanonimizowane umowy o pracę zawarte przez Wykonawcę z Pracownikiem realizującym przedmiot umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50800000-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT271138.21
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ASD Sp. z o.o.,  ,  ul. Podgórna 46 ,  70-205,  Szczecin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 333500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.