eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha BeskidzkaRemont leśnych dróg wywozowych w leśnictwach Tarnawa, Roztoki i Stryszawa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-28

Sucha Beskidzka: Remont leśnych dróg wywozowych w leśnictwach Tarnawa, Roztoki i Stryszawa
Numer ogłoszenia: 68033 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Sucha , ul. Zamkowa 7, 34-200 Sucha Beskidzka, tel. 033 8742174.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/sucha/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.katowice.lasy.gov.pl/sucha/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jedn. org. nieposiadajaca osobowości prawnej PGL LP Nadleśnictwo Sucha.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont leśnych dróg wywozowych w leśnictwach Tarnawa, Roztoki i Stryszawa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg wywozowych w leśnictwie Tarnawa, Roztoki i Stryszawa. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. następujące prace: a)w leśnictwie Tarnawa: - naprawy ręczne dróg gruntowych pospółką, - wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego, b) w leśnictwie Roztoki: - wykopy spycharkami gąsienicowymi, - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem, - wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego, c) w leśnictwie Stryszawa: - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem, - wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego, - wykonanie korytek ściekowych. 2.Przedmiot zamówienia jest podzielony na trzy części, prace na drogach w poszczególnych leśnictwach stanowią odrębną część zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 2200,00 zł 2.W przypadku składania ofert częściowych każda oferta na poszczególną część zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wielkości odpowiednio: CZĘŚĆ I - 300,00 zł CZĘŚĆ II - 1200,00 zł CZĘŚĆ III - 700,00 zł 3. Wadium /z wyraźnym określeniem części, której dotyczy/ może być wniesione w formach określonych w art 45 ust 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Wykonawcy przedstawią dokumenty (referencje) poświadczające realizację w ciągu ostatnich 3 latach budowy, przebudowy lub remontów dróg ze szczególnym uwzględnieniem dróg leśnych wykonywanych dla nadleśnictw zlokalizowanych na terenach górskich (minimum 2 zadania realizowane dla nadleśnictw górskich) Referencje nie potwierdzające realizacji budowy, przebudowy lub remontów leśnych dróg w nadleśnictwach zlokalizowanych na terenach górskich będą traktowane jako nie spełniające warunków. c)dysponują niezbędnym potencjałem technicznym i osobowym do wykonania zadania lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy), e)znajdują się w sytuacji ekonomiczno - finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f)zaoferują warunki płatności: - przelew w terminie minimum 14 dni od dnia wystawienia faktury, g)zaoferują termin wykonania zamówienia: dla CZĘŚCI I maksymalnie 15 dni od daty podpisania umowy; dla CZĘŚCI II maksymalnie 60 dni od daty podpisania umowy, dla CZĘŚCI III maksymalnie 30 dni od podpisania umowy . h)na wykonane prace udzielą minimum 24 miesięcznej gwarancji i)zaoferują cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia nie większą niż cena wynikająca z planów rzeczowo-finansowych Nadleśnictwa przeznaczona na te zadania. 2.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku stanowiącego załącznik nr 1 do oferty, b)szczegółowy kosztorys ofertowy zgodnie z załączonym przedmiarem robót (załącznik nr 1 do SIWZ) stanowiący załącznik nr 2 do oferty z określeniem końcowej kwoty netto i należnego podatku VAT, c)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz, że zapoznał się projektem umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ) i nie wnosi do niej zastrzeżeń i akceptuje warunki w niej zawarte - załącznik nr 3 do oferty, d)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi?dencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert) - załącznik nr 4 do oferty e)oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - załącznik nr 5 do oferty, f)oświadczenie, że Wykonawca nie zale?ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - załącznik nr 6 do oferty, g)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ubezpieczenie musi obejmować cały okres realizacji zadania. W przypadku posiadania rocznej umowy ubezpieczenia, której ważność upływa w okresie realizacji zadania do umowy należy załączyć zobowiązanie do podpisania kolejnej umowy po wygaśnięciu aktualnie obowiązującej - załącznik nr 7 do oferty UWAGA: Dokument ten należy dostarczyć najpóźniej w dniu podpisania umowy. Ofertę bez tego załącznika uznaje się za ważną, ale podpisanie umowy na realizację zamówienia jest niemożliwe bez dostarczenia tego dokumentu w wyznaczonym terminie. W przypadku niedołączania polisy do oferty należy w ofercie przedstawić oświadczenie o dostarczeniu polisy w wyznaczonym terminie. h)wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia- załącznik nr 8 do oferty wraz z : -informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wy?konania zamówienia -wskazaniem, które prace będą przez nich realizowane, i)oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do realizacji zadania lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 9 do oferty j)dokumenty poświadczające (referencje) realizację budowy dróg (patrz pkt 8 pkt 1 lit b SIWZ) - załącznik nr 10 do oferty k)kopię dowodu wniesienia wadium (patrz pkt. 12 SIWZ) - załącznik nr 11 do oferty l)pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania firmy - załącznik nr 12 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - warunki gwarancji i serwisu - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/sucha/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat nadleśnictwa, pok nr 7 ul. Zamkowa 7 34-200 Sucha Beskidzka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat nadleśnictwa, pok nr 7 ul. Zamkowa 7 34-200 Sucha Beskidzka.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leśnictwo Tarnawa - oddz.173-174.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe na drodze w oddziale 173-174.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. warunki gwarancji i serwisu - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Leśnictwo Roztoki - oddz. 247.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe na drodze w oddziale 247.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. warunki gwarancji i serwisu - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: leśnictwo Stryszawa - oddz. 200.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe na drodze w oddz. 200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. warunki gwarancji i serwisu - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.